Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mathias. skrev:jeg ser lige med her

JensL skrev:Der er ikke noget ekstra at hente ved at indtage over den anbefalede daglige dosis. Dvs. spis sundt og varieret og supplér evt. op med en multi-vitamin-mineral, hvis man vil være 100 % sikker på at få dækket sine behov.

JensL skrev:Der er ikke noget ekstra at hente ved at indtage over den anbefalede daglige dosis. Dvs. spis sundt og varieret og supplér evt. op med en multi-vitamin-mineral, hvis man vil være 100 % sikker på at få dækket sine behov.

Fejer skrev:JensL skrev:Der er ikke noget ekstra at hente ved at indtage over den anbefalede daglige dosis. Dvs. spis sundt og varieret og supplér evt. op med en multi-vitamin-mineral, hvis man vil være 100 % sikker på at få dækket sine behov.
Lige præcist. Spist sundt, få nogen grønsager og så bare smid en ekstra vitamin pille i munden for at være ¨på den sikre side. Bare du ikke afstatter det helt med vitamin tilskud.

Mad Malone skrev:Har lige set SuperBest har noget nyt vand der hedder Magnesia (tror jeg nok), det har et højt indhold af Magnesium som er godt for blod cellerne og med til at holde muskler elastiske. og så er det en mineralvand![]()
Ser lige om jeg kan finde noget på det..

Hippokrates skrev:Mad Malone skrev:Har lige set SuperBest har noget nyt vand der hedder Magnesia (tror jeg nok), det har et højt indhold af Magnesium som er godt for blod cellerne og med til at holde muskler elastiske. og så er det en mineralvand![]()
Ser lige om jeg kan finde noget på det..
Lækkert at kalde sit produkt det samme som afførringsmiddel

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster