Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1455
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1452

Følg bodybuilding.dk på

Weight gainer og stress/forhøjet blodtryk

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle
Jeg oplever at efter jeg har indtaget min weight gainer så føler jeg at min krop bliver stresset og mit hjerte begynder at pumpe hårde og hurtigere hvis man kan sige det :S
Og det er ikke noget jeg bare lige har lagt mærke til en gang, det er hver gang jeg indtager én shake at det sker.
Så ville bare høre om det er noget i også oplever og om det måske er meget naturligt da det jo er mange kulhydrater man lige drikker. Vil lige sige at det selvfølgelig går over igen. Blev bare lige lidt urolig for syntes ikke mine andre kammerater klager over det eller har oplevet det.
Mvh
Kevin :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Keev skrev:Hej alle
Jeg oplever at efter jeg har indtaget min weight gainer så føler jeg at min krop bliver stresset og mit hjerte begynder at pumpe hårde og hurtigere hvis man kan sige det :S
Og det er ikke noget jeg bare lige har lagt mærke til en gang, det er hver gang jeg indtager én shake at det sker.
Så ville bare høre om det er noget i også oplever og om det måske er meget naturligt da det jo er mange kulhydrater man lige drikker. Vil lige sige at det selvfølgelig går over igen. Blev bare lige lidt urolig for syntes ikke mine andre kammerater klager over det eller har oplevet det.
Mvh
Kevin :)

Jeg har ikke noget genskab til det, men slog det lige op på google, faldt over den her: http://www.livestrong.com/article/10052 ... eart-rate/

Jeg kender som sagt ikke til noget omkring det, synes dog at du skulle tage og ringe til din læge. Det er altid en god ide, lige at få det afklaret. Du fejler formenligt ikke noget, men lad en professionel om at afklare det og ikke et forum :)

Alt vel
Jonas

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tak for det hurtige svar :)

Hvis der er andre der har oplevet noget lignende vil jeg gerne høre fra jer