Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65728 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049584 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 970
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

The Way of The Trojan Truck

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





A Menace to Chicken approved



Approved by Supertrainer SandyFrink

Ayn Rand, ak ja.

Ayn Rand som udmærket vidste hvor skadeligt rygning var, men alligevel nægtede at stoppe med at ryge da hendes afhængighedsforhold trods alt var vigtigere end at efterleve den filosofi af hyperrationalitet hun prædikede overfor alle andre. Nødlæsning: skriv en masse plidder-pladder om hvor smuk en flamme er, så har du et dække over den ugidelige dovenskab.

Ayn Rand som var så notorisk fysisk doven at hun nægtede så meget som at køre fødderne rund i cirkler da hun lå på hospitalssengen og lægerne instruerede hende i motion.

Ayn Rand som horede rundt med andre mænd mens hun kunne gå men insisterede på et lukket forhold med sin mand selv da hun sad inkapaciteret i en kørestol. Begrundelse: hun måtte nødvendigvis være mere attraktiv end kvinder 30 år yngre grundet hendes intellekt.

Ayn Rand som under sit gamle navn i al hemmelighed inkasserede velfærdschecks selvom hun prædikede imod disse overfor alle andre.

Ayn Rand, med sine monotone og lavdramaturgiske romaner spækket med hyperbelejlige stereotyper med samme karakerdybde som et stykke karton. Dem der hører hjemme på hylden med den øvrige triviallitteratur.

Ayn Rand, der på "objektivt plan" instruerede sin kult i hvad musik var godt og hvad der ikke var. En ellers så objektiv (i øvrigt pesudo)filosofi burde kunne bære sig selv, men nej, partileder Rand havde sidste ord.

Ayn Rand, med sine irrationelle udskejelser mod bøsser og lesbiske.

Gode gamle Ayn Rand.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:A Menace to Chicken approved



Approved by Supertrainer SandyFrink

Ayn Rand, ak ja.

Ayn Rand som udmærket vidste hvor skadeligt rygning var, men alligevel nægtede at stoppe med at ryge da hendes afhængighedsforhold trods alt var vigtigere end at efterleve den filosofi af hyperrationalitet hun prædikede overfor alle andre. Nødlæsning: skriv en masse plidder-pladder om hvor smuk en flamme er, så har du et dække over den ugidelige dovenskab.

Ayn Rand som var så notorisk fysisk doven at hun nægtede så meget som at køre fødderne rund i cirkler da hun lå på hospitalssengen og lægerne instruerede hende i motion.

Ayn Rand som horede rundt med andre mænd mens hun kunne gå men insisterede på et lukket forhold med sin mand selv da hun sad inkapaciteret i en kørestol. Begrundelse: hun måtte nødvendigvis være mere attraktiv end kvinder 30 år yngre grundet hendes intellekt.

Ayn Rand som under sit gamle navn i al hemmelighed inkasserede velfærdschecks selvom hun prædikede imod disse overfor alle andre.

Ayn Rand, med sine monotone og lavdramaturgiske romaner spækket med hyperbelejlige stereotyper med samme karakerdybde som et stykke karton. Dem der hører hjemme på hylden med den øvrige triviallitteratur.

Ayn Rand, der på "objektivt plan" instruerede sin kult i hvad musik var godt og hvad der ikke var. En ellers så objektiv (i øvrigt pesudo)filosofi burde kunne bære sig selv, men nej, partileder Rand havde sidste ord.

Ayn Rand, med sine irrationelle udskejelser mod bøsser og lesbiske.

Gode gamle Ayn Rand.


Der er af og til for meget Hit the Player over dig, Sandy.

Det ville være langt mere relevant at kommentere på hendes filosofi.
- Vil antager du er enig i en af hendes mest markante holdninger*
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 695
Tilmeldt: 22. dec 2010, 00:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er sikker på, at du havde været glad hvis jeg var der i dag. Men det var jeg ikke. Til gengæld vil jeg forsikre dig om, at jeg er det i morgen.
NU KOMMER FAR!

Tjek desuden min log og følg min hverdag med Wendler 5/3/1, Bruce Springsteen, Erasure, rødvin, skovmandskjorter og jagten på 3,5 liter mælk dagligt.

Nu kommer far!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 316
Tilmeldt: 16. mar 2011, 21:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 132.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ØBROROCC skrev:Jeg er sikker på, at du havde været glad hvis jeg var der i dag. Men det var jeg ikke. Til gengæld vil jeg forsikre dig om, at jeg er det i morgen.


.. og det var så i dag, hvor jeg ikke var der fordi det var off-dag og jeg skulle sælge min bil.


Men i morgen.

I morgen, mand.



I morgen.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Da jeg entrerede Hulen i dag var det første jeg hørte Tunens dybe røst (en smukt moduleret bas, med konnotationer af dybe, nordiske skove og stormombrust, isgrønt hav) der gjaldede til mig: "SIR GIBBONZ! FORTÆL DEM AT TUNEN ER BACK! TUNEN FRA MOLZ ER BACK! HAN ER BACK! TUNEN! ER! BACK !!! - jeg kiggede dybt i de isblå øjne, og så en predatory determination der både rystede og begejstrede mig. Tunen er BACK. Til hvad og hvorfra fangede jeg desværre ikke, jeg er nemlig ikke sikker på at jeg begreb den fulde ordlyd af mandens tirade, eftersom jeg bællede kakao under hele forløbet og ikke er udpræget god til at mutitaske. Han gav mig herefter nogle fine pointers vedr. split-squats, for mere quad-focus. Det sætter jeg stor pris på.

Og derudover trænede jeg.




FULLBODY B.




RDL:

tralulalej x stangen.
8x60kg.
5x100kg.
3x130kg.
5x150kg.
5x150kg.
10x130kg.

.. bare skønno, mand.


Dumbbell split-squats:

12x20kg.
12x20kg.

.. jeg havde egentlig overvejet sissy-squats, men både SuperTrainer og Tunen tilkendegav, uafhængigt af hinanden, at dette var en lettere tåbelig eksercits, så jeg swappede til split-squats. Good old split-squats, works like a charm.


Seated dumbbell shoulder-press:

8x14,5kg.
5x22kg.
5x27,5kg.
8x30kg.
5x32kg.
7x30kg.

.. per hånd. Spottet af Casper The Caper, den dejlige dreng.


Chins:

5xBW.
5xBW. + 10kg.
8xBW.
6xBW.

.. fuldstændig strict, dead hangs og ingen kip. Udmærket, ganske udmærket.


Flat dumbbell flyes (A) ss. decline EZ-bar skull crushers (B) ss. EZ-curls (C):

A: 12x15kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x30kg.

A: 12x15kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x30kg.

A: 12x15kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x30kg.

.. strict as a catholic girl-school principal. Fanme ja, fanme.


Herefter beordrede Mary Ann The Valkyrie mig til at rydde op efter mit RDL/split-squat cirkus, mens hun smilede lumskt og farligt. Hun er fantastisk, hun er en valkyrie. En valkyrie.

SuperTrainer kørte external rotations med 12kg. per hånd, og grueling slow eccentrics. Skræmmende, men smukt og inspirerende at overvære.


Om lidt tager jeg toget på arbejde, bilen er nemlig solgt. Det gik væsentligt bedre end forventet - jeg fik omtrent 70% mere for den end den fastsatte mindstepris på auktionen. Der er åbenbart stadig lidt salg i benzinslugende firhjulstrækkere. Complain I shall not.

Nu.. - mad.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Havde du da ikke per automatik ryddet op efter dig selv ?!
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Carsten2002 skrev:Havde du da ikke per automatik ryddet op efter dig selv ?!


åbenbart ikke, jeg lever lidt i min egen fjerne verden nogengange.


Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:
Carsten2002 skrev:Havde du da ikke per automatik ryddet op efter dig selv ?!


åbenbart ikke, jeg lever lidt i min egen fjerne verden nogengange.



Der er en speciel plads i min sm kælder til folk der ikke rydder op efter sig selv.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Carsten2002 skrev:
A Menace To Chicken skrev:
Carsten2002 skrev:Havde du da ikke per automatik ryddet op efter dig selv ?!


åbenbart ikke, jeg lever lidt i min egen fjerne verden nogengange.



Der er en speciel plads i min sm kælder til folk der ikke rydder op efter sig selv.


Spank mig med kæder og kald mig Inge Lise.


Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træner du slet ikke læg(altså direkte)?

A Menace To Chicken skrev:SuperTrainer kørte external rotations med 12kg. per hånd, og grueling slow eccentrics. Skræmmende, men smukt og inspirerende at overvære.


External rotations med 12kg pr. hånd er i sig selv voldsomt, men med grueling slow eccentrics er det jo vanvittigt :?
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 8. aug 2008, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Milky skrev:Træner du slet ikke læg?

A Menace To Chicken skrev:SuperTrainer kørte external rotations med 12kg. per hånd, og grueling slow eccentrics. Skræmmende, men smukt og inspirerende at overvære.


External rotations med 12kg pr. hånd er i sig selv voldsomt, men med grueling slow eccentrics er det jo vanvittigt :?


.. jooo, det hænder at der kommer lidt calves ind over, det er dog mest når jeg kører split at jeg gider prioriterer læggen. Mine lægge er nu ellers meget godt med, så pt. gider jeg ikke give dem nogen særlig opmærksomhed - lidt det samme med mine trapz, faktisk.

Mange ting involverende SuperTrainer er lettere vanvittige. Men det er vist ingen hemmelighed.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Good times in Zha Grotto.


FULLBODY C.




Safety-bar squats, heels raised:

8x stangen.
5x60kg.
3x80kg.
10x100kg.
5x120kg.
8x110kg.
8x100kg.

.. ganske udmærket, lidt smallere stance end vanligt og toes out. Ren quad demolition. The Simönian havde deponeret safety-baren i damernes omklædningsrum, hvorfor jeg hyrede Mary Ann The Valkyrie til at hente den, så jeg slap for evt. beskyldninger om at lurke på nøgne VL-piger. Kunne ellers have været sjovt, men jeg orkede ikke balladen.


Semi-high incline, barbell bench:

tjooh tjooh x stangen.
8x40kg.
5x60kg.
5x80kg.
8x70kg.
8x70kg.

.. fino. Kørt til kravebenene, slight guillotine.


Wide-grip barbell BOR:

dyt båt x stangen.
8x60kg.
5x90kg.
8x110kg.
5x120kg.
8x110kg.

.. ornli syg wide-grip, next to pinky-grip faktisk. God kontakt til upper-back grupperne.


Seated dumbbell lat-raises (A) ss. v-bar pushdowns (B) ss. barbell curls (C):

A: 12x10kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x40kg.

A: 8x14,5kg. - per hånd.
B: 8x40kg.
C: 8x50kg.

A: 10x12kg. - per hånd.
B: 10x35kg.
C: 10x45kg.


.. herefter spurgte jeg Thor Af Midgaard om han var islænding, det var han ikke. Han var polak. Sådan er der så meget.


Nu skal jeg i bad og skrubbe røv.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lidt brok fra patella i både højre og venstre knæ, gætter på at det skyldes at jeg har genoptaget de lange vandreture - og ikke div. squat, men jeg ønskede ikke at tage nogen chancer. Derfor stod den på upper-body i dag, og så må jeg lige mærke efter og starte stille og roligt op med bentøjet igen.


I dag var med roligt fokus på intensitet over volumen.




Semi-low incline dumbbell press:

12x14,5kg.
8x20kg.
5x27,5kg.
8x32kg.
6x40kg.
8x37,5kg.
10x32kg.

.. per hånd.


Wide-grip pulldowns:

12x45kg.
8x55kg.
8x70kg.
8x80kg.
10x70kg.

Close-grip pulldown-rows:

10x70kg.
8x80kg.
10x70kg.


Seated dumbbel lat-raises:

20x14,5kg.

.. per hånd. En god røvfuld forced, af Thor.


V-bar pushdowns:

20x40kg.

.. en pæn flok forced, af Mary Ann The Valkyrie.


Barbell curls:

20x40kg.

.. ingen forced, bare lidt swing hen mod slutningen.


Korte pauser og ikke så meget lal. Ganske god workout, der var overstået på under en time. That's a novelty, in my book.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens wårhkautz, i Hulen med en masse weirdos.


FULLBODY A.


.. gensyn med The Mighty Squat, denne gang med sko m. 3-4cm. hæl og decideret smal fodstilling. Nyt approach.




Squat OL-ATG:

ukendt antal x stangen.
8x50kg.
5x80kg.
3x110kg.
6x130kg.
8x110kg.
8x110kg.

.. udmærket, ingen forcering ell.lign. Knæet gjorde ingen brok, og hælen plus narrow stance kostede uvægerligt nogle kilo men gav et formidabelt quad-focus, som jeg allerede kan mærke nu - på den fede måde. Må hellere pakke egoet væk og tage skoene på og holde fødderne samlet fremover, der er i hvert fald noget at tænke over des vedr.


Flat barbell bench:

ding-dong x stangen.
8x50kg.
5x80kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
10x90kg.

.. herligt. Grease dat grooove.


Corner rows, OL-stang:

stangen x whazever med hver hånd.
8x20kg.
8x60kg.
5x80kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
5x100kg.
10x90kg.

.. stangen ikke medregnet, så nej - jeg bænker ikke det samme som jeg rower, jeg er stærkere i træk. Måtte hyre en af VL-pigerne til at stå på den modsatte ende af stangen, for at modvægte. Det fungerede fino, og de sad lige hvor de skulle. Pæn form, en smule leg-drive her og der men gode, kontrollerede ecc. over hele linjen.


Lean away dumbell laterals (A) ss. decline EZ-bar skull crushers (B) ss. dumbbell concentration curls (C):

A: 12x12kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x12kg. - per hånd.

A: 10x14,5kg. - per hånd.
B: 10x40kg.
C: 10x14,5kg. - per hånd.

A: 12x12kg. - per hånd.
B: 12x30kg.
C: 12x12kg. - per hånd.

.. strict, back-to-back hele vejen.

Herefter fortalte jeg røverhistorier fra the days of yore, til Thor som gudsketakoglov aldrig kunne finde på at rode sig ud i lort ala det jeg gjorde mig i dengang. Det er sgu' rart at erfare, jep.


Om lidt skal alle ungerne til koncert med et eller andet rockabilly-outfit, og så skal jeg rende nøgen rundt og skide på det hele. Bliver rart.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:(...) som gudsketakoglov aldrig kunne finde på at rode sig ud i lort ala det jeg gjorde mig i dengang. Det er sgu' rart at erfare, jep.




Billede

Hvad kan en så hyggelig skolelærer som dig dog have lavet?
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2305
Tilmeldt: 9. jan 2010, 11:56
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Vis kostplan



Hvor smalt står du? Jeg føler at en for smal stand giver problemer med at åbne op i hoften. Hvor langt ud til siden peger du dine fødder?
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Saddydj skrev:
A Menace To Chicken skrev:(...) som gudsketakoglov aldrig kunne finde på at rode sig ud i lort ala det jeg gjorde mig i dengang. Det er sgu' rart at erfare, jep.





Hvad kan en så hyggelig skolelærer som dig dog have lavet?


Jeg læste engang noget med en flykapring i Sydamerika. Men måske er det bare noget jeg har fantaseret mig til? Eller er det? :redninja:
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bob Harris skrev:Hvor smalt står du? Jeg føler at en for smal stand giver problemer med at åbne op i hoften. Hvor langt ud til siden peger du dine fødder?


Jeg har selv haft samme problem, så jeg lurede på Jadani, hvilket generelt er en god idé når man har muligheden, og noterede at han stod smalt (optimalt 10cm. ml. fødderne) men med fødderne pegene ud af, ca. 30° eller deromkring. Kl. 13.30 og kl. 22.30 - hvis dét giver mening. Så jeg forsøgte mig med denne modus operandi, da jeg skulle safety-bar squatte og fandt ud af jeg kunne åbne bedre op i hoften med de udad-pegende tæer. Derefter gjorde jeg det samme med min OL-squat, og det funker sgu'. Der findes sikkert nogle kloge drenge derude der har en dybere forklaring hvorfor og hvordan, men indtil videre er jeg godt tilfreds med udviklingen.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Saddydj skrev:
A Menace To Chicken skrev:(...) som gudsketakoglov aldrig kunne finde på at rode sig ud i lort ala det jeg gjorde mig i dengang. Det er sgu' rart at erfare, jep.






Hvad kan en så hyggelig skolelærer som dig dog have lavet?


Hor, druk, stoffer, organiseret kriminalitet og galskab fordelt over flere kontinenter. Og en enkelt flykapring, som Kürstein nævnte, men det var lidt et uheld. Jeg var meget fuld.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:
Saddydj skrev:
A Menace To Chicken skrev:(...) som gudsketakoglov aldrig kunne finde på at rode sig ud i lort ala det jeg gjorde mig i dengang. Det er sgu' rart at erfare, jep.






Hvad kan en så hyggelig skolelærer som dig dog have lavet?


Hor, druk, stoffer, organiseret kriminalitet og galskab fordelt over flere kontinenter. Og en enkelt flykapring, som Kürstein nævnte, men det var lidt et uheld. Jeg var meget fuld.


Billede

Lyder fukk'n badass.
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2305
Tilmeldt: 9. jan 2010, 11:56
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Vis kostplan



Hører du måtte melde fra til TarGet..

Skuffet..
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3239
Tilmeldt: 10. nov 2010, 08:09
Geografisk sted: Virum
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ckp2906 skrev:Hører du måtte melde fra til TarGet..

Skuffet..



Yup.

Sorry, mate.. - det er sgu' trist.


:verysad:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens würkårthz, alene i Hulen med The Simönian.


FULLBODY Æ.




Dumbbell split-squats, forreste fod hævet 12cm. 5 sek. ecc:

8xBW.
5xBW. + 14kg.
5xBW. + 20kg.
5xBW. + 30kg.
5xBW. + 30kg.
5xBW. + 30kg.
5xBW. + 30kg.
5xBW. + 30kg.
5xBW. + 30kg.
10xBW. + 20kg.

.. vægt angivet samlet. Fungerede fint, balancen holder og dybden er god. Good shiat, mand. Good shiat.


Barbell upright-rows:

fjumren rundt x stangen.
8x40kg.
5x50kg.
5x60kg.
5x70kg. - huhaa..
10x60kg.
12x50kg.

.. ganz pragtfuldt. De 70kg. var ikke kønne, men lidt progression skal der jo til. Aint no beauty contest.


Califonia press, 5-6 sek. ecc:

noget x stangen.
8x30kg.
5x40kg.
5x50kg..
5x50kg.
6x40kg.
6x40kg.
6x40kg.

.. gruesome ordeal. Skal arbejde på at holde albuerne i vater med torso, men det kunne satme mærkes i trisserne.


Dumbbell flyes, 4-5 sek. ecc:

high incline:

12x10kg.
12x10kg.

incline:

12x10kg.
12x10kg.

low incline:

12x10kg.
12x10kg.

.. per hånd. Gode gamle mechanical advantage. Never fails me, man. Never fails me.


EZ-bar 21's:

3x21x25kg.

.. slam, zha påmph waz in da houze.


Og så var det egentlig meningen at jeg skulle slutte af med en gang high-rep pullovers, men det svedte jeg helt ud. Går nok, kan stadig mærke lats efter corner rows i går.


SuperTrainer squattede + 160kg. med slow ecc. iført skovmandsskjorte. Fanme smukt, mand. Fanme smukt.



Nøj, nu skal jeg have kylling.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:Aint no beauty contest.


Amen to dat!

A Menace To Chicken skrev:SuperTrainer squattede + 160kg. med slow ecc. iført skovmandsskjorte.


Kan manden ikke nosse sig sammen til at berette om den slags i sin egen log? (her ville det være rart, hvis den der
:pokey: - smiley gad at virke).

I øvrigt, Menace, mangler der musik i loggen, synes jeg:

Vi lægger ud med noget med fut i - Slade, som jeg, jf. et af de tidlige indlæg i loggen, kan se at du holder af:


Så sætter vi tempoet lidt ned med endnu en af dine favoritter - Cornelis Vreeswijk, med "Veronica", en sang, som vi tit sang dengang jeg var på efterskole:


Til slut vil jeg gerne dele den her video med dig, thi den har givet mig gåsehud masser af gange:
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg tvivler på at Sandy begynder at skrive log igen, lige foreløbig. Men man har jo altid lov at håbe, hvem ved, måske udgiver han en dag en bog.. "The Road To Swületown, How To Deal With Morons And Lift Heavy Things."


.. hvis han gør vil jeg skrive et appendiks, der udelukkende skal handle om mig. Det skal hedde "The Fool And The Iron."


Bortset fra dét, så er dine vidz very approved. Kvalitet går aldrig af mode.


Der bør tilføjes en omgang Ed Corney, en af mine helte. Een af mange oversete, men talentfulde hårdtarbejdende good guys fra The Golden Age som her sætter mange unge diskodrenge til vægs med en herculean physique og et formidabelt flow i en alder af 52 år:



Og så kunne mange leg-extension-entusiaster lære noget om at squatte af ham:



Intet mindre end en overset legende:

.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Squat-videoen er intet mindre end priceless. Jeg må have set den mindst tyve gange, siden jeg første gang så Pumping Iron.
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er rigtig mange gode grunde til at høre Roy. Den ene er, at the Boss var meget inspireret af ham. Det i sig selv, er et enestående kompliment:

Enjoy:

NU KOMMER FAR!

Tjek desuden min log og følg min hverdag med Wendler 5/3/1, Bruce Springsteen, Erasure, rødvin, skovmandskjorter og jagten på 3,5 liter mælk dagligt.

Nu kommer far!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 316
Tilmeldt: 16. mar 2011, 21:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 132.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Roy Orbinson.


:wub:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Freakin' about with The Simönian.

Hulen er nu et fedt sted, bestyrelsesformanden har smidt alle kæderne ud, fordi han ikke lige fangede at de var træningsredskaber og syntes at de var grimme. How about that. Til gengæld har vi fået skimmelsvamp, how about that eh!

Fest.


Nå.



FULLBODY ØH.




Dødløft:

lulz x stangen.
5x60kg.
5x100kg.
3x140kg.
8x170kg.
8x170kg.

.. stille og roligt, havde egentlig satset på en 12'er af 170 til ære for Moodylicious - men beslutte at køre konservativt deloadish, med henblik på weekendens skovarbejde. Nytter ikke noget at fjolle rundt med en kædesav og et sønderskudt CNS.


Wide-grip pullups:

5xBW.
5xBW. + 5kg.
5xBW. + 5kg.
5xBW. + 5kg.
8xBW.

.. strict as fuck, nul kip, nul egonezz.


Dumbbell rows:

12x57kg.
10x67kg.
12x57kg.

.. per hånd. Pæn form, ingen drive.


Low incline barbell bench:

badabum x stangen.
8x40kg.
5x50kg.
5x60kg.
3x70kg.
5x80kg.
5x80kg.
5x80kg.
5x80kg.
5x80kg.
10x70kg.

.. yderst tilfredsstillende. Andet sæt af 80kg. blev udført med en af SuperTrainer's brugte bananskræller på hovedet som en hat. For the muscle/mind-confusion, hvis i forstår.


V-bar pushdowns:

2x12x35kg.

.. med SuperTrainer på enhanced eccentrix, hvilket bidrog til et fascia-tearing pump.


Lying straight-bar cable-curls:

2x12x5 blokke.

.. bare herligt, gode langsomme eccentrix og motivationsbrøl fra The Great One, The Aryan Lord Of The Dumbbells.

Den kære Simönian kørte forresten MILITARY PRESS i dag, ret uortodokst. Det var funktionelt og frygteligt at bevidne, men også meget smukt.



Nu fukker jeg af til Havreholm, og fælder en halv skov og æder som en sindssyg.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mogensen skrev:
A Menace To Chicken skrev:Hulen er nu et fedt sted, bestyrelsesformanden har smidt alle kæderne ud, fordi han ikke lige fangede at de var træningsredskaber og syntes at de var grimme. How about that. Til gengæld har vi fået skimmelsvamp, how about that eh!

Top hemmeligt stuff



Shhh..


Det hedder Hulen, mon frère. Hulen.

Ellers bliver vi overrendt af bozos and buffoons.


:mrgreen:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 118 gæster