hvad siger i til den her artikel? Fra side 12-13 til 18-19.. prøv at læs det igennem
http://www.e-pages.dk/dgi/2024378895/27

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

både kreatin, kasein og whey
nåede da heldigvis at få stoppet hende....
Wannabe-BB skrev:Bodylab burde kræve dementi i den næste udgave af bladet. Mig bekendt er der ingen urenheder i BL's produkter?

A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.

SørenDP skrev:Kunne det teoretisk danne grundlag for en retssag?

Lemmiwinks skrev:Er enig med SørenDP. De er jo fulde af lort.
"Samtidig bør fitnessbrugerne være mere opmærksomme på faren ved at drikke proteintilskud, der ofte markedsføres under navne som (link slettet), bodylab og (link slettet). Det kan ofte indholde rester af steroider fra produktionsbåndet."
Det statement mangler ligesom underbyggelse -.-'

Nicklas123 skrev:Lemmiwinks skrev:Er enig med SørenDP. De er jo fulde af lort.
"Samtidig bør fitnessbrugerne være mere opmærksomme på faren ved at drikke proteintilskud, der ofte markedsføres under navne som (link slettet), bodylab og (link slettet). Det kan ofte indholde rester af steroider fra produktionsbåndet."
Det statement mangler ligesom underbyggelse -.-'
Hvad side står det statement på ?

poul hansen skrev:Et problem kan måske være at det ikke er Journalisten der siger det, men politibetjenten han taler med.
Det er noget forbandet svineri, der skader navngivne firmaers forretning, spreder frygt og jeg håber det kan straffes med en bøde, der står mål med den skade der forvoldes.
Jeg bliver altid hidsig over foreninger og organisationer der støttes af statskroner og så prøver at skade det private erhvervsliv.

Nicobruun skrev:Hvorfor sammenligner "han" doping med kosttilskud?

Rasmus Thorup skrev:Jeg har her til morgen snakket med vores advokat og lagt en strategi for det videre forløb. Jeg vil i tråden poste info om forløbet i sagen hvis nogen skulle være interesserede i at følge med.

SørenDP skrev:Rasmus Thorup skrev:Jeg har her til morgen snakket med vores advokat og lagt en strategi for det videre forløb. Jeg vil i tråden poste info om forløbet i sagen hvis nogen skulle være interesserede i at følge med.
Jeg er i hvert fald interesseret, og det tror jeg også mange andre er

Rasmus Thorup skrev:Jeg har her til morgen snakket med vores advokat og lagt en strategi for det videre forløb. Jeg vil i tråden poste info om forløbet i sagen hvis nogen skulle være interesserede i at følge med.

Dingo skrev:Rasmus Thorup skrev:Jeg har her til morgen snakket med vores advokat og lagt en strategi for det videre forløb. Jeg vil i tråden poste info om forløbet i sagen hvis nogen skulle være interesserede i at følge med.
Godt at i tager sagen videre! Jeg er meget interesseret i at følge med i sagen!
Jeg står af på den artikel allerede da der bliver snakket omkring om "proteinpulver virker". Folk der snakker sådan om proteintilskud ved tydeligvis ikke hvad proteinpulver overhovedet er. Det svarer til at spørge "om kød virker?"
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster