Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

2 gange om ugen. Men har nu holdt 5 måneder pause. er kommet igang igen for 2 uger siden.

Ioxer skrev:det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.
, Der er mange måder at vise det på. Såsom Fitness Modeller osv. Bare et ekspemel.
Kasper68 skrev:Du har været igang i 2 uger og har allerede gang i de lidt mere kraftige ting og sager?http://www.bodybuilding.dk/post1587475.html#p1587475

bonehead2990 skrev:Ioxer skrev:det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.
Man kan i det mindste se Musklerne.. hvilket er nok at bedømme ud fra. det er spørgsmålet om man kan SE det. ikke hvor man står. eller hvordan man viser det., Der er mange måder at vise det på. Såsom Fitness Modeller osv. Bare et ekspemel.

bonehead2990 skrev:Ioxer skrev:det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.
Man kan i det mindste se Musklerne.. hvilket er nok at bedømme ud fra. det er spørgsmålet om man kan SE det. ikke hvor man står. eller hvordan man viser det., Der er mange måder at vise det på. Såsom Fitness Modeller osv. Bare et ekspemel.

bonehead2990 skrev:Er ikke på drug. og ryger ikke engang smøger. Og drikker ikke. og min fedtprocent er på 9.2. Kan poste et billede op af det. 2 sek

Og Krudt er ikke ''det originale'' Drug.
bonehead2990 skrev:Jaja. Det er kun krudt jeg kommer til at tage. ikk andetOg Krudt er ikke ''det originale'' Drug.
](./images/smilies/wallbash.gif)

bonehead2990 skrev:Jaja. Det er kun krudt jeg kommer til at tage. ikk andetOg Krudt er ikke ''det originale'' Drug.

bonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkingninger osv så meget som muligt. såsom at spise Multivitaminer, Fiskeolie b12 Osv osv. Spise sundt og meget andet. Og jeg har tjekket det op osv på nettet. og min storebror på 24 har også gjort det for mig. og han har styr på sådan noget med at tjekke. Og her er hvad min krop består af.
Den ene er standard og den anden er athetlic

Moby Dick skrev:Hvis rumvæsener så et billede af jer 4, så ville de, tænker jeg, konkludere, at vægtene på billedet udgjorde det mest intelligente liv.

JayRock skrev:Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.
Det er slet ikke farligt, kæft man i har jo ikke engang læst op på lortet, jeg har masser af kammerater, som er på krudt og de har alle sagt, at før eller siden skal de stop, ellers for det konsekvenser, og det er selvom de har købt det " ægte " Læs op på det, gå ind på MZ de har en glimrende guide.

bonehead2990 skrev:JayRock skrev:Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.
Det er slet ikke farligt, kæft man i har jo ikke engang læst op på lortet, jeg har masser af kammerater, som er på krudt og de har alle sagt, at før eller siden skal de stop, ellers for det konsekvenser, og det er selvom de har købt det " ægte " Læs op på det, gå ind på MZ de har en glimrende guide.
Selvfølgelig er det farligt. Men forstå mig ret. det er ikke farligt på en måde. medmindre det er i længere sigt. Og jaja. Deca test og cocaine så bliver du et sygt svin. ;-) Nå ud til side med det. Og Ja jeg har ret til selv at bestemme om jeg vil tag det eller ej. Men som man kan se meget tydeligt. At der folk her der ikke kan udvise lidt respekt. Og som jeg kan se er et tegn på at de måske har svært ved at acceptere det. Så er det sku også dem der har et problem. Og alt det pis folk siger til mig. Ryger sku ud i det andet øre kan man sige det på den måde. Så det rager mig en skid..
bonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkninger osv så meget som muligt.

toto_G4M3R skrev:Jeg synes det er fedt at du er ærlig omkring at du tager krudt. Det kunne mange godt lære noget af
Og vi lever kun en gang. så derfor skal vi udnytte det så godt som muligt. Og så hellere dø som 60årig af hormoner. end at leve som 70 årig der bliver tørret i røven af en fucking hjælper? hvis man kan sige det sådan. forstå mig ret. Det er eksempelvis et af synspunkter jeg har. 

JayRock skrev:bonehead2990 skrev:JayRock skrev:Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.
Selvfølgelig er det farligt. Men forstå mig ret. det er ikke farligt på en måde. medmindre det er i længere sigt. Og jaja. Deca test og cocaine så bliver du et sygt svin. ;-) Nå ud til side med det. Og Ja jeg har ret til selv at bestemme om jeg vil tag det eller ej. Men som man kan se meget tydeligt. At der folk her der ikke kan udvise lidt respekt. Og som jeg kan se er et tegn på at de måske har svært ved at acceptere det. Så er det sku også dem der har et problem. Og alt det pis folk siger til mig. Ryger sku ud i det andet øre kan man sige det på den måde. Så det rager mig en skid..
Det handler om din indstilling, læg mærke til de ting du skriver, og du modsiger jo lige dig selv, du skrev før atbonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkninger osv så meget som muligt.
Nu skriver du at det er farligt, kan du se hvad jeg mener? skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke din viden ligger til at kur endnu, jeg ville vente til alder pressede på, og du havde massere af clean år i bagagen. HVIS du vælger at kører en kur, så gør det i samarbejde med din læge, ja det lyder dumt, men er det mest fornuftige forklar dine mål, og hvad du har tænkt dig, de kan jo ikke tvinge til at lade vær.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster