Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1029
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1026

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af program/træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej med jer!

[Jeg havde først postet dette i "Bodybuilding-tråden, men fik ingen svar - så dette er en forkortet udgave]

Jeg har i lidt over et år trænet efter HST-programmet på http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/hst_-_hypertrofi_specifik_traening/med en rimelig fremgang.

Mit mål: en "veltrænet, atletisk krop"

Er der nogen der vil give lidt forslag til forbedringer af min træningsstrategi, eller skal jeg bare knokle afsted?

På forhånd tak

:wink: Morten

Min træning:

HST program (12/8/5 reps) mandag, onsdag og fredag + 1 times spinning torsdag, samt en 6-10K løbetur lørdag eller søndag. Det passer bedst i min hverdag at træne på disse dage, og HST programmet passer godt til mit temperament (den løbende progression). Jeg træner følgende øvelser:

Back extensions - 2 sæt
Leg press - 2 sæt
Leg curl - 1 sæt
Leg extension - 1 sæt
Bænk press i Smith - 2 sæt
Incline (30% hældning) dumbbell bænkpress - 2 sæt
Pull downs m. bredt greb - 2 sæt
Dumbbell bent-over row - 2 sæt
Upright row - 2 sæt
Shoulder press (dumbbell) - 2 sæt
Triceps push downs m. reb - 2 sæt
Barbell curl m. z-stang - 2 sæt
High cable curls - 1 sæt
Abdominal crunches - 2 sæt
Hanging leg raises - 2 sæt

Jeg holder ca. 2-3 minutterss pause mellem sets og gennemfører øvelserne med en hurtig koncentrisk og langsom exentrisk fase.

Jeg arbejder pt. på at tabe noget fedt, specielt om livet, så jeg tilrettelægger jeg min kost efter at få ca. 2000kcal dagligt (har prøvet med 2500kcal, men det gav intet vægttab.)fordelt over hele dagen med min. 1,5g protein pr. kg kropsvægt og max 25% fedt - resten kulhydrat. Jeg tager en Whey 80 shake efter hver træning, samt som supplement på dage hvor jeg ikke får de ca. 140g protein gennem kosten. Det er min plan at starte på at tage kreatin i næste cyklus (for ikke at blive demotiveret i vægttabet pga. væskeophobning), samt at øge mit kalorieindtag til et lille overskud.

Stats
Alder: 36
Højde: 187
Vægt: 85kg
BF%: 18,6 (målt med Bodylabs 'fedttang')

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster