Kosttilskud regnes ikke med.
Er godt klar over det kan variére meget fra måned til måned, i såfald gi' mig et gennemsnit.
Flytter snart hjemmefra så vil gerne vide hvad jeg kan regne med. Så håber at få gode responses af de udeboende

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hill skrev:10000 - 11000 om måneden for en familie på 5. Men det er altid billigere pr person når man lever flere sammen. Vil gætte på, at du skal regne med 3000-4000 om måneden.

Bay skrev:Hill skrev:10000 - 11000 om måneden for en familie på 5. Men det er altid billigere pr person når man lever flere sammen. Vil gætte på, at du skal regne med 3000-4000 om måneden.
Så vi snakker små 1000kr. i ugen - det er jo nærmest grotesk.
Jeg lever godt - spiser laks, rejer, kylling økologisk peanutbutter, Rynkeby juice, friske grøntsager osv. hver eneste dag og jeg er slet ikke der oppe af!

Lithium skrev:Spo skrev:Lithium -> Lever du af kaviar eller hvad sker der![]()
Jamen jeg bor alene, og jeg har sat det til at være cirka 1700 om måneden, det er mit max.
Sådan går det når der ryger 3 pakker pålæg hver dag + lightsodavand + kvalitetskød, engelske bøffer og stege osv. til aftensmad. Det fucker min økonomi men jeg er ligeglad jeg elsker god mad. Inkl. kost-tilskud og smøger så ryger hele mit fribeløb faktisk på ting jeg stopper i fjæset

BODYBUILDER skrev:Kæresten og jeg bruger ca. for min. 4000kr.

kr athletic skrev:Kæresten og jeg lægger 2500-3000 kr. mad-tegnebogen. Vil simpelthen have råd til ordentlig mad!!!

Bay skrev:kr athletic skrev:Kæresten og jeg lægger 2500-3000 kr. mad-tegnebogen. Vil simpelthen have råd til ordentlig mad!!!
Og det samme bliver vel brugt på præmiehunden?
Ja, man er vel forkælet 

BrianN skrev:BODYBUILDER skrev:Kæresten og jeg bruger ca. for min. 4000kr.
Den kan jeg også være med på dem der

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster