Jeg besluttede mig for at prøve at se præcis hvor meget jeg taber når jeg går på druktur i weekenderne.
Fredag morgen sagde vægten: 70,1kg.
Fredag aften tager jeg ud til en kammerat og drikker lidt øl, samtidig med at vi gør kostumer klar til lørdagens optog.
Lørdag morgen står vi op og begynder at drikker med det samme. Den første champange, blev åbnet 08:10
Selvfølgelig får vi ikke noget at spise her, hvilket jo er dumt men når først sprutten kører så blir den slags ligegyldigt.
Jeg deltager i optoget og får en smule at drikke 4-5 cultshakers, og lidt øl bageter optoget.
Er hjemme igen ved en 16.00 tiden og tager lidt at spise og drikke og får en lur. Om aftenen spiser jeg igen og drikker mere vand.
Det spændene for mig er jo så her søndag morgen. Jeg regner med at jeg på nuværende tidspunkt er fuldt hydreret igen (hvis det hedder det
Søndag morgen siger vægten: 68,9kg
Hvilket betyder at jeg har smidt 1,2kg fra fredag aften til søndag morgen.
Det synes jeg er vildt, og vil kraftigt prøve at undgå "unødige" drukture fremover.
Proster det her da denne slags "undersøgelser" måske er relevant for andre også. Eller at jeg måske har glemt noget i min betragtning.