Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Minibok skrev:Well problemet er, at jeg tror WG er dyrere end Carbs/Whey80. Hvis man altså tænker på hvor meget man får, men er ikke sikker!
Jeg ville ikke dele det op på den måde du gør, ville ikke købe både WG, Carbs og Whey 80. Men enten Carbs + Whey80 eller WG. Jeg bruger det til begge, dvs. til mellem måltider og post-WO.
Mit egentlige spørgsmål er bare, hvad der bedst kan svare sig at bruge penge på når man tænker på hvad det koster og hvad det indeholder.

Minibok skrev:Du har misforstået mit spørgsmål. Jeg ved jeg skal have de ekstra carbs og proteinen, derfor ville prøve at finde et billigere alternativ til WG - f.eks. Whey 80/Carbs. (Og det er der mit spørgsmål ligger, hvad er billigst?)
Lidt info:
Der er meget mindre protein i WG end der er i Whey 80. WG er Carbs blandet med protein.
Dvs. hvis jeg køber Carbs og Whey 80 seperat (i stedet for WG), og indtager det i samme mængder som jeg indtog WG ville jeg så spare penge? (altså, hvad kan bedst betale sig.)

Minibok skrev:Fordi hvis nogen havde svaret på forhånd, kunne det da være rart hvis de gad at hjælpe. Det er sent og er træt, så har egentlig ikke så meget lyst til at regne.
Det kan du vel godt sætte dig ind i?

Minibok skrev:Ahh tusinde tak mate!

SpaceHopper skrev:Husk Whey 80 har en bedre aminosyre profil.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster