Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1364
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1362

Følg bodybuilding.dk på

Hvorfor ikke optimere ?

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Jeg syntes at der her på BB.DK er en enorm tendens til at bruge gamle og dårlige trænings programmer, typisk er programmer som George turner og Bill starr programmer noget lort brugt for rigtigt mange år siden af bodybuildere på 80-90 kg som var proppet med enorme mængder Roids, og er langt fra optimalt.

Jeg vil gerne smide en opfordring til folk herinde, prøv at søg lidt på nyere tids Bodybuilding og styrke programmer, f.eks har Micha Koklyaev smidt hans 5 cent på diverse forums, selvfølgelig ikke hans eget i detaljer, men grund tingene til enorm styrke og vækst, hvorfor prøver folk ikke den slags programmer istedet for åndsvage programmer som tab fedt på maven, større arme på 12 uger, og køb denne her hemmelighed og oplev enorm vækst, og så er der et photoshoppet billede af en kendt bodybuilder :)


Jeg håber nogen er friske på det, jeg vil påstå at i vil opleve en fremgang i troede var for folk med mutant gener.



Mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 703
Tilmeldt: 30. jan 2014, 00:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan du give et eksempel på hans program?. så vidt jeg ved er han vægtløfter. At kalde bill starr programmer for lort er blot uvidenhed for de er bestemt ikke dårlige til de rette udøvere. Noget tyder på du ikke har en realitetssans?
Brugeravatar
 
Reputation point: 189
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 22. nov 2011, 00:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kunne du komme med et eksempel på sådan et "Drømmeprogram" muligvis? Hvis de programmer folk træner nu er så lort, hvordan kan det så være at man ikke har skiftet "metode" noget før?
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar
 
Reputation point: 69
 
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 19. dec 2012, 14:04
Geografisk sted: København k
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



in be4 shitstorm
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har været glad for Paul Carters (www.lift-run-bang.com) BIG 15
Så syntes jeg at hans blog er fed læsning
Han har godt nok har han været på roids for mange år siden.
Cardio?? Is that spanish??
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 471
Tilmeldt: 3. sep 2012, 14:59
Geografisk sted: Helsingør
 
Træner her: Mana Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Muskelpianisten skrev:Kunne du komme med et eksempel på sådan et "Drømmeprogram" muligvis? Hvis de programmer folk træner nu er så lort, hvordan kan det så være at man ikke har skiftet "metode" noget før?


Topic er ment som en opfordring til at søge og finde , jeg må selvfølgelig ikke poste et Viking Gym program herinde, så bliver folk i klubben sure.
Men selvfølgelig er de gamle programmer ikke optimale, kig på de stats de havde til de enorme mængder Roids, alt virker på folk som tager det stads i de mængder.


Mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 703
Tilmeldt: 30. jan 2014, 00:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Søren pedersen skrev:Jeg syntes at der her på BB.DK er en enorm tendens til at bruge gamle og dårlige trænings programmer, typisk er programmer som George turner og Bill starr programmer noget lort brugt for rigtigt mange år siden af bodybuildere på 80-90 kg som var proppet med enorme mængder Roids, og er langt fra optimalt.

Jeg vil gerne smide en opfordring til folk herinde, prøv at søg lidt på nyere tids Bodybuilding og styrke programmer, f.eks har Micha Koklyaev smidt hans 5 cent på diverse forums, selvfølgelig ikke hans eget i detaljer, men grund tingene til enorm styrke og vækst, hvorfor prøver folk ikke den slags programmer istedet for åndsvage programmer som tab fedt på maven, større arme på 12 uger, og køb denne her hemmelighed og oplev enorm vækst, og så er der et photoshoppet billede af en kendt bodybuilder :)


Jeg håber nogen er friske på det, jeg vil påstå at i vil opleve en fremgang i troede var for folk med mutant gener.



Mvh


Nu er det ret få mennesker der skal træne som Micha, men derimod ret mange der ville få meget ud af træne efter Bill Starrs principper. Til gengæld ville en artikel om Micha være rigtig spændende, han har en fed indstilling til sporten.

Men generelt vil jeg give dig ret i at der måske burde ryddes lidt ud i arkivet (f.eks. er der ikke mange tilbage der mener at HST er vejen at gå) og få opdateret med noget af det der er interesse for: Wendler 5/3/1, PHAT, lineær progression og hvad der nu ellers dukker op ofte.
[insert annoying GIF]
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 75
Tilmeldt: 12. feb 2014, 14:25
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Søren pedersen skrev:
Muskelpianisten skrev:Kunne du komme med et eksempel på sådan et "Drømmeprogram" muligvis? Hvis de programmer folk træner nu er så lort, hvordan kan det så være at man ikke har skiftet "metode" noget før?


Topic er ment som en opfordring til at søge og finde , jeg må selvfølgelig ikke poste et Viking Gym program herinde, så bliver folk i klubben sure.
Men selvfølgelig er de gamle programmer ikke optimale, kig på de stats de havde til de enorme mængder Roids, alt virker på folk som tager det stads i de mængder.


Mvh


Søde ven.
Du har selv været (/er) på enorme mængder grøntsagsjuice og tofu. Dine vikingprogrammer virker nok kun på rigtige vikinger.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bill starr tog enorme mængder roids, uden det vilde resultat.
Det er rigtigt godt til de første 2 mdr af ens træning som begynder, hvor man skal lære øvelserne og føle at man rammer musklerne rigtigt, men til opbygning af masse stinker det for vildt, det kunne næsten være lavet af Charlotte birkow.


Mvh


Nu er det ret få mennesker der skal træne som Micha, men derimod ret mange der ville få meget ud af træne efter Bill Starrs principper. Til gengæld ville en artikel om Micha være rigtig spændende, han har en fed indstilling til sporten.

Men generelt vil jeg give dig ret i at der måske burde ryddes lidt ud i arkivet (f.eks. er der ikke mange tilbage der mener at HST er vejen at gå) og få opdateret med noget af det der er interesse for: Wendler 5/3/1, PHAT, lineær progression og hvad der nu ellers dukker op ofte.[/quote]
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 703
Tilmeldt: 30. jan 2014, 00:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Legend skrev:
Søren pedersen skrev:
Muskelpianisten skrev:Kunne du komme med et eksempel på sådan et "Drømmeprogram" muligvis? Hvis de programmer folk træner nu er så lort, hvordan kan det så være at man ikke har skiftet "metode" noget før?


Topic er ment som en opfordring til at søge og finde , jeg må selvfølgelig ikke poste et Viking Gym program herinde, så bliver folk i klubben sure.
Men selvfølgelig er de gamle programmer ikke optimale, kig på de stats de havde til de enorme mængder Roids, alt virker på folk som tager det stads i de mængder.


Mvh


Søde ven.
Du har selv været (/er) på enorme mængder grøntsagsjuice og tofu. Dine vikingprogrammer virker nok kun på rigtige vikinger.


Det gør det ikke lettere at gaine muskler at være veganer, det gør det kun lettere at holde lidt fedt væk og mere energi til selve træningen, jeg har været clean længe nu, og har været nede og runde 99kg, men har nu igen opbygget noget masse i en fart Clean, jeg cutter pt og er lige kommet ned på 130kg.
Jeg bygger stadig meget hurtigere masse end de fleste på Roids, og det er ikke pga gode gener og den slags, men pga min måde at gøre tingene på, jeg gider ikke spilde energi på 10x10 elsstik træk og den slags shit, virker tingene ikke dropper jeg dem i en fart, og tager andre teknikker i brug som virker.
F.eks spildte jeg mange år på at pumpe med lette vægte og kunne ikke udvikle patter, da jeg tilbage i tiden begyndte i Viking Gym, så steg jeg ca 100kg i bænk Press på et år, jeg troede ikke jeg kunne optimere yderligere end hvad jeg i min ungdom havde læst mig frem til på Bodyhouse osv.
Jeg begyndte for over 2 år siden i Gym4u og pumpede løs sammen med nogle flinke gutter til for lidt over 1 år siden, nu har jeg her på Bornholm gået tilbage til min power rutine og gainer rigtigt godt, jeg har fået mere ud af 3 mdr med den her træning end jeg fik på 16mdr pumperi i Gym4u, sammenholdet var skide hyggeligt, men jeg var en slatten gut på lidt over 120kg, jeg gider ikke træne så meget for så dårlige resultater igen.




Mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 703
Tilmeldt: 30. jan 2014, 00:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



This thread will surely deliver.

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



peter n skrev:


Lol man skulle efterhånden tro, at du rent faktisk er bubber..
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar
 
Reputation point: 69
 
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 19. dec 2012, 14:04
Geografisk sted: København k
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Søren pedersen skrev:
Legend skrev:
Søren pedersen skrev:
Muskelpianisten skrev:Kunne du komme med et eksempel på sådan et "Drømmeprogram" muligvis? Hvis de programmer folk træner nu er så lort, hvordan kan det så være at man ikke har skiftet "metode" noget før?


Topic er ment som en opfordring til at søge og finde , jeg må selvfølgelig ikke poste et Viking Gym program herinde, så bliver folk i klubben sure.
Men selvfølgelig er de gamle programmer ikke optimale, kig på de stats de havde til de enorme mængder Roids, alt virker på folk som tager det stads i de mængder.


Mvh


Søde ven.
Du har selv været (/er) på enorme mængder grøntsagsjuice og tofu. Dine vikingprogrammer virker nok kun på rigtige vikinger.


Det gør det ikke lettere at gaine muskler at være veganer, det gør det kun lettere at holde lidt fedt væk og mere energi til selve træningen, jeg har været clean længe nu, og har været nede og runde 99kg, men har nu igen opbygget noget masse i en fart Clean, jeg cutter pt og er lige kommet ned på 130kg.
Jeg bygger stadig meget hurtigere masse end de fleste på Roids, og det er ikke pga gode gener og den slags, men pga min måde at gøre tingene på, jeg gider ikke spilde energi på 10x10 elsstik træk og den slags shit, virker tingene ikke dropper jeg dem i en fart, og tager andre teknikker i brug som virker.
[b]F.eks spildte jeg mange år på at pumpe med lette vægte og kunne ikke udvikle patter, da jeg tilbage i tiden begyndte i Viking Gym, så steg jeg ca 100kg i bænk Press på et år, jeg troede ikke jeg kunne optimere yderligere end hvad jeg i min ungdom havde læst mig frem til på Bodyhouse osv. [/b]
Jeg begyndte for over 2 år siden i Gym4u og pumpede løs sammen med nogle flinke gutter til for lidt over 1 år siden, nu har jeg her på Bornholm gået tilbage til min power rutine og gainer rigtigt godt, jeg har fået mere ud af 3 mdr med den her træning end jeg fik på 16mdr pumperi i Gym4u, sammenholdet var skide hyggeligt, men jeg var en slatten gut på lidt over 120kg, jeg gider ikke træne så meget for så dårlige resultater igen.




Mvh

Er du villig til at røbe din hemmelighed, for så kan jeg udemærket se det er idioti, at anbefaler alle andre styrkeprotokoller! Desuden på hvilket grundlag bygger du på programmerne ikke fungerer? Er det igennem empirisk undersøgelse, med din egen krop som forsøgskanin?
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 758
Tilmeldt: 22. maj 2013, 20:10
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du bør også overveje at langt fra alle brugere herinde er styrkeløftere og interesseret i at løfte tungt. Siden hedder jo trods alt bodybuilding.dk, så det der med at man ikke får en skid ud af at løfte med lette vægte, eller køre mange reps, er jo et spørgsmål om hvad formålet med ens træning er. Et program som GT eller GVT viser jo en stor fremgang på massen, men ganske rigtigt ikke betydelig fremgang i styrken. Derfor er det jo en udmærket program for nogle, men et skidt program for andre.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 15. sep 2013, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tomat skrev:Du bør også overveje at langt fra alle brugere herinde er styrkeløftere og interesseret i at løfte tungt. Siden hedder jo trods alt bodybuilding.dk, så det der med at man ikke får en skid ud af at løfte med lette vægte, eller køre mange reps, er jo et spørgsmål om hvad formålet med ens træning er. Et program som GT eller GVT viser jo en stor fremgang på massen, men ganske rigtigt ikke betydelig fremgang i styrken. Derfor er det jo en udmærket program for nogle, men et skidt program for andre.


Er man slap er belastningen i GVT for lav. Er man stærk slår man sig ihjel. GVT er virkelig ikke noget særlig godt program, men mange bruger det fordi det føles hårdt og de får pump.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tror Micha ikke ville have noget imod det Søren, min ven :)




:wink:
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 971
Tilmeldt: 28. dec 2013, 19:15
Geografisk sted: Fuarkistan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Tomat skrev:Du bør også overveje at langt fra alle brugere herinde er styrkeløftere og interesseret i at løfte tungt. Siden hedder jo trods alt bodybuilding.dk, så det der med at man ikke får en skid ud af at løfte med lette vægte, eller køre mange reps, er jo et spørgsmål om hvad formålet med ens træning er. Et program som GT eller GVT viser jo en stor fremgang på massen, men ganske rigtigt ikke betydelig fremgang i styrken. Derfor er det jo en udmærket program for nogle, men et skidt program for andre.


Er man slap er belastningen i GVT for lav. Er man stærk slår man sig ihjel. GVT er virkelig ikke noget særlig godt program, men mange bruger det fordi det føles hårdt og de får pump.


At GVT ikke er noget "særligt godt program" er vel en smagssag. Der er jo en grund til at det har været så populært som det har i så mange år, og jeg har da også selv haft godt gains til trods for at jeg kørte det flere år efter jeg startede med at træne. Har du selv kørt det?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 15. sep 2013, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Folkens, her tænker jeg på dem der ikke bliver trænet af andre, optimer lige jeres programmer. Så skal i nok få mutant resultater.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar
 
Reputation point: 192
 
Indlæg: 3164
Tilmeldt: 15. aug 2013, 22:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tomat skrev:At GVT ikke er noget "særligt godt program" er vel en smagssag. Der er jo en grund til at det har været så populært som det har i så mange år, og jeg har da også selv haft godt gains til trods for at jeg kørte det flere år efter jeg startede med at træne. Har du selv kørt det?


Nej, det er det ikke. Og Legend forklarede faktisk ganske kort og koncist hvorfor, GVT helt objektivt set er et inferiørt program. Læs hans post igen. Det er muligt nogen synes programmet er godt, men det bliver det ikke bedre af. Jeg synes også at det er godt at squatte i mine gamle kondisko, men det er det ikke. Jeg tager ganske enkelt fejl, uanset min evt. subjektive oplevelse af tingene. Det samme gør en person der måtte synes at GVT fungerer godt. Selvfølgelig fungerer det, det er træning og træning fungerer, men der findes programmer derude der er langt bedre.

Og det er derfor også irrelevant om Legend har kørt programmet eller ej, ligesom det også ville være irrelevant om han havde prøvet at squatte i gummisko eller ej, og hvad han så måtte synes om det.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:
Tomat skrev:At GVT ikke er noget "særligt godt program" er vel en smagssag. Der er jo en grund til at det har været så populært som det har i så mange år, og jeg har da også selv haft godt gains til trods for at jeg kørte det flere år efter jeg startede med at træne. Har du selv kørt det?


Nej, det er det ikke. Og Legend forklarede faktisk ganske kort og koncist hvorfor, GVT helt objektivt set er et inferiørt program. Læs hans post igen. Det er muligt nogen synes programmet er godt, men det bliver det ikke bedre af. Jeg synes også at det er godt at squatte i mine gamle kondisko, men det er det ikke. Jeg tager ganske enkelt fejl, uanset min evt. subjektive oplevelse af tingene. Det samme gør en person der måtte synes at GVT fungerer godt. Selvfølgelig fungerer det, det er træning og træning fungerer, men der findes programmer derude der er langt bedre.

Og det er derfor også irrelevant om Legend har kørt programmet eller ej, ligesom det også ville være irrelevant om han havde prøvet at squatte i gummisko eller ej, og hvad han så måtte synes om det.


Det er stadig direkte forkert at påstå at GVT er et dårligt program. Flere bodybuildere og styrkeløftere har haft stor success med at pakke masse på vha. programmet, og fx Charles Poliquin har været tilhænger af programmet. Jeg går også ud fra at dette er en af grundene til at programmet er at finde under denne sides træningsprogrammer. Hvorfor skulle bodybuilding.dk lægge et dårligt program ud på deres side? Jeg er i enig med dig i at der findes bedre programmer, jeg har heller ikke påstået at det var det mest fuldendte program nogensinde, men det er ikke et dårligt program.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 15. sep 2013, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tomat skrev:Det er stadig direkte forkert at påstå at GVT er et dårligt program. Flere bodybuildere og styrkeløftere har haft stor success med at pakke masse på vha. programmet, og fx Charles Poliquin har været tilhænger af programmet.

Tro mig, programmet virker ikke, hvis ikke man indtager 40g omega3 om dagen.

Tomat skrev:Jeg går også ud fra at dette er en af grundene til at programmet er at finde under denne sides træningsprogrammer. Hvorfor skulle bodybuilding.dk lægge et dårligt program ud på deres side?

Tjaeh.. de har også HST liggende.
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tomat skrev:Det er stadig direkte forkert at påstå at GVT er et dårligt program. Flere bodybuildere og styrkeløftere har haft stor success med at pakke masse på vha. programmet, og fx Charles Poliquin har været tilhænger af programmet. Jeg går også ud fra at dette er en af grundene til at programmet er at finde under denne sides træningsprogrammer. Hvorfor skulle bodybuilding.dk lægge et dårligt program ud på deres side? Jeg er i enig med dig i at der findes bedre programmer, jeg har heller ikke påstået at det var det mest fuldendte program nogensinde, men det er ikke et dårligt program.


Dårligt? Mnøh, det har jeg vist ikke skrevet. Bare inferiørt, sådan forstået at der findes væsentlig bedre programmer derude, man kan køre i stedet. Men hey, det er da bedre en et 8-split baseret overvejende på isolationsøvelser med forced reps.. det er antageligvis også bedre end crossfit. Det betyder stadig ikke at det er godt, heller ikke selvom der findes folk derude der synes det, inkl. Charles Poliquin.

bb.dks dispositioner ang. anbefalinger af programmer, skal jeg ikke gøre mig klog på. Glem ikke at du taler om den samme side, som lagde programmet "Squat Dig Til Større Arme", op. Nogen gange klokker de bare i det, ligesom alle andre fra tid til anden... - inkl. Poliquin.

:mrgreen:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu er en fyr som Thomas Jagd faktisk fortaler for GT10x10 ift. masse, og det program ligner trods alt GVT en del. Mener i, at GT10x10 også er et lorteprogram, eller hvad? I så fald, hvad er "bedre"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 3. maj 2013, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg syntes at der her på BB.DK er en enorm tendens til at bruge gamle og dårlige trænings programmer, typisk er programmer som George turner og Bill starr programmer noget lort brugt for rigtigt mange år siden af bodybuildere på 80-90 kg som var proppet med enorme mængder Roids, og er langt fra optimalt.

Det var da nok den ringeste argumentation, jeg nogensinde har set.
1) du kommer med nul brugbare argumenter
2) du kommer med nul alternativ ("øh bøh, bare Google lidt rundt, så kommer der nok et godt program")
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Almond skrev:Nu er en fyr som Thomas Jagd faktisk fortaler for GT10x10 ift. masse, og det program ligner trods alt GVT en del. Mener i, at GT10x10 også er et lorteprogram, eller hvad? I så fald, hvad er "bedre"?


Jeg henviser til min tidligere kommentar omkring 10x10.
Hvor ser du TJ være fortaler for 10x10?
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Almond skrev:Nu er en fyr som Thomas Jagd faktisk fortaler for GT10x10 ift. masse, og det program ligner trods alt GVT en del. Mener i, at GT10x10 også er et lorteprogram, eller hvad? I så fald, hvad er "bedre"?


Jeg henviser til min tidligere kommentar omkring 10x10.
Hvor ser du TJ være fortaler for 10x10?

Jeg har haft lidt personlige skriverier med ham. Derudover mener jeg nok, at TJ besvarer spørgsmål hos bodylabs "Spørg eksperten", hvor GT også bliver anbefalet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 3. maj 2013, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Almond skrev:
Legend skrev:
Almond skrev:Nu er en fyr som Thomas Jagd faktisk fortaler for GT10x10 ift. masse, og det program ligner trods alt GVT en del. Mener i, at GT10x10 også er et lorteprogram, eller hvad? I så fald, hvad er "bedre"?


Jeg henviser til min tidligere kommentar omkring 10x10.
Hvor ser du TJ være fortaler for 10x10?

Jeg har haft lidt personlige skriverier med ham. Derudover mener jeg nok, at TJ besvarer spørgsmål hos bodylabs "Spørg eksperten", hvor GT også bliver anbefalet.


TJs grundlæggende filosofi er slet ikke henad 10x10, hvorfor det virker mærkværdige på mig. Men jeg hører gerne om hvordan min vurdering er forkert.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Almond skrev:
Legend skrev:
Almond skrev:Nu er en fyr som Thomas Jagd faktisk fortaler for GT10x10 ift. masse, og det program ligner trods alt GVT en del. Mener i, at GT10x10 også er et lorteprogram, eller hvad? I så fald, hvad er "bedre"?


Jeg henviser til min tidligere kommentar omkring 10x10.
Hvor ser du TJ være fortaler for 10x10?

Jeg har haft lidt personlige skriverier med ham. Derudover mener jeg nok, at TJ besvarer spørgsmål hos bodylabs "Spørg eksperten", hvor GT også bliver anbefalet.


TJs grundlæggende filosofi er slet ikke henad 10x10, hvorfor det virker mærkværdige på mig. Men jeg hører gerne om hvordan min vurdering er forkert.

Jeg siger slet ikke, din vurdering er forkert. Jeg vil egentlig bare høre, om holdningen er en anden til GT end til GVT. Derudover vil jeg gerne vide, hvilke færdiglavede programmer i mener, er bedre ift. hypertrofi.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 3. maj 2013, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



GT er ikke helt så stupidt og vil derfor kunne bruges af folk der er lidt stærkere end GVT. Men altså for helvede.
Personligt vil jeg mene at autoregulering er essentielt for intermediates.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster