Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1402
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

Vista fra Engelsk til Dansk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey

mine de gamle har købt en ny bærbar. nu er problemet bare at de ikke er specielt gode til engelsk, og de har KUN fået preinstalleret vista på engelsk.

er der en sprogpakke eller ligende man kan hente for at ændre det? (Har prøvet at updatere til Vista SP1 (build 6001, dansk version) men det gik heller ikke.

nogle ideer?

På forhånd tak
/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hmm aner faktisk ik noget om man ka få sprogpakker - og specielt ændre det når Vista allerede er installeret :?
..måske kan man? Ikke helt umuligt.

Men vil du ud og geninstallere windows kan du reelt set gøre noget underligt noget.
Hvis du har en ÆGTE licens og serienr til Windows Vista burde du reelt set kunne gå ind i hvilken som helst pc-butik og få dem til at brænde dig et kopi af en Vista på dansk. (jeg gjorde det så sent som i sidste uge for mit arbejde)
Eller brænd en af dine venners Vista.

Dette kan du gøre lovlig fordi, det du betaler for når du køber en Vista (og et Adobeprogram for den sags skyld) det er licensen! Og ikke selve programmet - altså du betaler for rettighederne for at bruge programmet.

Men måske kan der komme problemer når det er et andet sprog - måske har man kun licens til det ene sprog?

MEN det er noget jeg MENER og TROR, så du skal ikke hænge mig op på det - men prøv at snakke med dem i en butik om det, eller kontakt Microsoft!
I kan ligeså godt få noget ud af at I har en lovlig Vista - så skal den jo ikke bare smides ud :wink:

En anden ting: normalt når man køber en bærbar i DK så følger der altid flere forskellige versioner af Windows med - altså norsk, svensk, engelsk og dansk for det meste.... har du kikket i kassen? :? :lol:
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Mange tak for dit svar..

lige pt, prøver jeg at undgå at skulle formatere det hele (har både xp og alle mulige andre OS til at ligge) - fordi når man installere et nyt OS, mister man altid nogle drivers (som egentlig burde være med i standard windows pakken) - fx. PCI modem drivers, eller ligende.

men det kan godt ske jeg bare bliver nød til det. #-o

/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster