Det er cut med 500 kcal i underskud, hvilket ender med 2750 kcal.
Stats:
Alder 24
80kg
176,5cm
I kan finde det gamle indlæg her, hvis det var noget: vurdering-af-kostplan-t82419.html
Konstruktiv kritiv modtages med kyshånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mathiesjeppesen skrev:hvad er dit argument for ikke at indtage kulhydrater til aftensmad? (udover dine frysegrøntsager)

Det forudsætter selvfølgelig en vis interesse i ernæring, da den ene er en af de lidt mere tunge bøger at danse med 

AmillionWays skrev:Du kan med fordel indtage carbs før træning, jeg mener også jeg skrev dette til dig tidligere, hvis du læser efterfølgende hvad jeg har svaret igennem tråden, henviser jeg også til tidligere skrevne links, samt bøger til emnetDet forudsætter selvfølgelig en vis interesse i ernæring, da den ene er en af de lidt mere tunge bøger at danse med

jhmichelsen skrev:AmillionWays skrev:Du kan med fordel indtage carbs før træning, jeg mener også jeg skrev dette til dig tidligere, hvis du læser efterfølgende hvad jeg har svaret igennem tråden, henviser jeg også til tidligere skrevne links, samt bøger til emnetDet forudsætter selvfølgelig en vis interesse i ernæring, da den ene er en af de lidt mere tunge bøger at danse med
De sidste par dage har jeg os trænet efter mit måltid nummer 4, hvor jeg vil mene at jeg får carbs til træning

AmillionWays skrev:jhmichelsen skrev:AmillionWays skrev:Du kan med fordel indtage carbs før træning, jeg mener også jeg skrev dette til dig tidligere, hvis du læser efterfølgende hvad jeg har svaret igennem tråden, henviser jeg også til tidligere skrevne links, samt bøger til emnetDet forudsætter selvfølgelig en vis interesse i ernæring, da den ene er en af de lidt mere tunge bøger at danse med
De sidste par dage har jeg os trænet efter mit måltid nummer 4, hvor jeg vil mene at jeg får carbs til træning
Dvs. du har flyttet dit PWO meal, som du normalt har som det sidste, i denne sammenhæng?
En anden ting er, jeg husker du sagde du var i skole, hvordan er energiniveauet for dig i løbet af sådan en dag? Jeg spørger fordi jeg i den anledning godt kunne se, at du kunne rykke rundt på nogle mængder, her tænker jeg energimæssigt
jhmichelsen skrev:AmillionWays skrev:jhmichelsen skrev:AmillionWays skrev:Du kan med fordel indtage carbs før træning, jeg mener også jeg skrev dette til dig tidligere, hvis du læser efterfølgende hvad jeg har svaret igennem tråden, henviser jeg også til tidligere skrevne links, samt bøger til emnetDet forudsætter selvfølgelig en vis interesse i ernæring, da den ene er en af de lidt mere tunge bøger at danse med
Dvs. du har flyttet dit PWO meal, som du normalt har som det sidste, i denne sammenhæng?
En anden ting er, jeg husker du sagde du var i skole, hvordan er energiniveauet for dig i løbet af sådan en dag? Jeg spørger fordi jeg i den anledning godt kunne se, at du kunne rykke rundt på nogle mængder, her tænker jeg energimæssigt
Må lige sige tak for alt den gode feedback AmillionWays. Det er sku lækkert![]()
Ja, jeg har rykket lidt rundt på nogle af måltiderne de dage her, da det har passet bedre.
Jeg har de sidste to dage trænet ved klokken 17 ca., efter jeg har spist måltid 4, hvor jeg synes jeg har fint med energi til træning efter. Efter træning dvs. ca. klokken 18.30 - 19 har jeg taget måltid 6. Så har jeg så efterfølgende lavet mad ved kl 20, hvilket er måltid 5.
Da jeg spiser måltid 5 kl 20 (altså aftensmad), betyder det så også at jeg i hvert fald ikke går sulten i seng.
Angående energiniveauet i løbet af dagen, så er det overordnet fint nok. Jeg har i hvert fald ikke haft krise endnu, men jeg er jo også først startet på diæt i går. Jeg kan dog godt mærke at jeg glæder mig til henholdsvis måltid 2 og 3.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster