Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Visible Ghost skrev:Så er det okay at blive ved sådan?
Visible Ghost skrev:Hvad er grunden overhovedet til de let bøjede albuer?

Casper.S skrev:Visible Ghost skrev:Så er det okay at blive ved sådan?
Det er fint
Flere kg.
Find den løsning som virker for digTænk på at trække albuer op. Prøv evt. at "holde" vægten i et halv sekundt i toppen.

Illisher skrev:Troede det var lidt ligesom med cable straight arm pulldown; At man bøjede lidt i albuerne for at skåne albueleddet?

)
Illisher skrev:Casper.S skrev:Visible Ghost skrev:Så er det okay at blive ved sådan?
Det er fint
Flere kg.
Find den løsning som virker for digTænk på at trække albuer op. Prøv evt. at "holde" vægten i et halv sekundt i toppen.
Troede det var lidt ligesom med cable straight arm pulldown; At man bøjede lidt i albuerne for at skåne albueleddet?

Illisher skrev:ja trapz er en værre en lige i det her tilfælde.. har selv oplevet at jeg spænder hårdt i trapz og får krampe når jeg udføre lateral raises :p hehe.. ( Skal lige lære at slappe lidt af i ryggen når jeg bare står op)
Jeg er begyndt at kører lateral raises supersettet med militarypress. Det har virkelig fungeret godt for mine side delts. har givet rigtig godt. Men kunne da være man skulle prøve at køre den i kablerne, hvis man da kan komme til (der er altid fyldt næsten)
flamingopikken skrev:Illisher skrev:Troede det var lidt ligesom med cable straight arm pulldown; At man bøjede lidt i albuerne for at skåne albueleddet?
Det er også en grund til det, ja

Illisher skrev:Det var slet ikke så svært at finde den igen.. here you go![]()
http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... _shoulders

Træningsgnu skrev:Et trick jeg bruger når jeg kører lat-raises er at sørge for at jeg for yderenden af vægten op først, desuden har jeg albuerne svagt bøjede, men virker suverænt for mig, kører dem desuden langsomt og fokuserer på såvel den excentriske del af løftet som den koncentriske. Det kan mærkes hvis man gør lidt ud af formen.

Illisher skrev:Træningsgnu skrev:Et trick jeg bruger når jeg kører lat-raises er at sørge for at jeg for yderenden af vægten op først, desuden har jeg albuerne svagt bøjede, men virker suverænt for mig, kører dem desuden langsomt og fokuserer på såvel den excentriske del af løftet som den koncentriske. Det kan mærkes hvis man gør lidt ud af formen.
ydersiden?![]()
Har læst flere steder ar man skal vinkle vægten så lillfingeren er øverst igennem hele øvelsen. For at tage den forverste del af skulderen så meget ud af løftet som muligt.

Dingo skrev:http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/lateral_thinking_for_wide_shoulders
Although there's significantly less activity in the medial deltoid and supraspinatus during scapular plane elevation with the elbow bent, compared with the elbow straight (due to a shorter lever arm), it's a good idea to maintain a slight bend to relieve stress on the elbow joints. (15)
Derudover er hele artiklen en god gennemgang af lateral raises

poul hansen skrev:Lillefingeren øverst er en god måde at irritere supraspinatus på. Hold helst overarmen i det skapulære plan (scapular plane) og stop under vandret hvis jeres traps er overaktive.
Jeg vil også anbefale at teste alle mulige forskellige lateral raise varianter og skifte mellem dem periodisk. Equus' Lintrup lean laterals, sidende lateral raises, lean away laterals, kabel laterals er bare nogle bud.
Jer med overspænde traps, stræk dem ud så snart de er varme top og igennem hele træningen, og husk at træne nedre traps (lower traps), overaktive upper traps er relateret til skulderskader (http://www.mikereinold.com/2010/03/upper-and-lower-trapezius-imbalances.html), så sørg for at få fikset problemet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster