Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1240
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1238

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp ang kost.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej bodybuilding.dk
Jeg har nu trænet i lidt over et år, og er begyndt og have godt styr på diverse ting.

Jeg kæmper med vægten, og vil derfor gerne have lidt respons på min madplan over en normal arbejdsdag.
Jeg er vvs'er, og har derfor et rimeligt fysisk arbejde, hvor man kan komme til og forbrændre nogle kalorier

Eksempel på normal dag:
kl. 06.20 Morgenmad: havregryn med skummetmælk,
kl. 09:00 Formiddagsmad: halvandet stykke rugbrød. altid en halv med æg, og 2 halve med slagter spegepølse, eller alm kyllingepålæg. Dertil et æble.
kl. 12:00 Frokost: Det samme som formiddagsmad, dog har jeg tit et stykke mørkt sandwich grovbrød med leverpostej, eller hvad jeg finder på.
kl 16:00 er der fyraften. Mellem 12 og 16 tager jeg som regelt et stykke frugt, hvis tiden er til det. Men ellers fylder jeg her min drikkedunk op med vand, sætter mig ud i min bil, og laver en shake med CON-CRET kreatin fra link slettet, plus jeg får et stykke mørkt sandwich brød med et eller andet, for lige at få noget energi til min træning. Så kører afsted, og starter min træning kl 16:15 ca.

Efter træningspas på 1.5 timer ca, så tager jeg en banan og 2-3 cl bodylab aminosyre i flydende format.

Så lidt tid efter er der aftensmad, som består af hvad min mor har på tankerne at lave. ofte noget kød og kartofler.

Senere hen på aftenen tager jeg gerne et stykke frugt.

Det er sådan dagen ser ud normalt.

Det ville glæde mig med noget respons!

Mvh

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil forslå at du indtager lidt mindre kulhydrater. Det ser ud som om at du får lige rigeligt af det - og ellers så prøv at regn dit kalorieindtag ud på en almindelig dag - og se forskellen ifht. dit almene indtag.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aarhus C

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster