Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

muren skrev:Så et måltid med grøntsager er nok? det er som regel grønne bønner eller brocolli

Garik skrev:Hvorfor vil du cutte frugt og grønt?

Thegame skrev:muren skrev:Så et måltid med grøntsager er nok? det er som regel grønne bønner eller brocolli
Ja antioxidanter er meget vigtige.. Peberfrugt/grønkål/broccoli/tomater er gode bud.
jeg tænker mere på hvor meget jeg bør æde, 1-2 måltider med grøntsager ?
muren skrev:Garik skrev:Hvorfor vil du cutte frugt og grønt?
Har fået af vide af en gut at det ikke er nødvendigt med grøntsager når man er på bulk, det er måske bare sludder eller hva ?

muren skrev:Thegame skrev:muren skrev:Så et måltid med grøntsager er nok? det er som regel grønne bønner eller brocolli
Ja antioxidanter er meget vigtige.. Peberfrugt/grønkål/broccoli/tomater er gode bud.
Okayjeg tænker mere på hvor meget jeg bør æde, 1-2 måltider med grøntsager ?

Kim Ferré skrev:muren skrev:Thegame skrev:muren skrev:Så et måltid med grøntsager er nok? det er som regel grønne bønner eller brocolli
Okayjeg tænker mere på hvor meget jeg bør æde, 1-2 måltider med grøntsager ?
Kan du oplyse det i gram i stedet for måltider? Så vi får et lidt bedre overblik over hvor meget du enlig får

Garik skrev:muren skrev:Garik skrev:Hvorfor vil du cutte frugt og grønt?
Har fået af vide af en gut at det ikke er nødvendigt med grøntsager når man er på bulk, det er måske bare sludder eller hva ?
Grøntsager er altid vigtige på grund af deres indhold af vitaminer og mineraler (mikronutrienter). Spis minimum 500 gram grøntsager dagligt.
helst mere eller er 500 gram fint ?
muren skrev:Garik skrev:muren skrev:Garik skrev:Hvorfor vil du cutte frugt og grønt?
Grøntsager er altid vigtige på grund af deres indhold af vitaminer og mineraler (mikronutrienter). Spis minimum 500 gram grøntsager dagligt.
Tak for infohelst mere eller er 500 gram fint ?

muren skrev: men det er vel mere eller mindre det samme i de der vitamin piller eller hva?

Thegame skrev:muren skrev: men det er vel mere eller mindre det samme i de der vitamin piller eller hva?
Nej, Bodylab's Bodymin indeholder samme mængde Zink, Magnesium og B-6 som et standard ZMA-tilskud. Derfor er det mere hensigtsmæssigt for bb'ere at spise lige præcis disse vitamin/mineral piller
har du eventuelt et link ?
muren skrev:Thegame skrev:muren skrev: men det er vel mere eller mindre det samme i de der vitamin piller eller hva?
Nej, Bodylab's Bodymin indeholder samme mængde Zink, Magnesium og B-6 som et standard ZMA-tilskud. Derfor er det mere hensigtsmæssigt for bb'ere at spise lige præcis disse vitamin/mineral piller
Fedt at du gider at hjælpehar du eventuelt et link ?

Og så er de samtidige billige nok hvis man køber 2 bøtter ad gangen.
muren skrev:og tror det passer meget godt med 500 gram det jeg indtager, mere eller mindre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster