Endnu en gang er jeg lidt bagud i træningen, men jeg skal nok nå næsten det hele. Har de sidste dage haft travlt med eksamen, flytning og jeg ved ikke hvad. Det har betydet, at jeg rendte rundt i en zombi tilstand hele dagen i går, hvor jeg mentalt og fysisk bare var helt udkørt, så ingen træning der, men istedet fik jeg nået det sidste, jeg skulle, samt spist, sovet og ladet op igen. Jeg skal blive bedre til at få koblet af, spist nok (og ikke bare efter min "sult"), og ja. Lade være med at bekymre mig om alverdens ligegyldige ting.
Nå men, i dag trænede jeg. Jeg skulle rigtigt have fundet 2 RM i reverse band squat, men med et lille band, så kommer man ikke så langt. Derfor blev det i amindelig, raw squat.
Squat
1x5@50
1x5@60
1x5@70
1x5@80
1x2@90
1x2@95
1x1@100* PR* Jeg var så frustreret. Fik en eller anden ukendt til at spotte på de 100. På 2. rep tog han ved lige omkring stickpoint, da jeg "begyndte at trykke skævt, og det må man ikke" (hans ord). Jeg var ikke helt tilfreds, fordi på videoen var der intet, som tydet på nedadgående bevægelse, eller stop i fart (mere end normalt). I følge ham selv, var det ikke meget, han tog ved, men han skulle bare holde hænderne væk! Så derfor tæller 2. rep ikke, selvom jeg ret sikkert kunne have trykket den helt uden hjælp. der skulle bare grindes lidt. På den positive side, så holder jeg knæene meget, meget bedre ude, når det bliver tungt end normalt. Tænker, at al den squat til box har gjort en del, hvilket er skønt. Der er bestemt til mere. Hvor meget er spørgsmålet, men det var ikke all out, trods ukendte fyr tog lidt ved. Så måske 2 på 102,5 eller 105. Ingen ved det. Ryggen er ikke specielt mærket heller, men umiddelbart tror jeg ikke, at 90+% i næste uge er sagen heller.
Så kom turen til reverse band bænk. Det blev dynamisk bænk i stedet, da det hele sejlede, og ja. igen kun et band.
Bænk, dynamisk + lilla band
1x5@40
1x5@50
10x2@60
Front raise
3x10@10
Floorpress, dbs
3x6@22
1x6@20
Der var ikke meget at presse med.
En arms stem
3x10@14'ish
1x10@12'ish
Samme her.
Side lat. raise
3x10@7
BOR, dbs
3x8@22
A1)Face pulls
4x12
A2) skulder stabiliserings halløj
A3) band pull
4x12
Til sidst triceps pres supersættet med curls, samt lidt mave. Så var jeg træt.
Morgenvægten sagde 61,7 til morgen, så den hopper noget op og ned pt.