Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1558
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1556

Følg bodybuilding.dk på

Weekend med et par gutter

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har huset for mig selv i en weekend og har inviteret 7 venner som jeg sjældent ser. Udover at drikke øl, så skal jeg finde på noget vi kan bruges vores tid på. Vi har kun én bil, og er derfor lidt begrænset, men jeg ved at de ikke har noget imod at gå. Indtil videre så har jeg planlagt at der lørdag eftermiddag skal foregå en konkurrence, og jeg har sågar fundet på nogle sjove præmier. Konkurrencen skal for så vidt muligt have en masse forskellige discipliner ind - og her kunne jeg godt bruge jeres idéer. Alt mellem himmel og jord, gerne både fysiske og stillesiddende aktiviteter. Derudover så har jeg brug for idéer til hvad vi kan lave før og efter konkurrencen (vi er meget afslappede, og så længe det er noget vi er sammen om så kan vi næsten få alt til at blive sjovt).

TL;DR: Idéer til sjove konkurrenceaktiviter, men også til generelt hvad vi skal få tiden til at gå med.
Det er meget få baby'er der er pæne. De ligner det de er, et foster der har ligget fastklemt oppe i en kvinde, og er blevet presset ud igennem et meget lille hul.

-DonKahle
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Beer pong, ølbowling og slå søm er altid gode :) .

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster