Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1298
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1296

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af kostplan og råd til træning under cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Min kostplan ser således ud:
kostplan

Jeg ligger i cirka 500 kaloriers underskud. Jeg regner med 8-7 timers søvn. Dette er mit første cut, så udover en vurdering af kostplanen, så tager jeg meget gerne imod gode råd!

Jeg foretrækker at holde mig fra cardio, jeg har dog overvejet dette, og så spise en del mere.

Jeg vil helst ikke miste min styrke, så er der nogen, som kender et godt program eller opbygning af træning, som holder bedst mulig på styrken under cut?

Jeg regner desuden med at starte d. 9. januar.

Tak på forhånd, kære BB.dk-medlemmer! :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Synes det ser meget fornuftig ud, eneste der undrer mig er, at du ikke får særlig meget sundt fedt før om aftenen. Jeg ville måske indtage fiskeolien og mandlerne, som du har om aftenen, sammen med havregrynene om morgenen istedet. Men altså hvis det passer dig bedre at indtage størstedelen af fedtet omkring aften, så er det jo bare det du gør, da det jo handler mere om at ramme det daglige behov end timingen :)
http://www.poweraddict.dk
Rabatkode: Jurlander5
Brugeravatar

Reputation point: 15

Kostplan: Ingen kostplan

thepur skrev:Synes det ser meget fornuftig ud, eneste der undrer mig er, at du ikke får særlig meget sundt fedt før om aftenen. Jeg ville måske indtage fiskeolien og mandlerne, som du har om aftenen, sammen med havregrynene om morgenen istedet. Men altså hvis det passer dig bedre at indtage størstedelen af fedtet omkring aften, så er det jo bare det du gør, da det jo handler mere om at ramme det daglige behov end timingen :)

Grunden til den kedelige morgenmad er tid, eller manglen på samme. Jeg står op klokken 06:00, bruger 10 minutter på at se Nyhederne, går i bad, spiser morgenmad (nogen gange på samme tid, får tøj på, pakker mad og tager deo, voks og parfume. Og inden man ved er det, er klokken 06:40, og jeg skal ud døren. Den halve til hele time jeg bruger på transport, plejer jeg at bruge til at sove :)
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste

Kostplan: Vis kostplan

holstc skrev:Grunden til den kedelige morgenmad er tid, eller manglen på samme. Jeg står op klokken 06:00, bruger 10 minutter på at se Nyhederne, går i bad, spiser morgenmad (nogen gange på samme tid, får tøj på, pakker mad og tager deo, voks og parfume. Og inden man ved er det, er klokken 06:40, og jeg skal ud døren. Den halve til hele time jeg bruger på transport, plejer jeg at bruge til at sove :)

Det var nu ikke så meget det at din morgenmad var kedelig, men at der ikke var noget sundt fedt :). Mht. tid så kan det da ikke tage så lang tid lige at smide nogle mandler ned i skålen :D. Som sagt så er det jo vigtigere at ramme det daglige behov end at time det rigtigt, så hvis det passer dig bedre at indtage alt fedtet om aftenen, så er det jo bare det du gør. Men det er lidt mere fordelagtigt at have en mere jævn fordeling over dagen, men det gør jo ikke den store forskel og er i virkeligheden lidt flueknepperi :´)
http://www.poweraddict.dk
Rabatkode: Jurlander5
Brugeravatar

Reputation point: 15

Kostplan: Ingen kostplan

thepur skrev:
holstc skrev:Grunden til den kedelige morgenmad er tid, eller manglen på samme. Jeg står op klokken 06:00, bruger 10 minutter på at se Nyhederne, går i bad, spiser morgenmad (nogen gange på samme tid, får tøj på, pakker mad og tager deo, voks og parfume. Og inden man ved er det, er klokken 06:40, og jeg skal ud døren. Den halve til hele time jeg bruger på transport, plejer jeg at bruge til at sove :)

Det var nu ikke så meget det at din morgenmad var kedelig, men at der ikke var noget sundt fedt :). Mht. tid så kan det da ikke tage så lang tid lige at smide nogle mandler ned i skålen :D. Som sagt så er det jo vigtigere at ramme det daglige behov end at time det rigtigt, så hvis det passer dig bedre at indtage alt fedtet om aftenen, så er det jo bare det du gør. Men det er lidt mere fordelagtigt at have en mere jævn fordeling over dagen, men det gør jo ikke den store forskel og er i virkeligheden lidt flueknepperi :´)

Det har du ret i... det skulle jeg måske prøve :D
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste