Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1345
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1342

Følg bodybuilding.dk på

Weigth Gainer etc.?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey lads! (first post :D).

Siden jeg var 13cirka har jeg haft dårligt hjerte bla. forhøjet stofsskifte, hvilket har gjort at jeg har tabt en del- har nu rundet de 20år, & oppe at køre igen med helbredet.

Jeg vil gerne op på normal vægt igen så hurtigt som muligt, så jeg ville høre hvad I kunne anbefale af de sager man kan finde på Bodyman.dk overvejer at købe Weigth Gainer & Kreatin. Ved ikke hvilke erfaringer I har med det, & om resultatet er godt? I ved :)

please help lads!, ligner næsten en anoraksi menneske hvilket jeg er langt fra er tilfreds med!

Kost:

3/4l. Mælk
Salat/brød
Pasta/bacon
2-4æg
plus div. rettér aftensmad etc.
-
cirka det jeg får om dagen

det er især mine arme, bryst & ryggen (har en del rygsmerter efterhånden :( ) hvis I har nogle programmer I vil dele, ville jeg blive rigtig glad :D

Mvh. Thomas [/i]

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

well... ^^ weight gainer lyder fint... men altså... du vil bare have noget mere kød på kroppen? eller vil du os begynde at træne?

hvis du ikke vil træne så hjælper det ikke at købe kreatin!... kreatin er et produkt der forøger din styrke en smule og det "vægt" du tager på af det er "Vand vægt"... det er fordi at kreatin nærmest opbevarer vand i dine muskler.. men dette er ikke "fedt,kød"... det er rent vand og med det samme du stopper med kreatin så forsvinder det igen... derfor er det sådan set spild af penge for dig hvis du ikke vil træne...

men weight gainer burde kunne hjælpe dig en hel del! og du skal os spise mere... jeg har os for hurtigt stof skifte så jeg er os rimelig tynd... eller var... for jeg begyndte at spise en HEL masse så nu har jeg taget en masse på...

du burde gøre det samme... spis mere.. drik mere...

drik 3 liter vand om dagen... spis 3000+ kalorier om dagen...!

dvs. spis ca 6 gange om dagen med rimelig store måltider... f.eks. kan du som morgenmad spise 6-12 spejlæg / ægge hvider, toast, 1 skål havregryn og et æble... (blommen i ægget har meget fedt... dvs at hvis du ikke vil tage på i fedt så burde du kun spise ægge hviderne og ikke blommen! det er os det sundeste)

well... pointen er...
1) ja køb weight gainer
2) hvis du ikke vil træne så lad være med at købe kreatin
3) spis mere
4) spis MEGET mere
5) hvis du ikke vil være "tyk" så hold dig fra mættede fedt syrer som f.eks. frityre promfritter
6) hvad er din fedt % ? tror lægen kan hjælpe dig med at finde ud af det... hvis den er meget lav så ville du nok have godt af at spise noget mad med højere fedt indhold :)

Geografisk sted: Danmark man

Hey Dørmanden :)

Tak for dit hurtige respond, hvilket hjalp en del! Well, regner med at tage mere på i vægt før jeg rigtig kaster mig ud i vægte- de anbefalinger jeg har hørt ihvertfald.

angående Kreatin skal jeg tage det ligeså snart jeg starter min første træning, eller skal jeg vente et par dage/uger før jeg propper det i kroppen?

kan du poste din kost? bare for at få et indtryk, hehe du ved :lol:

kan desværre ikke svare på mit fedt-procent, men skal snart til lægen & tjekkes kunne det evt. være man skulle høre om det ^-^

Monolithos skrev:Hey Dørmanden :)

Tak for dit hurtige respond, hvilket hjalp en del! Well, regner med at tage mere på i vægt før jeg rigtig kaster mig ud i vægte- de anbefalinger jeg har hørt ihvertfald.

angående Kreatin skal jeg tage det ligeså snart jeg starter min første træning, eller skal jeg vente et par dage/uger før jeg propper det i kroppen?

kan du poste din kost? bare for at få et indtryk, hehe du ved :lol:

kan desværre ikke svare på mit fedt-procent, men skal snart til lægen & tjekkes kunne det evt. være man skulle høre om det ^-^

det ville være en ide at vente med kreatin indtil du i det mindste har fået "begynder" styrke hvilket tager en måned eller 2 ^^

ang at tage på!! Protein Pulver hjælper os en hel del hvis du ikke spiser nok kød/fisk om dagen! hvis jeg var dig ville jeg snuppe en spand protein pulver :) det er supert! (men husk at protein pulver ikke kan erstatte et solidt måltid! så selvom du får protein pulver så burde du os selv spise en masse kød eller lign. for at få noget protein)

du kan eventuelt os få fat i nogle vitaminer som vil hjælpe din krop med at vokse og sådan... køb en flaske Multivitaminer eller noget...

jeg holder desværre ikke et skema over hvad jeg spiser... det er mere "mentalt" ^^ jeg sørger bare for at få en varieret kost med en masse kalorier... MEN jeg spiser dog 300g pasta med 1-2 dåser tun NÆSTEN hver dag ^^ og spiser os en masse æge hvider.. 6-12 som jeg har fortalt dig... :)

Davs monolithos,

Jeg har skrevet en artikel til præcis sådan nogen som dig. Der er et link i min signatur.

Jeg syntes du skal begynde at træne allerede nu, jeg kan ikke se nogen grund til at blive tykkere end højst nødvendigt. Forsøg viser også at det er lettere at tage muskel på med lav fedt%

Hvad er det med din ryg?
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

Smeden skrev:Davs monolithos,

Jeg har skrevet en artikel til præcis sådan nogen som dig. Der er et link i min signatur.

Jeg syntes du skal begynde at træne allerede nu, jeg kan ikke se nogen grund til at blive tykkere end højst nødvendigt. Forsøg viser også at det er lettere at tage muskel på med lav fedt%

Hvad er det med din ryg?

læste os lige din artikel smeden... nice... hader bare at lave en kost plan! for jeg ved jeg får svært ved at holde den! :D

men tror jeg viol prøve at finde på noget ^^

EDIT: btw smeden hvilket weight gainer produkt ville du købe hvis det nu var? jeg overvejer at prøve det men ved ikke hvilket produkt der er billigt og godt... ^^ og... hvor meget weightgainer skal man egentligt tage om dagen? hvor mange gram?

Kig lidt på denne artikel:

http://www.bodyforum.dk/viewtopic.php?t=955

Bodylab´s produkter er både billige og af højeste kvalitet - så med dem går du ikke helt galt i byen.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Hey... Jeg er 16år har lidt af det samme problem altså er tynd.. det mere mit stofskifte der er ret sygt, men ja vægt Gainer hjælper en del, og hvis du starter med at træne hurtigt og i en ung alder.. Du behøver jo ikke at træne dig kæmpe stor :) .. Jeg har nu trænet i 3 måneders tid .. og jeg kan sagtens mærke på mig selv jeg er ved at blive en del større .. grunden til jeg startede var at træne mit fuglebryst væk så godt som det kan og begynde at tage mere på .. jeg bruger lidt vægt gainer osv .. jeg smider lige 2 links til det jeg bruger, og det hjælper en del jeg kan sagtens se på mig selv at jeg begynder at tage på... jeg spiser nok stadig det samme men jeg får bare lige lidt mere af Vægt gainer osv... så det en stor hjælp ja..

http://shop.(link slettet)/index.php?main_pa ... cts_id=584

http://shop.(link slettet)/index.php?main_pa ... cts_id=334

gør som der står, alt er skrevet som det skal være.. og ja følg det for hver dag så kan du se på dig selv :) men altså ja ellers lav en kostplan, det bruger jeg ikke endnu fordi ja har lidt svært med at komme igen man ZzZ .. :) men ellers held og lykke.. jeg håber det hjælper lidt det her.. du skal satme bare kæmpe for det så går det.. det er det jeg er igang med lige nu.. selv er jeg jo oss kun 16 så ja.. men stadig mine 50kg+ er for lidt :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster