Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nadibabe skrev:heeey ..
jeg så lige dit indlæg , og tænkte at jeg ville vudere din kostplan .. du er ude efter vægttab ..
jeg har temmelig meget potentiale indenfor sundhed og ernæring ..
laver selv mmine egne kostplaner efter hvad mine mål er og har studeret mad i 6 år ..
vil tilstå til din madplan , skær ned på kulhydraterne som er stivelse . skru op for protein , og endnu mere for grønsager i stedeet ..
under et vægttab er det utrolig vigtigt ik at spise så meget stivelse , og helst ik i samme kompination som protein .. så vl jeg råde dig til at tilføje lidt mandler![]()
håber d ku bruge lidt a det..
mvh Nathja

GoneFishing skrev:Okay, jeg vil smide noget mere protein ind i form af rejer og en shake mere i løbet af dagen.. 100 gram rejer skulle give 17 gram protein mere, og så lander vi på 193,8 gram protein. Hvis vi så lige smider en shake oven i så lander vi på: 232,3 gram protein per dag.
232,3 / 106 = 2,19 gram protein per kilo kropsvægt.
Altså nu har jeg kigget den kostplan godt igennem, og jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor jeg skal skære ned på kulhydraterne, jeg kan godt sige 45 g musli i stedet for de 70 gram, så ryger der da lidt kulhydrater der - men det er ikke meget.
Jeg vil sige at det som koster på kulhydraternes regning er faktisk müsli, rugbrød og grovbollen (hjemmebagt).
Jeg kan ikke lige huske hvad den müsli hedder som jeg spiser, men jeg ved at der vist er 38 g forskellige nødder og frugter per 100 g. og jeg elsker det
Hvordan kan det være at der anbefales en banan før træning? Der er sindsygt med kulhydrater i - og netop dette vil i have mig til at skære ned på?Der er nemt 20-30 kulhydrater i sådan en banan kontra 1,2 - 1,5 gram protein.
Tak for jeres hjælp - det er MEGET værdsat.
.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster