Så prøver jeg igen! Jeg gik død i min tidligere log af en eller anden mærkelig årsag. Jeg tror jeg var for doven til at logge, men nu er det slut! Alle mine træninger skal, og vil blive logget!
Videoer, personbilleder og andet gøgl vil blive logget en gang i mellem
Jeg er født d. 18.01.1995. Så jeg er godt og vel 16 år gammel. Jeg har trænet siden juli 2010. Altså alt i alt ca. 8 måneder. Nedenfor kan i læse hvorfor, og hvordan jeg begyndte med at træne og meget mere.
God læselyst
Hvorfor Bodybuilding?
Det hele startede i sommeren 2010. Mine venner begyndte at gå til fitness, mens jeg var derhjemme og rådnede op, og blev fed af chips, slik, sodavand og alt muligt junk. Mine venner gjorde alt, og prøvede hele tiden at få mig overtalt til at tage med, men jeg gad aldrig.
En dejlig dag fik de mig overtalt til bare at prøve det, for bare at se hvordan det ville være. Jeg havde ingen forhåbning om at jeg faktisk ville blive bidt af det.
Siden den dag jeg trådte ind i fitness centeret, og lugtede til den dejlige stank af sved, har det været min store passion. Jeg har læst, læst, læst og læser stadig for at blive klogere på området.
Da jeg begyndte med at træne, havde jeg ikke kun have fokus på at opbygge muskler. Jeg var overvægtig, og det ville jeg gøre noget ved. Siden da har jeg lagt alle usunde ting på hylden (med få undtagelser), og har smidt omkring 12-14 kg. Jeg startede med en vægt på ca. 86(!) kg. og med en højde på 167 cm. Og det var ikke fordi jeg kunne blære mig med at det var rå muskler..
I dag står vægten på ca. 72-73 kg. og mit mål er at komme ned på 62-64 kg. inden sommerferien 2011. Alle mine 8 måneders træning har været under cut, så jeg har ikke kunne have haft mulighed for at gaine muskler, bortset fra mine begyndergains.
Nuværende Program:
D. 10.01.2011 går jeg i gang med: Bliv stærk i bænk på 7 uger.
Jeg har ikke tænkt mig at følge programmet til punkt og prikke. Jeg har tænkt mig at følge bænkpres cyklussen i 7 uger, og så se på hvad resultaterne giver. Jeg ved at alwin havde succes med dette, og gainede +15 kg. på stangen, selvom at han kun fulgte bænkpres cyklussen.
Når de 7 uger er overstået, går jeg muligvis i gang med et 3-split - igen. Hvis ikke, så går jeg i gang med et program med fokus på armene, da jeg synes at mine arme generalt halter lidt.
Men det tager jeg til den tid
Målsætninger for 2011:
- Cutte ned til en kropsvægt på 62-64 kg.
- Få en BF på ca. 8-12%
- Påbegynde bulk efter sommerferien 2011.
- Cutte ned efter endt bulk til en BF på ca. 8-12%
Opdatering(er):
Min log vil hver dag blive opdateret med min træning og andet gøgl.
Min kropsvægt bliver opdateret en gang om ugen, og mine kropsmål vil blive opdateret en gang om måneden. Videoer af bænkpres, dødløft, squat og lign. vil blive opdateret en gang i mellem. PR's and such stuff.. Jeg kan røbe at der i de kommende dage, vil blive opdateret en video med dødløft - 120 kg. Så kan i komme med noget konstruktiv kritik angående teknik eller lign.
Stats d. 10.01.2011:
Morgenvægt: 72.8 kg.
Overarme: 33 Cm.
Underarme: 29 Cm.
Bryst: 97 Cm.
Lår: 57 Cm.
Læg: 42 Cm.

WTF?! Han kørte ind i os fra siden, 15 m. fra et lyskryds, vi var på vej ind mod motorvejen. Vi røg ind i sneen, og han hjalp endda med at få os ud. Og min fars forlygte smadrede