Dagens træning
Nå kære logbog, nu til det kedelige. Jeg har nemlig trænet i dag. Jeg mødtes med WWW, som skulle låne mit bælte til dødløft. Han nåede at tage 1 sæt efter jeg kom, så satte han sig ned og kunne ikke trække vejret, så gik han ud og brækkede sig, og så gik han hjem. Så jeg nåede slet ikke at se så meget til ham..
Efter igår har jeg haft enormt mange DOMS i min røv og min øvre ryg. At sætte sig op i sengen i morges var en udfordring, jeg har aldrig prøvet noget lignende. Det værste var at tage sokker på. Av, min numze..
Jeg har desuden lige skrevet med en god ven, jeg var til gammel-elev-fest med på mit gamle gymnasium i fredags. Han beskrev hvordan jeg var mega provokerende over for nogle gutter, som jeg bl.a. væltede og gik ind i og foran på dansegulvet, hvorefter jeg gik op og råbte af DJ'en, for så bogstaveligt talt at støde ind i en pige, som jeg dansede og kyssede med. Intet af dette kan jeg huske, og jeg ville ikke kunne genkende en eneste af dem. Jeg skal lade være med at drikke mig så skidefuld altid..
Nå, men dagens omgang blev følgende.
Bænkpres
5x50 kg
5x60 kg
5x67,5 kg
5x77,5 kg
11x87,5 kg - PR! God styrke, godt fokus og god hårdhed og beslutsomhed. Jeg kom vist til at holde lidt korte pauser på et par reps, det skal jeg huske at lade være med.
5x10x50 kg
Det kørte super. Rigtig god følelse.
Stående DB Skulderpres
5x10x17 kg
Første gang med øvelsen. Giver det lige et par mange mere at vurdere den ud fra. Føltes dog umiddelbart ganske god.
supersetted
Chins
5x8
Adduktionsmaskine
4x15x90"
Rear Laterals
5x10x8 kg
Rotator Cuff maskine
3x15
Til næste uge har jeg sat mit max i bænk ned til 110 kg i stedet for 115. Jeg vil ikke stagnere for hurtigt. Og i dødløften er det røget ned på 170, så jeg rent faktisk kan lave det pænt. Ego, væk...
Store ben er godt.