Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Etrius skrev:Må jeg foreslå følgende "program", som jeg også har foreslået Asger (a.k.a. Active): Ta' fri fra træningen, måske 6-12 måneder og indtag sofaen - gerne med masser af chips, colaer og dvd'ere. Så har jeg - og formentlig en håndfuld andre - en chance for at minimere dit styrke- og masseforspring. Det handler om næstekærlighed.'Ej, pjat.
Hvornår er du færdig med GT10x10?

Evald skrev:Etrius skrev:Må jeg foreslå følgende "program", som jeg også har foreslået Asger (a.k.a. Active): Ta' fri fra træningen, måske 6-12 måneder og indtag sofaen - gerne med masser af chips, colaer og dvd'ere. Så har jeg - og formentlig en håndfuld andre - en chance for at minimere dit styrke- og masseforspring. Det handler om næstekærlighed.'Ej, pjat.
Hahahaha! hm.. tja.. aaarghJeg har planlagt at køre 10 runder. Jeg starter på 9. runde næste gang. Så det er i næste uge!

Almond skrev:Evald skrev:Etrius skrev:Må jeg foreslå følgende "program", som jeg også har foreslået Asger (a.k.a. Active): Ta' fri fra træningen, måske 6-12 måneder og indtag sofaen - gerne med masser af chips, colaer og dvd'ere. Så har jeg - og formentlig en håndfuld andre - en chance for at minimere dit styrke- og masseforspring. Det handler om næstekærlighed.'Ej, pjat.
Hahahaha! hm.. tja.. aaarghJeg har planlagt at køre 10 runder. Jeg starter på 9. runde næste gang. Så det er i næste uge!
Hvad bliver så næste program?
Men jeg har selv tænkt på noget 3 split. Men jeg ved ikke lige, hvordan jeg vil splitte det op. Angående selve træning bliver det enten noget pyramide halløj eller high/low - rep. 

Min tidligere 1rm var 175kg... Derudover har jeg bestemt at stoppe GT efter denne runde. Da jeg alligevel får travlt i weekenden. Så køre gunz i morgen. Så bliver fredag brugt på at dødløfte 200kg (forhåbentligt) og (forhåbentligt) slå min rekord med 3x50kg i flad db press yes sir!

Men nu er jeg færdig med GT 10x10. Jeg går i gang med at skrive en anmeldelse efter jeg har spist. Men jeg kan allerede sige nu, at jeg er meget!! tilfreds med programmet. 

'Ej, det er stærkt - og fortsæt du bare i samme stil. 

Etrius skrev:200 kg i dødløft. Det er så meget ude af proportioner (i min verden), at jeg synes, at du skal skifte vægttræningen ud med badminton.'Ej, det er stærkt - og fortsæt du bare i samme stil.
Haha! Jeg er ufattelig dårlig til badminton. I min gamle gymklasse var jeg den bedste til tennis, en af de bedste til squash, og absolut en af de dårligste til badminton! 

Ittams skrev:Slog lige vejen forbi. Virkelig imponerende fremgang under GT!
Det er helt klart en øjenåbner for mig - det virker som et program, der skal prøves på et tidspunkt.. På trods af, at det virker en anelse skræmmende!
Jeg kan virkelig kun anbefale det! Jeg skal i hvert fald køre det igen på et tidspunkt. 

Det er ikke for små børn... 

Etrius skrev:Puha, 8x40 kg i DB Shoulder Press.Det er ikke for små børn...
![]()
Har du fået trænet mavemusklerne? Jeg har i dag.

Dagens træning stod på en masse supersæt og 2-3 min rest i mellem sæt. 

Evald skrev:Havde hviledag i går på grund af druk. Så i dag trænede jeg overkrop. Benene er stadig ristet. Så har jeg hviledag i morgen, også kommer jeg ind i rytmen igen.Dagens træning stod på en masse supersæt og 2-3 min rest i mellem sæt.

Etrius skrev:Evald skrev:Havde hviledag i går på grund af druk. Så i dag trænede jeg overkrop. Benene er stadig ristet. Så har jeg hviledag i morgen, også kommer jeg ind i rytmen igen.Dagens træning stod på en masse supersæt og 2-3 min rest i mellem sæt.
Hva' laver du med benene, når du er på druk?![]()
Nå, god jul - og på gensyn... til flere tunge løft i The Iron Den in Hell.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster