Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1845
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1842

Følg bodybuilding.dk på

Whey Protein under vægttab.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa,

hvis jeg begynder at indtage proteinpulver efter træningen, vil det have en væsenlig indvirkning på min muskelopbygning nu når jeg er i Kcal underskud? Nedenstående er lidt baggrund for spørgsmålet. :)

jeg har i de seneste to år undergået en større forandrig, og tabt 39 kg. Jeg har de seneste måneder (7 måneder, hvoraf de sidste 2 har været meget seriøse ) begyndt at træne i fitness, hvor jeg har holdt log over mine tal hver uge (fedt, muskel,vand, knogle dens og self. vægt). Min muskel masse er forøget selvom jeg har været i kalorieunderskud, og jeg har øget vægten i mange at de øvelserne jeg laver. Mit overordnet mål er at holde mig i form under vægttabet, for ikke at smide muskelmasse (smed meget muskel det første år).

Jeg er 184 cm høj, 23 år gammel og vejer 93.5 kg.
Lige nu er min fedt % 20,9 og vil meget gerne have den ned på 15 % i løbet af de næste 6 måneder. :dope:

Jeg har styr på min kost, og spiser kun usundt engang imellem, og drikker ikke ret ofte 0 - 1 gang i måneden.

Hvis i har brugt for mere information, så skriv endelig! :)

Mvh. Spec

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

SpecEnfor skrev:Hejsa,

hvis jeg begynder at indtage proteinpulver efter træningen, vil det have en væsenlig indvirkning på min muskelopbygning nu når jeg er i Kcal underskud? Nedenstående er lidt baggrund for spørgsmålet. :)

jeg har i de seneste to år undergået en større forandrig, og tabt 39 kg. Jeg har de seneste måneder (7 måneder, hvoraf de sidste 2 har været meget seriøse ) begyndt at træne i fitness, hvor jeg har holdt log over mine tal hver uge (fedt, muskel,vand, knogle dens og self. vægt). Min muskel masse er forøget selvom jeg har været i kalorieunderskud, og jeg har øget vægten i mange at de øvelserne jeg laver. Mit overordnet mål er at holde mig i form under vægttabet, for ikke at smide muskelmasse (smed meget muskel det første år).

Jeg er 184 cm høj, 23 år gammel og vejer 93.5 kg.
Lige nu er min fedt % 20,9 og vil meget gerne have den ned på 15 % i løbet af de næste 6 måneder. :dope:

Jeg har styr på min kost, og spiser kun usundt engang imellem, og drikker ikke ret ofte 0 - 1 gang i måneden.

Hvis i har brugt for mere information, så skriv endelig! :)

Mvh. Spec

nej, da du ikke vil opbygge muskelmasse når du er i underskud.
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Kostplan: Vis kostplan

Som der er blevet sagt, så vil du jo ikke opbygge muskler når du er i kcal underskud.
Whey protein kan være en rigtig god ide under cut, da det hjælper med at bibeholde den muskelmasse du har, selv når du under cut egentlig vil miste en del af din muskelmasse.

Jeg kan anbefale at læse mere omkring Whey proteinpulver på http://www.wheyproteinpulver.dk

Om du får whey protein lige efter træning eller går hjem og får et måltid (indeholdende en god portion protein) er så tæt på ligegyldigt, som det er muligt. Men maden mætter mere end en shake.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Okay kan umiddelbart ikke se en grund til at skulle købe og spise det.
Tak for svar.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster