Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Pind skrev:Rimelig ubrugelig post i mine øjne. Kan godt se meningen med den, og det tager jeg da hatten af for, at man gider lave. Smag og konsistens er og bliver dog altid et subjektivt skøn. Derfor er det langt hen ad vejen ligegyldigt hvis vandkanten og mælkemanden synes. Læsernes smag kan i teorien ligge totalt omvendt af jeres.

MadzP92 skrev:fersken/appelsin med sødmælk = twister. whats not to like. Det min favorit. Udelukkende mælk user her.

? Synes det virker ret objektivt, hele denne test/reklame.

Hammerome skrev:Pris smag kvalitet, bodylab er bedst ?????
Hvad bygger i det på, hvilke mærker har i sammenlignet med? Synes det virker ret objektivt, hele denne test/reklame.

Dingo skrev:Sjovt at stort set alle smage, blandet med vand, vurderes til at være "tynde" og nærmest kedelige, hvorimod dem blandet med mælk beskrives som mindende om is, milkshakes osv. Skrot nu det vandblanderi.

Dannyboy skrev:
note..Pistacie er det mest forfærdelige proteinpulver jeg nogensinde har smagt! (både vand og mælk)

PumpToAchieve skrev:Fatter ikke alle er så vilde med chokolade, synes personligt det er noget af det klammeste både i vand og mælk.
Dog er både fersken/appelsin og lemon blandet med carbs en kæmpe succes i vand i mine øjne, da de begge smager forfriskende og super godt samtidig.
Eventuelt hvis nogen af jer spiser skyr, så prøv at bland det op med vanilje proteinpulver

Almond skrev:Dingo skrev:Sjovt at stort set alle smage, blandet med vand, vurderes til at være "tynde" og nærmest kedelige, hvorimod dem blandet med mælk beskrives som mindende om is, milkshakes osv. Skrot nu det vandblanderi.
Under cut er der ikke så meget plads til mælk i kosten.

Peter Olsen skrev:Intet af det smager godt - man drikker ikke proteinpulver for den kulinariske oplevelse - det er som at drikke en børnefødselsdag
Ned i et drag - for effekt
GET - BIG - FAST !
Hammerome skrev:Pris smag kvalitet, bodylab er bedst ?????
Hvad bygger i det på, hvilke mærker har i sammenlignet med? Synes det virker ret objektivt, hele denne test/reklame.
Dingo skrev:Sjovt at stort set alle smage, blandet med vand, vurderes til at være "tynde" og nærmest kedelige, hvorimod dem blandet med mælk beskrives som mindende om is, milkshakes osv. Skrot nu det vandblanderi.

PumpToAchieve skrev:Dog er både fersken/appelsin og lemon blandet med carbs en kæmpe succes i vand i mine øjne, da de begge smager forfriskende og super godt samtidig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster