[url]Læste lige denne artikel http://www.tsrf.com/supplements/supplements_zma.htm.[/url]
Men nu står der 30% mere testosteron hvis mans tager ZMA.
Nu tænker om jeg om en alm. vitaminpille er lige så god. Den indeholder jo også "zma"?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TrainingDay skrev:sjovfyr32

TrainingDay skrev:I så fald kræver det intet mindre end at trykke på følgende link http://healthfullife.umdnj.edu/archives ... rchive.htm

pullupman skrev:men poliquin kan jeg så ikke bare spise mine vitaminpiller der er også zink, b-vitmain og magnesium?

Poliquin skrev:pullupman skrev:men poliquin kan jeg så ikke bare spise mine vitaminpiller der er også zink, b-vitmain og magnesium?
Hvor skulle jeg vide det fra? Kommer jo an på hvor meget den indeholder

pullupman skrev:Poliquin skrev:pullupman skrev:men poliquin kan jeg så ikke bare spise mine vitaminpiller der er også zink, b-vitmain og magnesium?
Hvor skulle jeg vide det fra? Kommer jo an på hvor meget den indeholder
lød bare som om du vidste en del.
hvis man så går udfra indholdet er det samme?

pullupman skrev:Jeg skrev tidligere det var animal pak nu, men har også brugt omnimin.
får neon-grøn urin ag begge, så må de vil være ret kraftige? skal jeg så købe zma???

Poliquin skrev:pullupman skrev:Jeg skrev tidligere det var animal pak nu, men har også brugt omnimin.
får neon-grøn urin ag begge, så må de vil være ret kraftige? skal jeg så købe zma???
Hvor meget er der i animal pak?
Jeg pissede os smågrønt på animal paks

pullupman skrev:Poliquin skrev:pullupman skrev:Jeg skrev tidligere det var animal pak nu, men har også brugt omnimin.
30mg 200% sådan står der???

Poliquin skrev:pullupman skrev:Poliquin skrev:pullupman skrev:Jeg skrev tidligere det var animal pak nu, men har også brugt omnimin.
Okay![]()
Personligt ville jeg tag animal pak om morgenen, og 2 stk ZMA (30mg zink, 450mg magnesium og B-6 15mg) om aftenen lige inden sengetidMan sover så dejligt tungt så

Poliquin skrev:pullupman skrev:Poliquin skrev:pullupman skrev:Jeg skrev tidligere det var animal pak nu, men har også brugt omnimin.
Okay![]()
Personligt ville jeg tag animal pak om morgenen, og 2 stk ZMA (30mg zink, 450mg magnesium og B-6 15mg) om aftenen lige inden sengetidMan sover så dejligt tungt så

WannaBeBig skrev:Dvs. 60 mg zink om dagen...?
Tolerable Upper Intake Level (UL) for Zinc (mg per day) = 25 mg

WannaBeBig skrev:Poliquin: Var det svar til mig? Hvis man tager 2 x ZMA + Animal Pak om dagen, som du foreslår, så får man 60 mg zink...
Hvad er symptomerne på overdosering af zink?
Bivirkninger ved zinktilskud er sjældne, med der kan eventuelt forekomme irritationer i mave-tarm kanalen. Kosttilskud med zink i højere doser end de anbefalede, kan hæmme optagelsen af andre sporstoffer. Doser på 50-150 milligram per dag kan påvirke kobberstofskiftet negativt og der ses negative virkninger på immunforsvar og blodfedtstoffer. Hvis zink indtages gennem længere tid, kan kroppens optagelse af kobber nedsættes og der kan komme symptomer på kobbermangel. Det vil sige neutropeni og mikrocytær anæmi. Længerevarende tilskud med zink kan også hæmme kroppens jernoptagelse. Voksne bør derfor ikke indtage mere end 45 milligram per dag og børn ikke mere end 25 milligram per dag. I sværere tilfælde kan ses symptomer som opkastning, diaré, bevidsthedssvækkelse og søvnighed. Desuden kan der opleves blodmangel, forhøjet blodsukker og lever- og nyreskade.

Poliquin skrev:WannaBeBig skrev:Poliquin: Var det svar til mig? Hvis man tager 2 x ZMA + Animal Pak om dagen, som du foreslår, så får man 60 mg zink...
Hvad er symptomerne på overdosering af zink?
Bivirkninger ved zinktilskud er sjældne, med der kan eventuelt forekomme irritationer i mave-tarm kanalen. Kosttilskud med zink i højere doser end de anbefalede, kan hæmme optagelsen af andre sporstoffer. Doser på 50-150 milligram per dag kan påvirke kobberstofskiftet negativt og der ses negative virkninger på immunforsvar og blodfedtstoffer. Hvis zink indtages gennem længere tid, kan kroppens optagelse af kobber nedsættes og der kan komme symptomer på kobbermangel. Det vil sige neutropeni og mikrocytær anæmi. Længerevarende tilskud med zink kan også hæmme kroppens jernoptagelse. Voksne bør derfor ikke indtage mere end 45 milligram per dag og børn ikke mere end 25 milligram per dag. I sværere tilfælde kan ses symptomer som opkastning, diaré, bevidsthedssvækkelse og søvnighed. Desuden kan der opleves blodmangel, forhøjet blodsukker og lever- og nyreskade.
Derfor ser jeg heller ingen problemer med 60 mg. om dagen....

WannaBeBig skrev:Og det skyldes...?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster