Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 861
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 858

Følg bodybuilding.dk på

vurdering af nyt trænings program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Programmet er oprentligt fra "KJs hypertrofi og cardio traening" som jeg fandt på MOL. har dog lavet lidt om på det. så ville lige høre hvad i syntes om det formålet med programmet er at køre det i cut periode så krafterne er måske ikke helt hvad de har været. Cykler dog også 25 km om dagen. Hvis i syntes der er for lidt cardio i programmet.

Skriv hvis der er noget helt galt ;)

ps. military er nok ikke rigtig da jeg har ingen anelse om hvad jeg kan tage i den. kan først teste imorgen så bliver nok lavet lidt om! xD
Vedhæftede filer
2317-program.JPG
2317-program.JPG (126.08 KiB) Vist 26 gange
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Brøndby

Træner her: Fresh Fitness Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Taget i betragtning af at du cutter, synes jeg din forventede stigning i bænk er lige stor nok. At stige 12,5 kg i bænkpres på 8 uger er da ret pænt selv når man bulker :P

+ Den omgang singles ved hvert pas er ret hård ved kroppen, spørgsmålet er om du kan klare presset, når du samtidig siger du cykler 25 km dagligt.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00

Kostplan: Ingen kostplan

flamingopikken skrev:Taget i betragtning af at du cutter, synes jeg din forventede stigning i bænk er lige stor nok. At stige 12,5 kg i bænkpres på 8 uger er da ret pænt selv når man bulker :P

+ Den omgang singles ved hvert pas er ret hård ved kroppen, spørgsmålet er om du kan klare presset, når du samtidig siger du cykler 25 km dagligt.

jeg stiger ikke 12,5 kg i bænk satte den lidt lavere da jeg regner med at mad sulten tager lidt på krafterne. lige pt kan jeg sagtens tage 3x5 med 100kg. så jeg satte den bare lidt lavere til at starte med ;)

det er vel meget få mennesker der siger mens de cutter? ellers er der noget jeg har misforstået :)

og skal også lige siges at det kun er 4gange om ugen jeg cykler. da det er frem og tilbage til skole cykler jeg jo ikke lørdag/søndag og fredag bliver det nok heller ikke til cykling da jeg kun har 4 lektioner altså 3timer. gider bare ikke cykle hele vejen hjem når jeg næsten lige er ankommet :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Brøndby

Træner her: Fresh Fitness Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 205.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding