Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Hvis du ikke får tilsvarende kalorier fra andre fødevarer, så vil det påvirke din vægtøgning

Adamdragør123 skrev:Garik skrev:Hvis du ikke får tilsvarende kalorier fra andre fødevarer, så vil det påvirke din vægtøgning
Ja det ved jeg ikke helt om jeg gør, umiddelbart tror jeg godt jeg ville kunne få de samme kalorier ved at proppe noget ind istedet for. Men det er mere hvad jeg så skal bruge/ indtage efter træningen hvis jeg stadig vil øge min vægt. Og skal man i det hele taget holde pause med weight gainer nogle gange eller er det ikke normalt/ nødvendigt??

Garik skrev:Adamdragør123 skrev:Garik skrev:Hvis du ikke får tilsvarende kalorier fra andre fødevarer, så vil det påvirke din vægtøgning
Ja det ved jeg ikke helt om jeg gør, umiddelbart tror jeg godt jeg ville kunne få de samme kalorier ved at proppe noget ind istedet for. Men det er mere hvad jeg så skal bruge/ indtage efter træningen hvis jeg stadig vil øge min vægt. Og skal man i det hele taget holde pause med weight gainer nogle gange eller er det ikke normalt/ nødvendigt??
Du behøver ikke holde "pause" fra weight gainer. Weight er kulhydrater og protein - that's it. Efter træning kan du spise en kyllingefilet og et par stykker frugt eller 100 gram ris. Du kan jo bare erstatte gaineren med mad

FrederikJepsen skrev:Som sagt er Weight gainer jo bare - protein - kulhydrat - fedt. Som der er i alm. Mad. Dem der tager Weight gainer gør det jo fordi de ikke kan eller har lyst til at proppe sig med nok alm. Mad til at ligge i kcal overskud. Så fordelen ved Weight gainer er jo det er flydende og nemt at få ned.
Du behøver ikke at holde pause fra det, tror måske du forbinder det lidt med andre kosttilskud som f.eks. Kreatin. Der skal man holde pause en gang imellem sådan kroppen selv danner det igen. Weight gainer i princippet bare alm. Mad i flydende form. Så derfor kræver det ingen pause. Hvis du kan spise nok fast og god kost til at ligge i kalorie overskud, vil det være det bedste, da det er sundest for kroppen at maven har lidt at arbejde med. Derfor behøver du jo heller ikke at tage det hver dag, du kan f.eks. Tage det de dage du ikke får spist nok.
Med hensyn til din bumse problem, tror jeg også det vil være en fordel at spise så meget alm. Mad og undgå overforbrug af weightgainer, uden at være ekspert på dette område tror jeg at størstedelen af kulhydraterne i weightgainer består af sukker. Om sukkerholdig føde har en direkte forbindelse til akne ved jeg ikke, men jeg tænker lidt at mere fiber kost kunne hjælpe på det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster