Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Driii24 skrev:jeg synes det er ligeså lækkert som dig.

Barry skrev:Fantastiske resultater, tillykke med dem

Jmt skrev:Ikke alene blev du huge, du blev også en strong motherfucker.

Svend Fipskæg skrev:Tør man spørge hvad dine 5rm eller 10rm var før du startede programmet?

Barry skrev:Svend Fipskæg skrev:Tør man spørge hvad dine 5rm eller 10rm var før du startede programmet?
Han har allerede opgivet 10rm.

sebastianglinvad skrev:VIld fremgang på lidt over en måned!
Jeg regner med at køre dette program, når jeg skal i gang med at cutte. Glæder mig
Hvordan kan det være, du kørte Seated BB press, i stedet for Seated DB press?
Og supersettede du Inc. DB curl med Fransk press?
.

Svend Fipskæg skrev:Barry skrev:Svend Fipskæg skrev:Tør man spørge hvad dine 5rm eller 10rm var før du startede programmet?
Han har allerede opgivet 10rm.
Han har angivet hvad han startede ud med at reppe for 10 reps. Evald, var det dine 10rm?

sebastianglinvad skrev:VIld fremgang på lidt over en måned!
Jeg regner med at køre dette program, når jeg skal i gang med at cutte. Glæder mig
Ja det gjorde jeg.

Merodium skrev:Da det er en anmeldelse, ville det også være relevant at vide hvordan dit madindtag har været under forløbet, og hvordan du har haft det undervejs, og om du har haft andre hurdles end at du måtte skifte goodmornings ind, ville du køre programmet igen?
Ellers, flot fremgang. Det kunne måske være interessant med før/efter billeder, men nu er det en forholdsvis kort periode.

Moby Dick skrev:sebastianglinvad skrev:VIld fremgang på lidt over en måned!
Jeg ville ikke vælge netop dét program til at cutte på.

Nutty89 skrev:Hvor lang tid tog de forskellige træningspas cirka?

Arizon skrev:Synes det virker ret sick at du kan smide 2cm på armene efter en månedes træning blot ved at skifte program når du i forvejen var "trænet" før... :-) Men imponerende.

Lundskiy skrev:Kørte du 3-splittet igennem 2 gange om ugen, altså 3 on 1 off repeat?

Evald skrev:Lundskiy skrev:Kørte du 3-splittet igennem 2 gange om ugen, altså 3 on 1 off repeat?
Ja.
Fed log btw, har fulgt med på sidelinjen i et stykke tid 

Lundskiy skrev:Evald skrev:Lundskiy skrev:Kørte du 3-splittet igennem 2 gange om ugen, altså 3 on 1 off repeat?
Ja.
Skulle lige være sikker inden jeg begiver mig ud i det, når jeg er færdig med mit nuværende program om 3 ugerFed log btw, har fulgt med på sidelinjen i et stykke tid

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster