Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

:D

Jokeren16 skrev:ellers drik kakao om aftenen.. mælkeprodukter skulle vidst værer langsomt optagende protein

R0mme1 skrev:Vil du ikke cutte 500 kcal, hver dag?

Sagat skrev:Nu ved jeg ikke meget om dit aktivitets niveau ud over, at du vil powerwalke 35min, 4 gange i ugen... Men umiddelbart vil jeg sige du indtager for lidt kcal... Hvis du da ikke vil smide for meget muskelmasse....
Det mad du har skrevet op, at du vil indtage, giver dig et dagligt kcal-indtag på 13-1400kcal.. Og da jeg prøvede at gætte mig frem til dit aktivitets niveau, efter hva mange her på siden foretager sig af aktivitet og sådan... Fandt jeg frem til at dit Totale energiforbrug ligger på 2500kcal ca.. Og hvis du så vil ligge 500kcal under det, for ikke at smide for meget muskelmasse.. Så indtager du 6-700kcal for lidt..
Det er hvert fald, lige hva jeg ku regne mig frem til.. Men det kan jo være jeg har sat dit aktivitets niveau forkert.... Men hvert fald, så syns jeg umiddelbart jeg kan se du indtager for lidt kcal til at opretholde din muskelmasse...
Men tingene du har fundet frem til du vil spise er fint...
Det giver dig en fordeling der hedder:
Protein: 50%
Kulhydrater: 41%
Fedt: 9%
Men hvis jeg må komme med nogen råd, så vil jeg som Matt er inde på, evt smide nogen sunde fedtstoffer ind sidst på dagen.. Og så tilfører flere kulhydrater i måltid nr. 2-3, så du får de flere kalorier og det mere energi at kører på i starten af dagen... Og det er fint at kulhydratindtaget daler i løbet af dagen, og at du i de sidste to måltider, inde du skal sove og sætte kroppen i bero, kun indtager 16,5g kulhydrater... Så ligger de hvert fald ikke og ophober sig som fedt i kroppen.... Rigtig godt...
Men nogen essentielle fedtstoffer i det sidste måltid, og så nogen flere kulhydrater i måltid 2 og 3, så du får kalorieindtaget op på 1900-2000kcal, så syns jeg det ser fint ud....

Misse skrev:Sagat skrev:Nu ved jeg ikke meget om dit aktivitets niveau ud over, at du vil powerwalke 35min, 4 gange i ugen... Men umiddelbart vil jeg sige du indtager for lidt kcal... Hvis du da ikke vil smide for meget muskelmasse....
Det mad du har skrevet op, at du vil indtage, giver dig et dagligt kcal-indtag på 13-1400kcal.. Og da jeg prøvede at gætte mig frem til dit aktivitets niveau, efter hva mange her på siden foretager sig af aktivitet og sådan... Fandt jeg frem til at dit Totale energiforbrug ligger på 2500kcal ca.. Og hvis du så vil ligge 500kcal under det, for ikke at smide for meget muskelmasse.. Så indtager du 6-700kcal for lidt..
Det er hvert fald, lige hva jeg ku regne mig frem til.. Men det kan jo være jeg har sat dit aktivitets niveau forkert.... Men hvert fald, så syns jeg umiddelbart jeg kan se du indtager for lidt kcal til at opretholde din muskelmasse...
Men tingene du har fundet frem til du vil spise er fint...
Det giver dig en fordeling der hedder:
Protein: 50%
Kulhydrater: 41%
Fedt: 9%
Men hvis jeg må komme med nogen råd, så vil jeg som Matt er inde på, evt smide nogen sunde fedtstoffer ind sidst på dagen.. Og så tilfører flere kulhydrater i måltid nr. 2-3, så du får de flere kalorier og det mere energi at kører på i starten af dagen... Og det er fint at kulhydratindtaget daler i løbet af dagen, og at du i de sidste to måltider, inde du skal sove og sætte kroppen i bero, kun indtager 16,5g kulhydrater... Så ligger de hvert fald ikke og ophober sig som fedt i kroppen.... Rigtig godt...
Men nogen essentielle fedtstoffer i det sidste måltid, og så nogen flere kulhydrater i måltid 2 og 3, så du får kalorieindtaget op på 1900-2000kcal, så syns jeg det ser fint ud....
Kanon respons fra dig.... lige til og forståeligt!
TAK![]()
Vil 50g ris være bedre og 110g rugbrød? og så bare slette alle kulhydraterne til aften og inden sengetid?
Har også overvejet at sætte noget roteinpulver på om morgenen??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster