Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 722
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 720

Følg bodybuilding.dk på

Mig! (26/11/94 18år) :)

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

I er bare jaloux haha ;)
Sidst rettet af bonehead2990 15. mar 2013, 00:07, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 86.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

ben?
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Dem træner jeg også en gang i mellem. Især Squat. :) 2 gange om ugen. Men har nu holdt 5 måneder pause. er kommet igang igen for 2 uger siden.

Styrkeliste

Du har været igang i 2 uger og har allerede gang i de lidt mere kraftige ting og sager?http://www.bodybuilding.dk/post1587475.html#p1587475

Træner her: OBBC

Logbog: Ingen logbog

Ioxer skrev:det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.

Man kan i det mindste se Musklerne.. hvilket er nok at bedømme ud fra. det er spørgsmålet om man kan SE det. ikke hvor man står. eller hvordan man viser det. :), Der er mange måder at vise det på. Såsom Fitness Modeller osv. Bare et ekspemel.

Styrkeliste

Kasper68 skrev:Du har været igang i 2 uger og har allerede gang i de lidt mere kraftige ting og sager?http://www.bodybuilding.dk/post1587475.html#p1587475

Ja og det betyder dog ikke at jeg vil begynde på det endnu. Det vil jeg først vente med om 1½ eller 2 måneder tids. Da jeg også skal lige ha lov til at vænne mig til at træne, falde til og så meget andet. :-) Og mens jeg venter med det. Kan jeg lige så godt samle så mange informationer på det som muligt inden brug. hvilket er fornuftigt. og det skal ingen sku forhindre mig i. :-)

Styrkeliste

bonehead2990 skrev:
Ioxer skrev:det er mere arto-billeder end det er bb-billeder. Hvis du tager nogle pics, hvor du laver standard-poseringer, er det nemmere at bedømme.

Man kan i det mindste se Musklerne.. hvilket er nok at bedømme ud fra. det er spørgsmålet om man kan SE det. ikke hvor man står. eller hvordan man viser det. :), Der er mange måder at vise det på. Såsom Fitness Modeller osv. Bare et ekspemel.

igen er det svært at sige. F.eks dit ryg billed der har twistet hele din krop for at tage bileldet så det bliver svært at bedømme ud fra det... men jeg ville mene du godt kunne træne ryg noget mere.

og gerne lidt billeder af ben

Styrkeliste
- Bænkpres: 93.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 175.00

bonehead2990 skrev:

jeg går ud fra, at du gerne vil have konstruktiv kritik af din form & posering? i så fald, skal du smide nogle ordentlige billeder op. Vi kan ikke bedømme muskulære ubalancer udfra disse billeder. Jeg kan dog konstatere, at din form er ufattelig dårlig, hvis man tænker på, at du er på drug.
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Hvorfor ikke bare arbejde hårdt og opnå gode resultater clean?
Det ser ud til at du har udmærket gener.
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Er ikke på drug. og ryger ikke engang smøger. Og drikker ikke. og min fedtprocent er på 9.2. Kan poste et billede op af det. 2 sek :)

Styrkeliste

bonehead2990 skrev:Er ikke på drug. og ryger ikke engang smøger. Og drikker ikke. og min fedtprocent er på 9.2. Kan poste et billede op af det. 2 sek :)

var det ikke dig, der lavede et indlæg for 5 min siden, hvor du spurgte om hjælp til en opfølgningskur?

Both are usually right
Brugeravatar

Jaja. Det er kun krudt jeg kommer til at tage. ikk andet :) Og Krudt er ikke ''det originale'' Drug.

Styrkeliste

bonehead2990 skrev:Jaja. Det er kun krudt jeg kommer til at tage. ikk andet :) Og Krudt er ikke ''det originale'' Drug.

](*,)

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

bonehead2990 skrev:Jaja. Det er kun krudt jeg kommer til at tage. ikk andet :) Og Krudt er ikke ''det originale'' Drug.

Så længe det bare er krudt, og ikke farlige sager såsom proteinpulver eller kreatin...
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Hvis rumvæsener så et billede af jer 4, så ville de, tænker jeg, konkludere, at vægtene på billedet udgjorde det mest intelligente liv.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkninger osv så meget som muligt. såsom at spise Multivitaminer, Fiskeolie b12 Osv osv. Spise sundt og meget andet. Og jeg har tjekket det op osv på nettet. og min storebror på 24 har også gjort det for mig. og han har styr på sådan noget med at tjekke. og har derfor fundet ud af at de kur jeg har. er fra ægte firma. og stammer derfra og IKKE Fake! Og her er hvad min krop består af.

Billede
Billede

Den ene er standard og den anden er athetlic
Sidst rettet af bonehead2990 14. mar 2013, 22:23, rettet i alt 3 gange.

Styrkeliste

Det her er det mest awesome jeg nogensinde har set.

Billede
Brugeravatar

bonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkingninger osv så meget som muligt. såsom at spise Multivitaminer, Fiskeolie b12 Osv osv. Spise sundt og meget andet. Og jeg har tjekket det op osv på nettet. og min storebror på 24 har også gjort det for mig. og han har styr på sådan noget med at tjekke. Og her er hvad min krop består af.

Den ene er standard og den anden er athetlic

Du sød nok :hihi:

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Dødløft: 190.00

Moby Dick skrev:Hvis rumvæsener så et billede af jer 4, så ville de, tænker jeg, konkludere, at vægtene på billedet udgjorde det mest intelligente liv.

+1
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.

Det er slet ikke farligt, kæft man i har jo ikke engang læst op på lortet, jeg har masser af kammerater, som er på krudt og de har alle sagt, at før eller siden skal de stop, ellers for det konsekvenser, og det er selvom de har købt det " ægte " Læs op på det, gå ind på MZ de har en glimrende guide.

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

JayRock skrev:Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.

Det er slet ikke farligt, kæft man i har jo ikke engang læst op på lortet, jeg har masser af kammerater, som er på krudt og de har alle sagt, at før eller siden skal de stop, ellers for det konsekvenser, og det er selvom de har købt det " ægte " Læs op på det, gå ind på MZ de har en glimrende guide.

Selvfølgelig er det farligt. Men forstå mig ret. det er ikke farligt på en måde. medmindre det er i længere sigt. Og jaja. Deca test og cocaine så bliver du et sygt svin. ;-) Nå ud til side med det. Og Ja jeg har ret til selv at bestemme om jeg vil tag det eller ej. Men som man kan se meget tydeligt. At der folk her der ikke kan udvise lidt respekt. Og som jeg kan se er et tegn på at de måske har svært ved at acceptere det. Så er det sku også dem der har et problem. Og alt det pis folk siger til mig. Ryger sku ud i det andet øre kan man sige det på den måde. Så det rager mig en skid..

Styrkeliste

Billede
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Billede
Billede

Er det så måske bedre posteringer?

Styrkeliste

Jeg synes det er fedt at du er ærlig omkring at du tager krudt. Det kunne mange godt lære noget af :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

bonehead2990 skrev:
JayRock skrev:Ja det, amfetamin til morgenmad, og en omgang cola inden sengetid ( cola = coke ) Jeg har intet imod roids, vælger du at tage det fint, får du nogle bivirkninger så er det også fint, alle bestemmer over deres eget liv, og hvordan man vælger af leve det.

Selvfølgelig er det farligt. Men forstå mig ret. det er ikke farligt på en måde. medmindre det er i længere sigt. Og jaja. Deca test og cocaine så bliver du et sygt svin. ;-) Nå ud til side med det. Og Ja jeg har ret til selv at bestemme om jeg vil tag det eller ej. Men som man kan se meget tydeligt. At der folk her der ikke kan udvise lidt respekt. Og som jeg kan se er et tegn på at de måske har svært ved at acceptere det. Så er det sku også dem der har et problem. Og alt det pis folk siger til mig. Ryger sku ud i det andet øre kan man sige det på den måde. Så det rager mig en skid..

Det handler om din indstilling, læg mærke til de ting du skriver, og du modsiger jo lige dig selv, du skrev før at
bonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkninger osv så meget som muligt.

Nu skriver du at det er farligt, kan du se hvad jeg mener? skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke din viden ligger til at kur endnu, jeg ville vente til alder pressede på, og du havde massere af clean år i bagagen. HVIS du vælger at kører en kur, så gør det i samarbejde med din læge, ja det lyder dumt, men er det mest fornuftige forklar dine mål, og hvad du har tænkt dig, de kan jo ikke tvinge til at lade vær.

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

Som tråden dog boiler med mindreværdskomplekser og hårde fyre! Den eneste grund til at du vil tage roids, er for at det går hurtigere for at du kan se mere farlig ud.. Det er jo så blatant åbenlyst ved din attitude på billederne at en benægtelse af dette blot ville være patetisk..

Kom du bare igang med roids. :whistle:

Træner her: Byens Fit

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

toto_G4M3R skrev:Jeg synes det er fedt at du er ærlig omkring at du tager krudt. Det kunne mange godt lære noget af :)

1+. man kommer sku da længst med at være ærlig. Og man skal sku ikke skamme sig over noget som helst. For det får man sku intet ud af. :) Og vi lever kun en gang. så derfor skal vi udnytte det så godt som muligt. Og så hellere dø som 60årig af hormoner. end at leve som 70 årig der bliver tørret i røven af en fucking hjælper? hvis man kan sige det sådan. forstå mig ret. Det er eksempelvis et af synspunkter jeg har. :)

Styrkeliste

Det her tråd er den sygeste show!

Reputation point: 5

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Dødløft: 200.00

JayRock skrev:
bonehead2990 skrev:

Det handler om din indstilling, læg mærke til de ting du skriver, og du modsiger jo lige dig selv, du skrev før at
bonehead2990 skrev:Det er ikke farligt. især når det er ægte. og fra en ægte firma Og man kan mindske bivirkninger osv så meget som muligt.

Nu skriver du at det er farligt, kan du se hvad jeg mener? skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke din viden ligger til at kur endnu, jeg ville vente til alder pressede på, og du havde massere af clean år i bagagen. HVIS du vælger at kører en kur, så gør det i samarbejde med din læge, ja det lyder dumt, men er det mest fornuftige forklar dine mål, og hvad du har tænkt dig, de kan jo ikke tvinge til at lade vær.

Så forstår du vist heller ikke min synspunkt når jeg udtykker eksempelet '' ikke farlig''. For selvom det er. Er det ikke så alvorligt. Overhovedet ikke når man kan benytte det rigtigt. Og også som en person siger her. at gå til lægen hver anden uge eller en gang om uge. for sikkerheds skyld og at blive tjekket osv osv. Better safe than sorry.
Sidst rettet af bonehead2990 14. mar 2013, 22:43, rettet i alt 2 gange.

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Skraldespanden

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster