Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

hjælpervenner skrev:Hvis Viggoermig er ulv, er det fandme vildt spillet. Men ja, han er også den der i mine øjne er mest clear. Derfor skal han lynches, eller?

darkthrone skrev:Viggoermig Bare for at se hvad der sker

Viggoermig skrev:Okay, tak, fml, jeg er idiot.
hjælpervenner COME ON.
Den sidste nazi er FreddyB 

Muskelpianisten skrev:Godt spillet ulve.
HV - jeg mangler stadig en video af dig drikke 2 ml olie. Jeg vil have den! Det er min trøstepræmie
Fik helt ondt af folk jeg prøvede at få lynchet på et latterligt grundlag 

hjælpervenner skrev:Muskelpianisten skrev:Godt spillet ulve.
HV - jeg mangler stadig en video af dig drikke 2 ml olie. Jeg vil have den! Det er min trøstepræmie
Vil gerne gøre opmærksom på at jeg ved jeg har været en idiot i dette spilFik helt ondt af folk jeg prøvede at få lynchet på et latterligt grundlag

Muskelpianisten skrev:Godt spillet ulve.

Niller_ skrev:Da Darkthrone var overbevist om, at hans kollega Viggoermig var et stort nazi svin stemte han beslutsom på ham, for han var overbevist om at han havde fundet en nazist. Det han ikke vidste var, at det har været en lusket plan helt fra begyndelsen og da Majoriteten blev på Viggoermig og han var med til at slå ham ihjel, nåede han ikke engang at tjekke om han reelt var nazist før Hjælpervenner råbte i glæde og heilede af hele sit hjerte sammen med FreddyB. Da vidste Darkthrone, at det han lige havde gjort var undergangen for den hele tyske nation. Da nazisterne nu havde Ûbermacht, kunne de lige så langsomt skabe kaos i den tyske stat og skabe trygge rammer for deres nazist venner uden for politiker kredsen, så de langsomt overtog alle de vigtige poster i Tyskland. Ingen opdagede noget inden det var for sent... Tyskland var endnu engang fortabt...
2 år senere
Tyskland er i krig mod alle sine nabolande, dog har de fået uventet opbakning fra Rusland og de resterende østlige lande. Dette har sørget for at de nu står med den største militære magt. Intet kan stå i vejen for og dog?
yderligere 1 år senere
Efter alle lande i Europa var faldet for Tysklands magt og USA intet kunne stille op imod det, var deres sidste udvej en A-bombe. Det de ikke vidste var at USSR også havde stillet bomber til rådighed i Tyskland og da First Strike skete, ramte der både A-Bomber i hele Europa og USA. A-bombernes effekt slog alle folk i de nordlige regioner ihjel og de resterende lande som Australien, Sydamerika og Afrika led under de radioaktive stråler og blev mutanter og ude af stand til at føde børn.
Hele verden er i undergang, intet mad kan spises og intet liv kan eksistere på den nu golde planet. Planeten har aldrig været mere så tom og alligevel så fredfyldt.

Båttibilter skrev:Muskelpianisten skrev:Godt spillet ulve.
2 ml olie er godt nok ikke meget

Benjaminfilt skrev:Niller_ skrev:Da Darkthrone var overbevist om, at hans kollega Viggoermig var et stort nazi svin stemte han beslutsom på ham, for han var overbevist om at han havde fundet en nazist. Det han ikke vidste var, at det har været en lusket plan helt fra begyndelsen og da Majoriteten blev på Viggoermig og han var med til at slå ham ihjel, nåede han ikke engang at tjekke om han reelt var nazist før Hjælpervenner råbte i glæde og heilede af hele sit hjerte sammen med FreddyB. Da vidste Darkthrone, at det han lige havde gjort var undergangen for den hele tyske nation. Da nazisterne nu havde Ûbermacht, kunne de lige så langsomt skabe kaos i den tyske stat og skabe trygge rammer for deres nazist venner uden for politiker kredsen, så de langsomt overtog alle de vigtige poster i Tyskland. Ingen opdagede noget inden det var for sent... Tyskland var endnu engang fortabt...
2 år senere
Tyskland er i krig mod alle sine nabolande, dog har de fået uventet opbakning fra Rusland og de resterende østlige lande. Dette har sørget for at de nu står med den største militære magt. Intet kan stå i vejen for og dog?
yderligere 1 år senere
Efter alle lande i Europa var faldet for Tysklands magt og USA intet kunne stille op imod det, var deres sidste udvej en A-bombe. Det de ikke vidste var at USSR også havde stillet bomber til rådighed i Tyskland og da First Strike skete, ramte der både A-Bomber i hele Europa og USA. A-bombernes effekt slog alle folk i de nordlige regioner ihjel og de resterende lande som Australien, Sydamerika og Afrika led under de radioaktive stråler og blev mutanter og ude af stand til at føde børn.
Hele verden er i undergang, intet mad kan spises og intet liv kan eksistere på den nu golde planet. Planeten har aldrig været mere så tom og alligevel så fredfyldt.
holy shit that be serious

Niller_ skrev:Benjaminfilt skrev:Niller_ skrev:Da Darkthrone var overbevist om, at hans kollega Viggoermig var et stort nazi svin stemte han beslutsom på ham, for han var overbevist om at han havde fundet en nazist. Det han ikke vidste var, at det har været en lusket plan helt fra begyndelsen og da Majoriteten blev på Viggoermig og han var med til at slå ham ihjel, nåede han ikke engang at tjekke om han reelt var nazist før Hjælpervenner råbte i glæde og heilede af hele sit hjerte sammen med FreddyB. Da vidste Darkthrone, at det han lige havde gjort var undergangen for den hele tyske nation. Da nazisterne nu havde Ûbermacht, kunne de lige så langsomt skabe kaos i den tyske stat og skabe trygge rammer for deres nazist venner uden for politiker kredsen, så de langsomt overtog alle de vigtige poster i Tyskland. Ingen opdagede noget inden det var for sent... Tyskland var endnu engang fortabt...
2 år senere
yderligere 1 år senere
holy shit that be serious
Jeg lever mig ind i historien. Er også ked af, at jeg ikke kunne skrive en historie i morges eller igår aftes. Det gør det bare 10 gange bedre når der er en god historie bag det hele, eller jeg den eneste der sys det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster