Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1579
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1576

Følg bodybuilding.dk på

Weight Gainer

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej folkens :)

Jeg snakkede med en fyr forleden nede i gym'en om hvad en god weight gainer skulle indeholde, han sagde at, det er bedst hvis den har samme mængde af proteiner som kulhydrater er det rigtigt?

Den har jeg i øjeblikket indeholder (protein/kulhydrater), (30/70), jeg ved selvfølgelig godt at der også er små mængder af fedt der i den og andre sager, men I ved hvad jeg mener. Han siger så at, det ville være bedst hvis, jeg købte en der var med (50/50)? Er det rigtigt det han siger eller gør det ikke den store forskel?

Hvis I har et godt forslag til en god weight gainer, vil jeg gerne høre mere om den :)

Hilsen Tim

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bland det selv.. Tror det blir svært at finde en WG hvor Prot/carbs er 50/50.. Køb whey, og Carbs fra fx. bodylab og bland det selv.

Ja men bliver det ikke dyrt i længden

Styrkeliste

Nej.. 950 så har du 5 kg. protein og 6 kg. kulhydrater. Hvis du vil ha dit forhold til at være 50/50(som jeg slet ikke mener er nødvendigt) så holder de 6 kg. kulhydrater meget længere end de 5 kg. protein så i længden kan det sagtens betale sig. for 1000 kr. får du 12 kg. WG..

Men forstår ikke 50/50 teorien. Kan være der er nogle der kan forklare den, men hvis det er fordi du får for mange kulhydrater(og dermed kalorier) i WG så nøjes med protein-pulver og så bland op med mælk. Så får du også en del kulhydrater igennem det der.

nej okay kan jeg godt se, men jeg ved ikke hvilken form for weight gainer du taler om? eller er det bare mig der er dum

Styrkeliste

han taler om separate carbs (kulhydrater) og proteiner.. kig på www.bodylab.dk

Logbog: Vis logbog

Altså jeg bruger selv "Super Mass Gainer" fra Dymatize og har opnået super gode resultater med den ;) det er forholdsvist billigt og det jeg godt kan lide ved den er at der er rigtig mange kcal i :D
Tror at mange ville sige at det er noget lort men jeg er nu rigtig godt tilfreds med produktet :)
Lige på og hårdt!

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

Scheurer skrev:Altså jeg bruger selv "Super Mass Gainer" fra Dymatize og har opnået super gode resultater med den ;) det er forholdsvist billigt og det jeg godt kan lide ved den er at der er rigtig mange kcal i :D
Tror at mange ville sige at det er noget lort men jeg er nu rigtig godt tilfreds med produktet :)

Dude det bruger jeg også :D men hvor mange gram bruger du til hver dosering, fordi den ske er fandme stor :b tager du en hel af dem eller hvad, jeg tager ca. 100 gram fra en ske jeg fik i en forrig pakke :)

Styrkeliste

timfirth skrev:
Scheurer skrev:Altså jeg bruger selv "Super Mass Gainer" fra Dymatize og har opnået super gode resultater med den ;) det er forholdsvist billigt og det jeg godt kan lide ved den er at der er rigtig mange kcal i :D

Dude det bruger jeg også :D men hvor mange gram bruger du til hver dosering, fordi den ske er fandme stor :b tager du en hel af dem eller hvad, jeg tager ca. 100 gram fra en ske jeg fik i en forrig pakke :)

Jeg tager en hel ske med top på og så 2 gange om dagen ;) ja, det er RIGTIG meget pulver men mindre kan sq ikke gøre det for mit vedkommende. Jeg kunne selvfølgelig også "bare" spise noget mere mad, men jeg synes fandme det er meget mad jeg skal indtage hvis det skal erstatte pulveret 100%
Lige på og hårdt!

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

Det er sygt meget pulver, og det er jo ca. 330 gram kulhydrater ad gangan hvis man tager en hel ske, har jeg så taget for lidt eller hvad :(

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster