Cykelmyggen Egon skrev:plaid skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Jeg var til det sidste år, men valgte der fra i år, da jeg ikke synes det var XTREME nok. Jeg har dog hørt rygter om at det faktisk var noget mere XTREME i år, kan det passe?
Nu var jeg der så ikke sidste år. Men der var i hvert fald lagt rigeligt med bakker ind og mudderpøle!

Jeg var i hvert fald slidt! Men for en erfaren orienteringsløber er det sikkert Walk in the park,
Og har også hørt i år det skulle være mere xtreme

Så går jeg ud fra.
sidste år vi lige en tur i havet, plus vi rodede rundt i lidt mudder og skulle over nogle forhindringer, og så var det næsten det. Jeg havde forstillet mig at der var forskellige ting, man knap nok turde prøve, men sådan var det slet ikke. Var der noget EXTREME, som de fleste gik udenom i år?
Det tror jeg ikke. Folk valgte selvf et gå udenom nogle ting som ikke var nødvendigt at passere for at komme videre.
Udover bakker, mudderpøle, vandbassin, en sø, så var der sådan nogle kravleting man skulle indover. Forhindringer man skulle hoppe over, og en enkelt klatrevæg. Men i og med ruten var så kuperet som den var så var det virkelig hårdt. Det gik hele tiden op og ned, og med op mener jeg virkelig OP. Det var ikke små bakker

Så på den måde synes jeg det var rigtig hårdt, og de fleste måtte da også gå op ad bakkerne fordi folk simpelthen ikke kunne mere

Hvis phillimus var en mus, ville jeg forgifte ham med rottegift.