Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Unraveling skrev:Hvis du træner udelukkende for styrke.. hvad er så ideen med den her tråd?

Qmega skrev:Hvis du udelukkende træner for styrke, er det kosmetiske irrelevant - hvordan har fremgangen været mht. styrken?

ck92 skrev:Synes ikke det ligner den samme person i post 1. Og hvis du siger, at du har lagt på dit ligevægtsindtag hele vejen igennem, så forstår jeg ikke hvorfor du vejer det samme? Du har jo tydeligt tage meget masse på, og før-billedet indikere også at du ikke havde ret meget fedt på kroppen. Så for mig lyder det underligt.
Inden jeg begyndte træning tabte jeg mig ca. 3 kg, så jeg røg ned på 75 kg, efter der trænede jeg løs og har ca taget 3 kg muskelmasse på iløbet af de 10 måneder (: Noget som jeg måske lige skulle have haft skrevet ja ;)
ck92 skrev:Synes ikke det ligner den samme person i post 1. Og hvis du siger, at du har lagt på dit ligevægtsindtag hele vejen igennem, så forstår jeg ikke hvorfor du vejer det samme? Du har jo tydeligt tage meget masse på, og før-billedet indikere også at du ikke havde ret meget fedt på kroppen. Så for mig lyder det underligt.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

xhanZii skrev:forstår bare ikke hvordan du kunne squatte og dødløfte så meget fra start? ;o)
slet ikke med den form på første billede

AndreasKnudsen skrev:Jeg syntes sgu det ser meget fornuftigt ud. Rimlig godt du har fremskaffet så meget masse uden at tage fedt på. Selv om der er forskel på potionerne og flex/ikke flex er der en meget meget tydelig fremgang.

RSH87 skrev:Hmm altså du vil have vi skal sige er at det er en rigtig god fremgang? men det ved du jo godt i forvejen, så hvad er formålet med tråden? det eneste du spørger om er din progression? svaret er jo åbenlyst godt gået klap dig selv på skuldren.. tamt at oprette en tråd for at få ros af en masse fyre .. gå ud og få noget fisse istedet?

p1player skrev:RSH87 skrev:Hmm altså du vil have vi skal sige er at det er en rigtig god fremgang? men det ved du jo godt i forvejen, så hvad er formålet med tråden? det eneste du spørger om er din progression? svaret er jo åbenlyst godt gået klap dig selv på skuldren.. tamt at oprette en tråd for at få ros af en masse fyre .. gå ud og få noget fisse istedet?
Det jeg går efter at få at vide, er om det er en ok progression i løbet af 10 måneder, her håbede jeg at i ville tage jer selv som udgangspunkt, om hvad i selv fik nået i løbet af 10 måneder (: Gik også efter at høre om min progression i de 3 store. Ja jeg er da selv godt klar over at jeg kan være tilfreds, men derfor er det kun en fordel at eksempelvis høre om hvad jeg kunne fokusere mere på etc.. (:
- Gå selv ud og få noget fisse, istedet for at skrive en ubrugbar kommentar herinde mester (;

RSH87 skrev:p1player skrev:RSH87 skrev:Hmm altså du vil have vi skal sige er at det er en rigtig god fremgang? men det ved du jo godt i forvejen, så hvad er formålet med tråden? det eneste du spørger om er din progression? svaret er jo åbenlyst godt gået klap dig selv på skuldren.. tamt at oprette en tråd for at få ros af en masse fyre .. gå ud og få noget fisse istedet?
Det jeg går efter at få at vide, er om det er en ok progression i løbet af 10 måneder, her håbede jeg at i ville tage jer selv som udgangspunkt, om hvad i selv fik nået i løbet af 10 måneder (: Gik også efter at høre om min progression i de 3 store. Ja jeg er da selv godt klar over at jeg kan være tilfreds, men derfor er det kun en fordel at eksempelvis høre om hvad jeg kunne fokusere mere på etc.. (:
- Gå selv ud og få noget fisse, istedet for at skrive en ubrugbar kommentar herinde mester (;
Det formulerer du jo ikke i dit første indlæg så er det jo ikke nemt at vide..
og
Will do that

TheCzech skrev:Ingen tvivl om at din fremgang har været god, men det er svært at give relevant kritik på et billede skudt fra den vinkel. Dog ser det ud til at din ryg er langt efter din front.

karlsson1 skrev:Flot fremgang, virkelig imponerende. Hvor køber du vitaminpiller? Desuden flot fremgang i bænk, 15 kg om måneden, ret imponerende ....
Come on, du kan da ikke forvente, at en eneste person med bare en smule kendskab til kroppen og styrketræning vil hoppe på den der forsinkede aprilsnar ???

qwerti skrev:Hvad måler armene?

p1player skrev:karlsson1 skrev:Flot fremgang, virkelig imponerende. Hvor køber du vitaminpiller? Desuden flot fremgang i bænk, 15 kg om måneden, ret imponerende ....
Come on, du kan da ikke forvente, at en eneste person med bare en smule kendskab til kroppen og styrketræning vil hoppe på den der forsinkede aprilsnar ???
Siger du jeg lyver? I så fald tager jeg det som en komplimentHvad snakker du om 15 kg bænk mere om måneden? Det er nærmere 6 kg, jeg har gainet i bænk hver månede

p1player skrev:karlsson1 skrev:Flot fremgang, virkelig imponerende. Hvor køber du vitaminpiller? Desuden flot fremgang i bænk, 15 kg om måneden, ret imponerende ....
Siger du jeg lyver? I så fald tager jeg det som en komplimentHvad snakker du om 15 kg bænk mere om måneden? Det er nærmere 6 kg, jeg har gainet i bænk hver månede

qwerti skrev:qwerti skrev:Hvad måler armene?
???

karlsson1 skrev:p1player skrev:karlsson1 skrev:Flot fremgang, virkelig imponerende. Hvor køber du vitaminpiller? Desuden flot fremgang i bænk, 15 kg om måneden, ret imponerende ....
Bevars, synes der stod 4 måneder, my bad ;)
Dog vil stadig sige, at det er imponerende....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster