Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Når man er prof og har fået en nogenlunde placering i diverse konkurrencer.
De fleste er hobbybuilere![]()
Man kalder vel heller ik sig selv fodboldspiller fordi man går til bold 3 gange om ugen

Dingo skrev:Når man er prof og har fået en nogenlunde placering i diverse konkurrencer.
Man kalder vel heller ik sig selv fodboldspiller fordi man går til bold 3 gange om ugen

Gaxe skrev:Dingo skrev:Når man er prof og har fået en nogenlunde placering i diverse konkurrencer.
Øh hvad ?! hvis man spiller fodbold er man pr definition fodboldspiller ?

Dingo skrev:Gaxe skrev:Dingo skrev:Når man er prof og har fået en nogenlunde placering i diverse konkurrencer.
Nej, så går man til fodbold.
Der er forskel på at gå til noget og så udøve det som ens proffesion.
Da jeg gik til svømning var jeg heller ikke svømmer. Jeg gik til svømning

Dingo skrev:Så hvis du spiller fodbold med gutterne et par gange om ugen, og folk spørger dig "Hvad laver du så?", så svarer du "Jeg er fodboldspiller" ?

Gaxe skrev:Det kommer jo helt an på hvilken sammenhæng du sætter det ind i.
"Spiller du badminton eller fodbold"
"Jeg er fodboldspiller"
Tada.. At fuldstædig udelukke brugen af fodboldspiller, bare fordi man ikke er professionel er imo ude i hampen..

Dingo skrev:Gaxe skrev:Det kommer jo helt an på hvilken sammenhæng du sætter det ind i.
"Spiller du badminton eller fodbold"
"Jeg er fodboldspiller"
Tada.. At fuldstædig udelukke brugen af fodboldspiller, bare fordi man ikke er professionel er imo ude i hampen..
Men sidder du ved siden af nogen du ikke har mødt før og de spørger hvad du laver, så siger du vel ikke "Jamen jeg er fodboldspiller.. nå ja, og så er jeg projektleder hos Microsoft". Det er stadig en hobbybeskæftigelse og derfor synes JEG ikke man kan bruge den mere professionelle betegnelse.
Dermed ikke sagt i ikke kan definere det anderledes jo..

Smeden skrev:Forskellen er vel hvorvidt man rent faktisk lever af det. Så er man teknisk set "proffesionel bodybuilder/fodboldspiller", som man korter ned til svaret "jeg er bodybuilder/fodboldspiller" hvis nogen spørger "hvad laver du så?"
Det er dog de færreste herinde der ville svare "jeg er bodybuilder" til et spørgsmål om deres daglige gang.

Så svarer jeg at jeg er arbejdsleder, da jeg leder efter arbejde.Dingo skrev:Så hvis du spiller fodbold med gutterne et par gange om ugen, og folk spørger dig "Hvad laver du så?", så svarer du "Jeg er fodboldspiller" ?

flamingopikken skrev:Korrekt. Hvis vi fik uddelt spørgeskemaer og skulle nævne vores beskæftigelse, tvivler jeg stærkt på der er ret mange herinde der ville skrive "bodybuilder".

Dingo skrev:flamingopikken skrev:Korrekt. Hvis vi fik uddelt spørgeskemaer og skulle nævne vores beskæftigelse, tvivler jeg stærkt på der er ret mange herinde der ville skrive "bodybuilder".
Tror også de færreste ville skrive "fodboldspiller"

flamingopikken skrev:Dingo skrev:flamingopikken skrev:Korrekt. Hvis vi fik uddelt spørgeskemaer og skulle nævne vores beskæftigelse, tvivler jeg stærkt på der er ret mange herinde der ville skrive "bodybuilder".
Tror også de færreste ville skrive "fodboldspiller"
Lige præcis

henning skrev:Så svarer jeg at jeg er arbejdsleder, da jeg leder efter arbejde.Dingo skrev:Så hvis du spiller fodbold med gutterne et par gange om ugen, og folk spørger dig "Hvad laver du så?", så svarer du "Jeg er fodboldspiller" ?
Hvad laver du så i din fritid? Jeg er fodboldspiller og så er jeg træner på ungdomsholdet og revisor i vores klub.
Det kan man godt sige, de det ikke er beskyttede titler.
Er det ikke tilsvarende med bodubuilder ?
Som man spørger får man svar.
Dingo, du er vel også fitness instruktør ?
Henning

Dingo skrev:Gaxe skrev:Dingo skrev:Når man er prof og har fået en nogenlunde placering i diverse konkurrencer.
Nej, så går man til fodbold.
Der er forskel på at gå til noget og så udøve det som ens proffesion.
Da jeg gik til svømning var jeg heller ikke svømmer. Jeg gik til svømning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster