Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

!

VPN skrev:Først og fremmest stort tillykke !!!!!
Hvad angår dit liv fra nu af og frem er jo op til dig selv!
Som med alt andet ville jeg sætte mig nogle mål..
Mit mål lyder "At være den bedst mulige far".
Hvordan er man så det, ja det ved du vel selv... Men træning er en af de ting der skal til! For man bliver nød til at sætte sig selv højere op på listen end man lige tænker..
Hvad angår din trænings tid, så kan du uden problemer stå op om morgenen og træne "fasted".. gør jeg selv 3 gange om ugen. (løber om morgenen før arbejde, 3 gange om ugen).. Derudover træner jeg 2-3 gange styrketræning.. Der er nu en lille på vej igen.. Så igen bliver man nød til at priorteer. Jeg priorteer træning højere end meget andet, så jeg får alligevel trænet 5 gange om ugen i snit.
Jeg køre intermitting fasting, og spiser fra 11-19 hver dag.. Så hvis jeg løber om morgenen klokken 6. Så spiser jeg alligevel ikke før klokken 11. Og jeg har det bedre end jeg nogensinde har haft det fysisk.. (nærmer mig de 30).
Jeg er også så heldig at være studerende.
Men børn falder jo tidligere i søvn end de fleste normale voksne. Så træning om aftenen, eller når hun sover er også en mulighed.
Dog husk, glem ikke din kone... !!
Håber det gav mening...
troublemaker skrev:Altså det besvarer ikke dit spørgsmål så godt, men jeg er selv lige blevet far for anden gang. Min første er 2.5 og den nye er 4 måneder. Det jeg gør er at jeg træner om aftenen når begge børn sover meget. Og stol på mig, babyer sover meget!
Men jeg har også trænet mange morgener og min erfaring er, at spise en smule havregyn, en banan og en preworkout så er man klar. Og det med skader i ryggen har jeg aldrig hørt om.
Nogle træner på tom mave og det klarer de fint, så worst case, så spis en banan og en håndfuld nødder :-)
Og tillykke!!!!
Mandrup skrev:Det er vigtigt at faa noget energirigt i maven inden traening. Gerne nogle gode kulhydrater, da de generelt optages hurtigt. Og saa husk proteiner efter endt traening.
Jeg mener generelt ikke at morgentraening er dumt, hvis du f0ler dig frisk. Det kan dog vaere lidt farligt at k0re rigtigt tungt pres paa rygs0jlen, idet den er fuld af vaeske om morgenen. Dette kan medf0re et st0rre press paa membranerne, specielt ved 0velser som squat eller d0dl0ft.
Og saa mener jeg at en grundig opvarmning er vigtig, for baade at undgaa skader, men lige saa meget for at 'vaekke' kroppen op.
Go traening

pumpfmaster skrev:De første 14 dage er hårde men morgen træning. Men din krop skal lige ind i en rytme så kører det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster