Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Stavefejl i overskriften![]()

ckp2906 skrev:Stavefejl i overskriften![]()
God artikel

RippedInFourWeeks skrev:Det ret underligt, jeg syntes altid jeg sover bedre med et godt måltid inden jeg skal i seng

essensen skrev:ckp2906 skrev:Stavefejl i overskriften![]()
God artikel
Tak for heads upOg tak (:
Og lige for at gøre det klart, det er ikke en stavefejl, men en slåfejl

essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Puha, sådan et søvnmønster ville jeg godt nok ikke være glad for at have; jeg kan ikke udstå at sove min dag væk på den måde - og det er også forfærdeligt uproduktivt. Jeg kender rigtig mange der gør det - og det er en svar vane at bryde når man er kommet ind i den (det med at sove midt på dagen).
Jeg ville forestå at tage en powernap (husk, ikke mere end 20 min) i stedet hvis du har brug for at sove midt på dagen - og så ellers forsøge at gå tidligere i seng.
Omvendt, hvis dit nuværende skema fungerer godt for dig - så er det jo bare sådan det er, men jeg ville godt nok ikke have det fedt med at have brug for at sove 3 timer midt på dagen.

essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Puha, sådan et søvnmønster ville jeg godt nok ikke være glad for at have; jeg kan ikke udstå at sove min dag væk på den måde - og det er også forfærdeligt uproduktivt. Jeg kender rigtig mange der gør det - og det er en svar vane at bryde når man er kommet ind i den (det med at sove midt på dagen).
Jeg ville forestå at tage en powernap (husk, ikke mere end 20 min) i stedet hvis du har brug for at sove midt på dagen - og så ellers forsøge at gå tidligere i seng.
Omvendt, hvis dit nuværende skema fungerer godt for dig - så er det jo bare sådan det er, men jeg ville godt nok ikke have det fedt med at have brug for at sove 3 timer midt på dagen.

Asomugha skrev:essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Jeg har det fint med at bruge 3 timer midt på dagen, men jeg tænker KUN på om det har nogen effekt på min træning? Jeg er ligeglad med at der så ryger tid fra og til på andre ting, det eneste jeg bekymrer mig om er min træning :-)
Jeg har det svært med at gå tidligere i seng, det er jeg er død stor fan er NHL og NFL som er sent på natten, også de andre amerikanske sportsgrene, så det er lidt ærgerligt synes jeg.

ckp2906 skrev:essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Stave fejl... Det hedder glad ikke gald
EDIT: du skrev svar ikke svær :b

essensen skrev:ckp2906 skrev:essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Stave fejl... Det hedder glad ikke gald
EDIT: du skrev svar ikke svær :b
Det er slåfejl, ikke stavefejlTil gengæld er "stave fejl" forkert eftersom det er i ét ord (:
Fedt logo btw

essensen skrev:Asomugha skrev:essensen skrev:Jeg er gald for at høre du kan li' artiklen (:
Jeg har det fint med at bruge 3 timer midt på dagen, men jeg tænker KUN på om det har nogen effekt på min træning? Jeg er ligeglad med at der så ryger tid fra og til på andre ting, det eneste jeg bekymrer mig om er min træning :-)
Jeg har det svært med at gå tidligere i seng, det er jeg er død stor fan er NHL og NFL som er sent på natten, også de andre amerikanske sportsgrene, så det er lidt ærgerligt synes jeg.
Umiddelbart vil jeg ikke mene det påvirker din træning nævneværdigt da du kompenserer for den manglende søvn i løbet af din dag. Så hvis det ikke generer dig - så vil jeg vurdere du fint kan fortsætte sådan uden det rigtigt vil påvirke din træning.

Lille-mig skrev:har selv mega søvn besvære, så vil da klart prøve Drogens Baldrian og Melatonin

#3 Forsøg at undgå at sidde foran computeren før du går i seng

Soeren skrev:#3 Forsøg at undgå at sidde foran computeren før du går i seng
På nedenstående link er der en artikel der beskriver hvorfor i detaljer for dem som skulle være interesseret, men for at afhjælpe dette findes der forskellige programmer (jeg bruger F.lux) der ændrer lyset på ens skærm fra blå nuancer til rødlige nuancer, og dermed kan man igen arbejde eller læse bb.dk før sengetid.
http://ing.dk/artikel/123085-led-skaermen-goer-dig-effektiv--men-oedelaegger-din-soevn
Edit: F.luxs ændringer træder i kraft når solen går ned.

Soeren skrev:På nedenstående link er der en artikel der beskriver hvorfor i detaljer for dem som skulle være interesseret, men for at afhjælpe dette findes der forskellige programmer (jeg bruger F.lux) der ændrer lyset på ens skærm fra blå nuancer til rødlige nuancer, og dermed kan man igen arbejde eller læse bb.dk før sengetid.
http://ing.dk/artikel/123085-led-skaermen-goer-dig-effektiv--men-oedelaegger-din-soevn
Edit: F.luxs ændringer træder i kraft når solen går ned.

Nicobruun skrev:Programmet "siger" at jeg er i Nord Amerika, what to do?

TheCzech skrev:Nicobruun skrev:Programmet "siger" at jeg er i Nord Amerika, what to do?
Åben programmet -> Change settings -> Location

TheCzech skrev:Jeg har disse koordinater: 56.26392, 9.501785
Det giver mig den korrekte solrytme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster