5 / 40 kg
5 / 45 kg
12 / 55 kg PR
10, 10, 10 / 40 kg
Support
Bench press
Cable row
Rack chins
Pulldown-row
BTN push press
Rear delt row
- En noget ensom træning. Marconian var der dog det meste af tiden, men da han gik - og Amir satte "musik" på - var jeg nær gået ned med en depression. Jeg skyndte mig derfor at blive færdig, så jeg kunne komme hjem.
Jeg er som udgangspunkt tilfreds med min rep-out. Dog er det ufattelig træls, at min ben begynder at ryste, når jeg passerer en 8 reps eller lign., hvor vejrtrækningen også begynder at spille ind. Glæder mig til det bliver lidt tungere, da jeg tror, at styrken er bedre end udholdenheden i denne øvelse. Hvis man kan sige det.
Marco gik op til flere gange ind foran kameraet, da jeg var ved at tage nogle billeder af inventaret i Gymze.

Ellers var det en træning præget af, at jeg for første - og sidste - gang gik commando i mine tights. Jeg havde ikke fået underbukser med, da jeg havde cyklet rundt i mine badeshorts hele dagen. På en måde var det rart, men så alligevel ikke. Især ikke da jeg efter træning opdagede, at de var sprækket i skridtet. Heldigvis var hverken Bøsse Mitchel eller Bøsse Magnus til træning.
Ellers var de næste par uger nok gået med ringmuskel rehab og ingen wendler.
EDIT: Hold nu kæft hvor har jeg kaget rundt i det i dag. Dagens træning var jo starten på Uge 2, og det var derfor 3,3,3+ , der skulle løftes i dag. Så dagens løft var en +3'er. Jesus man. Det er nok tanken om squatten i morgen, der har gjort mig kuldret.

Jeg kan lide det! Hold nu kæft APB sporter en dejlig gun under de CURLS!! Lækker repout, men lidt ærgerligt med den skævert. Du skal nok få din hævn over reppene, når der skal DL'es næste gang.