Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1253
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1250

Følg bodybuilding.dk på

Leicht' Strongman - Power house!

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





dagens

Front squat krydsgreb (lægge var fuckin ømme fra i går og knæ krævede ekstra opvarm, godt stive :D )

3x5 50kg
1x3 90kg
1x3 130kg
1x3 170kg
3x1 170kg
1x1 190kg
1x1 210kg
1x1 220kg først bælte på her
1x1 230kg Tunge idag, og kunne ikke få den til at ligge som jeg ville, gled vildt idag..
1x0 240kg tsk tsk lol..
5x6-7 170kg
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:billedet snyder


Så du mener at din ryg slet ikke runder?

Seriously Mikkel, det ligner lort. Stærkt lort, men dog stadig lort. Speedwork er normalt også teknikarbejde, hvor man prøver at indlære gode bevægebaner. Hvis det der er en god bevægebane for dig, så tør jeg slet ikke tænke på hvordan en dårlig bane ser ud.

Jeg håber virkelig ikke du er ligeså meget in denial i virkeligheden, for din teknik trænger til arbejde. Du vil både kunne hente kg og reducere skadesrisikoen ved at lære bedre teknik...
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ingen tvivl om at min teknik er utroligt ringe, men lænderyggen er altså neutral, kan lave video fra siden så du kan se det :) Denial eller ej :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Mikkel leicht skrev:billedet snyder


Så du mener at din ryg slet ikke runder?

Seriously Mikkel, det ligner lort. Stærkt lort, men dog stadig lort. Speedwork er normalt også teknikarbejde, hvor man prøver at indlære gode bevægebaner. Hvis det der er en god bevægebane for dig, så tør jeg slet ikke tænke på hvordan en dårlig bane ser ud.

Jeg håber virkelig ikke du er ligeså meget in denial i virkeligheden, for din teknik trænger til arbejde. Du vil både kunne hente kg og reducere skadesrisikoen ved at lære bedre teknik...


LOL

JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 610
Tilmeldt: 26. aug 2009, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



dagens

Squat ol i flade sko reverse band blå bands (ca. 30kg i bunden)

1x5 65kg
1x5 155kg
1x5 200kg
1x3 245kg
1x1 245kg
1x1 295kg
1x1 335kg
1x0 355kg Ej lægge slog helt fra her, fik stød op hele vejen på begge sider af lægge, gjorde vildt nas, vægten føltes nu eller ikke så tung i den eccentriske fase, følte mig ikke crushed eller noget af vægten :)

Da jeg dårligt kunne gå normalt med de lægge efter det forsøg sprang jeg over på lidt læg træning og lidt massage og ligende i håb om det ville fjerne det værste til i morgen :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ikke for at lyde flabet, men nu har du i flere uger ikke rigtigt haft nogen forbedring i løftede kg, på trods af enorme mængder træning, og ud fra hvad jeg kan læse bliver det værre og værre med dine lægge. Har du ikke overvejet om et andet approach var at foretrække?

Jeg mener, du grinder hver gang, failer relativt ofte, beklager dig over vedvarende smerter, kører store mængder tung backoff volumen, og det lader ikke til rigtigt at rykke dig fremad pt. (På trods af at du noterer det som værende fails baseret på teknikken, ofte)
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Comedian skrev:Ikke for at lyde flabet, men nu har du i flere uger ikke rigtigt haft nogen forbedring i løftede kg, på trods af enorme mængder træning, og ud fra hvad jeg kan læse bliver det værre og værre med dine lægge. Har du ikke overvejet om et andet approach var at foretrække?

Jeg mener, du grinder hver gang, failer relativt ofte, beklager dig over vedvarende smerter, kører store mængder tung backoff volumen, og det lader ikke til rigtigt at rykke dig fremad pt. (På trods af at du noterer det som værende fails baseret på teknikken, ofte)



Tja giver jo broz approach en reel chance, ved med sikkerhed at mine squats er blevet pænere, dybere og at jeg har fået en markant bedre workload så det er super :) Spørgsmålet er om ikke også jeg kan klare 10-20kg mere på et max forsøg hvis kroppen faktisk fik et godt hvil og jeg ændrede træningen en smule :) Kan da være du har nogen ideer til hvad det så skulle være? så må jeg tage den derfra :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
Mikkel leicht skrev:billedet snyder


Så du mener at din ryg slet ikke runder?

Seriously Mikkel, det ligner lort. Stærkt lort, men dog stadig lort. Speedwork er normalt også teknikarbejde, hvor man prøver at indlære gode bevægebaner. Hvis det der er en god bevægebane for dig, så tør jeg slet ikke tænke på hvordan en dårlig bane ser ud.

Jeg håber virkelig ikke du er ligeså meget in denial i virkeligheden, for din teknik trænger til arbejde. Du vil både kunne hente kg og reducere skadesrisikoen ved at lære bedre teknik...



bare rolig hans teknik var fin :) stod selv og kiggede :P prøv selv at stå med de kilo engang Legend ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 798
Tilmeldt: 30. nov 2009, 18:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (17)
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:
Boris Eleiko skrev:
Mikkel leicht skrev:Legend, ved det som udemærket godt :) er dog stærkest med stivere ben, så det er nok mest grunden :) kan faktisk lave samme løft fulstændig stivbenet som med bøjede ben :)

Runder øvre ryg ja, det er mere eller mindre med vilje og det fungere fint, har aldrig haft nogen problemer i øvre overhovedet :) Har dog arbejdet på lige at ordne det lidt så det ikke er så udtalt :)

Det med at hyle mod månen :D det er fordi mit stickpoint ligger i den aller sidste del af lockoutten :) så det blevet lidt en vane :)


Det er ikke fordi jeg vil spille klog, alt respekt til dig for dine løft Mikkel, men må give legend ret. det ligner ikke at det kun er øvre ryg. det ser ud som om det er hele ryggen.


Det er også mere eller mindre undskyldninger og dovenskab at teknikken nok ikke er bedre :) Jeg er dog ikke enig i min lænd ikke er neutral, billedet snyder, og så er erectors lidt store, så de for det nok yderligere til at ligne et mindre svaj i ryggen.. :) Vil lige prøve og sætte mig ned i dødløften som Mikhail Koklayev gør det i hans løft for at forbedre teknikken, men bliver sådan på forsøgs basis :)


Okay, men det er trøstende at vide, at vinklen snyder. Jeg syntes iøvrigt det er en spændende approach du bruger...
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 2668
Tilmeldt: 12. jun 2010, 15:28
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mikkel leicht skrev:
Comedian skrev:Ikke for at lyde flabet, men nu har du i flere uger ikke rigtigt haft nogen forbedring i løftede kg, på trods af enorme mængder træning, og ud fra hvad jeg kan læse bliver det værre og værre med dine lægge. Har du ikke overvejet om et andet approach var at foretrække?

Jeg mener, du grinder hver gang, failer relativt ofte, beklager dig over vedvarende smerter, kører store mængder tung backoff volumen, og det lader ikke til rigtigt at rykke dig fremad pt. (På trods af at du noterer det som værende fails baseret på teknikken, ofte)



Tja giver jo broz approach en reel chance, ved med sikkerhed at mine squats er blevet pænere, dybere og at jeg har fået en markant bedre workload så det er super :) Spørgsmålet er om ikke også jeg kan klare 10-20kg mere på et max forsøg hvis kroppen faktisk fik et godt hvil og jeg ændrede træningen en smule :) Kan da være du har nogen ideer til hvad det så skulle være? så må jeg tage den derfra :)

Mig bekendt failer Broz meget sjældent, hvor du gør det meget ofte og, formoder jeg, ikke har samme coaching baggrund og træner løft med meget mere grind - så er der altså mange faktorer, der adskiller sig fra Broz, der i forvejen er ekstremt krævende.

Jeg ville gøre det så anderledes, at jeg ikke ville vide hvor jeg skulle starte :mrgreen: Jeg ved dog, at det sjældent er en god idé at presse videre og videre med en skade, der lader til at være overbelastningsrelateret og forværres. Med din relativt ensartede træning er der også potentiale for at udvikle nogle væsentlige ubalancer med følgende overbelastninger, bliver du ved med at presse citronen som pt.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



¨
Du må gerne linke til det sted du læser om de broz approach som benævner det du siger, for jeg har fået et andet indtryk af programmet fra t-nation :) Både med max forsøgene og generelt omkring træning og lettere overbelastning :=)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



stadig klar ved 12 tiden i hulen lørdag?
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Artiklen på t-nation er bygget på John Broz's posts i denne tråd :) http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121212081
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



S.K skrev:stadig klar ved 12 tiden i hulen lørdag?



Skal jeg lige se til, fordi kan være jeg kan få lift til århus i morgen, kan du ikke lige skrive til min mobil så kan jeg få fat i dig i morgen :)

27512011 in case you haven't got it :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvor er det "legendarisk" at "bb´ere" der løfter halvt så meget er så kloge. Det er da fjollet at kritisere teknik i en 3x300kg serie, når der er videoer på tuben af at man selv er presset på teknikken ved 130kg i squat ..

Tror vist liiiige man skal have proportionerne på plads; fra hobby disko træning til træning for at blive en af verdens stærkeste mænd..


:whistle:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:14
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Koteletten skrev:Hvor er det "legendarisk" at "bb´ere" der løfter halvt så meget er så kloge. Det er da fjollet at kritisere teknik i en 3x300kg serie, når der er videoer på tuben af at man selv er presset på teknikken ved 130kg i squat ..

Tror vist liiiige man skal have proportionerne på plads; fra hobby disko træning til træning for at blive en af verdens stærkeste mænd..


:whistle:



helt enig ! +1
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 798
Tilmeldt: 30. nov 2009, 18:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (17)
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:¨
Du må gerne linke til det sted du læser om de broz approach som benævner det du siger, for jeg har fået et andet indtryk af programmet fra t-nation :) Både med max forsøgene og generelt omkring træning og lettere overbelastning :=)


Husker ærligt talt ikke hvor jeg læste det, men der er jo voldsom forskel i valg af øvelser og du grinder væsentligt mere end det lader til at Broz' atleter gør, samtidig med at de har haft en længere tilvænningsfase, har konstant coaching, arbejder med dagsmax på baggrund af teknikken og stiller op i en sportsgren med lave krav til volumen i performance men høj power udvikling. Hvis du ser på deres performance til stævner er de jo langt fra lige så gode, som de gerne vil fremstå, og du træner vel primært ift at blive bedre til stævner, ikke træning? Der er altså mange anderledes faktorer.

Anyway, så ville jeg bare kommentere på at det måske ikke var særligt smart at blive ved med at slagte sig selv, som du gør, hvis du kun forværrer smerter og ikke oplever fremgang. Det er min erfaring at det ikke er den optimale måde at blive stærkere på, og du skulle gerne holde en del år endnu.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Koteletten skrev:Hvor er det "legendarisk" at "bb´ere" der løfter halvt så meget er så kloge. Det er da fjollet at kritisere teknik i en 3x300kg serie, når der er videoer på tuben af at man selv er presset på teknikken ved 130kg i squat ..

Tror vist liiiige man skal have proportionerne på plads; fra hobby disko træning til træning for at blive en af verdens stærkeste mænd..


:whistle:

...........
Billede
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Comedian skrev:Hej, kender I det dér med at holde sig til sagligt til emnet?

Du er ikke stærk nok til at have en mening!
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg sletter altså lige de unødige posts i min log :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Comedian skrev:
Mikkel leicht skrev:¨
Du må gerne linke til det sted du læser om de broz approach som benævner det du siger, for jeg har fået et andet indtryk af programmet fra t-nation :) Både med max forsøgene og generelt omkring træning og lettere overbelastning :=)


Husker ærligt talt ikke hvor jeg læste det, men der er jo voldsom forskel i valg af øvelser og du grinder væsentligt mere end det lader til at Broz' atleter gør, samtidig med at de har haft en længere tilvænningsfase, har konstant coaching, arbejder med dagsmax på baggrund af teknikken og stiller op i en sportsgren med lave krav til volumen i performance men høj power udvikling. Hvis du ser på deres performance til stævner er de jo langt fra lige så gode, som de gerne vil fremstå, og du træner vel primært ift at blive bedre til stævner, ikke træning? Der er altså mange anderledes faktorer.

Anyway, så ville jeg bare kommentere på at det måske ikke var særligt smart at blive ved med at slagte sig selv, som du gør, hvis du kun forværrer smerter og ikke oplever fremgang. Det er min erfaring at det ikke er den optimale måde at blive stærkere på, og du skulle gerne holde en del år endnu.


Jeg har taget udgangspunkt i den artikel der er på t-nation, så ved ikke hvor du for dit info fra ellers :) jeg træner efter pt at øge squatten og den overall arbejdstolerance jeg har i kroppen, specielt i understellet så jeg har en masse ekstra at arbejde videre på når stævner kommer tættere på :) desuden havde jeg et drømmemål om at nå 350kg raw squat en dag :)

T-max er vel netop op til det bedste hver dag og det er altså ikke hver gang jeg misser en vægt men jo går efter at ramme så tungt som muligt, også selvom det e med miss :) sådan forstod jeg det på artiklen - men har du andet info vil jeg gerne se det..

Ja der er stor forskel på Vl og powerlifting eller lignende i øvelsesvalget og tmax træningen, men det er også mest squat delen jeg har valgt at kaste mig over :) de squatter to gange om dagen hver dag til t-max uanset om jeg har Vl øvelserne med eller ej :) mandagens træningen var efter en kortvarig nedgang af træning og intensitet og volumen, og der havde jeg så meget overskud atjeg lavede masser af super løft og endda 12 sæts af 6 på 230kg foruden det :) det må da være fremgang uanset!
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:ingen tvivl om at min teknik er utroligt ringe, men lænderyggen er altså neutral, kan lave video fra siden så du kan se det :) Denial eller ej :)


Det behøver du ikke, jeg stoler såmænd på dit ord.

Det er i øvrigt sjovt hvordan alle rygklapperne plus din dame springer frem og fortæller hvor lidt jeg ha rat gøre med at kommentere på teknikken, mens du selv tager kritikken til dig og vedkender at formen ikke er skarp.
Jeg kommer aldrig selv i nærheden af at trække de maxvægte Mikkel trækker, men hvis man ikke kan se at der er ting der bør blive rettet på den video, så er mand blind. Husk på at det der kun er omkring 75-80% af 1RM for Mikkel, hvor absurd det end lyder.

I bund og grund er jeg ligeså stor fan som alle de andre, men mener oprigtigt at konstruktiv kritik er mere brugbar end alverdens rygklapperi.

Hammelstrup skrev:
bare rolig hans teknik var fin :) stod selv og kiggede :P prøv selv at stå med de kilo engang Legend ;)


Bare rolig "Coach" Hammelstrup, jævnfør Mikkels eget indlæg er din mening ikke så meget værd. At jeg ikke kan lave en 3er med 300 gør ikke min mening mindre værd.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Må erklære mig enig med Legenden og Mååsen; jeg er ligeså meget fanboy af de vægte
du smider rundt med, og din dedikation er awesome, det ændrer dog ikke på at jeg
tror du har fået Broz en anelse galt i halsen. Synes det er fair at indvende at der er
forskel på et tungt løft på dagsform, og så at du næsten hver gang går allout 110 %
og/eller direkte failer fordi det er for tungt. Du klager også ofte over at du har ondt
eller direkte er skadet, nuvel, nu rykker du jo ret tunge vægte, men det kan jo ikke
hele tiden være en undskyldning for at være skadet. Rygklapperiet kan du ikke rigtig
bruge til noget når du er kronisk skadet og ringvrag om 2 år, forstå mig ret.
Jeg har fuld forståelse for at du vil op og være max awesome, men måske du skulle
overveje at gøre det i tempo du faktisk kan holde til, just sayin :)
Deal with it..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 14. feb 2009, 16:32
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 270.00
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Mikkel.

Nu vil jeg blande mig i debatten.

Følgende link står længere oppe i din log:
http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... 081&page=4

Du skal sætte dig ned og læse de første sider igennem, se hvordan coach Broz svarer på spørgsmålene. En ting af hvad man får ud af at læse en artikel på T-nation, jeg har tidligere læst den. En anden ting er at se hvordan træneren besvarer spørgsmålene i en anden kontekst. Med andre ord forskellen på teori og praksis.
I dit tilfælde ville jeg forholde mig til følgende:
Pat squatter 'kun' 250kg om morgenen, eller det vil sige som minumum. Hvis manden squatter 350kg som max, ja så ligger det altså langt fra hans reelle max. Så her skal dagsmax altså ikke tages bogstaveligt som i 13 gange ugenligt. Morgentræningen er tilpasset, altså hvad kan jeg altid overkomme at squatte uanset dagsform, ondt i kroppen, dårlig nattesøvn osv.
Dernæst skal du være opmærksom 'atletens' hverdag. Pat har én ting i hovedet, træning, træning og træning. Han har samme forudsætninger som de bulgarske vægtløftere. Hele hans dagsrutine er tilrettelagt/planlagt ud fra sin træning. Dvs. kost, søvn, massage osv. giver de rette/optimale forhold.
Du har skole/arbejde og andre ting med i dit regnestykke. Samtidig dyrker du ind i mellem cardio.

Igen, du må implementere teorien med udgangspunkt i dit liv, din hverdag osv osv. For at få regnestykket til at gå op. Og så er teknikdelen essentiel, som en i et tidligere indlæg er inde på. Nemlig, at atleterne i Vegas har en coach, som er efter dem, hvis det står sløjt til. Og hvad er skadesforebygger nr. 1. Korrekt teknik, med andre ord dårlig teknik er kilden til megen unødig overbelastning. Stemplet bevæger sig på samme måde i moteren hver gang uanset antal omdrejninger, ellers går motoren i stykker. Ligeledes med dine ben, knæ, hofter mm. Belastning skal være den samme ved alle sæt. Ellers opstår skavankerne. Det er også en af Broz hovedpointer.

Well, lidt refleksion ovenpå en nærlæsning af emnet. Håber du kan bruge den til noget.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 114
Tilmeldt: 14. nov 2011, 22:35
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hvis det er tilfældet som du nævner, så synes jeg t-nations artikel er vildt misvisende, da den giver udtryk for noget helt andet end det som du lægger op til... :)

Men skifter fra mandag til noget andet træning, og det bliver nok noget ala det her (nedenstående er en grov udpensling af planen):

mandag

ME deadlift
DE overhead/event
2-3RM øvelser (Lower body, rows, grip)

Tirsdag

ME Overhead
DE squat/event
2-3RM øvelser (upper body, upper body rows and delts, core)

Onsdag

ME squat
DE overhead/event
2-3RM øvelser (Lower body, rows, grip)

Torsdag

ME Overhead
DE Deadlift/event
2-3RM øvelser (upper body, upper body rows and delts, core)


Fredag

2-4 events
Slæde træning
Grip heavy (static, underarme, biceps, wrists)

Lørdag

2-4 events
Slæde træning
Core (Abs, olbiques, dynamisk og statisk)

Søndag er til ekstra work på områder som evt skulle mangle eller arbejde på at forbedre restitutionen eller workload :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens

Squat Ol i flade sko - lægge var ikke 100 % endnu men det gik lige

1x8 60kg
1x3 170kg paused no belt
3x1 210kg paused no belt
3x1 210kg no belt
3x1 250kg no belt
3x1 250kg føltes lette, men altså uden at jeg laver noget ordentligt vend i bunden og så ville kroppen fremefter idag efter pausen..
1x1 210kg og smed vægten bagover til dødløft :D :D

Dødløft fokus på at være super hurtige! i flade sko - no straps og VL stang

3x1 210kg
1x1 260kg
3x1 300kg
3-5x3 300kg
1x1 300kg m. hold
1x8 260kg
1x10 260kg De 2-3 sidste var en anelse nedsat i farten i toppen
5x5 220kg
1x1 220kg m. hold

Pullups parralelt greb strikt

1x10 BW
3x8 BW + 1 eccentrisk
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens

Squat ol i flade sko - holdte volumen lav for at give lægge en chance for at komme til sig selv..

2x5 60kg no belt
1x3 180kg no belt
3x1 220kg no belt
3x1 250kg første rep no belt
1x1 270kg
1x1 280kg bedste løft, faktisk små eksplosiv når man tager det med, at jeg faktisk går langsommere ned i squattet og at jeg er forsigtig i vendet i bunden for at skåne lægge
3x3 250kg

Dødløft

3x1 220kg no belt
1x1 260kg no belt
1x1 300kg no belt
3x2 300kg no belt
1x1 320kg no belt
1x1 350kg greb røg lidt på en meget slidt VL stang så farten røg lidt på den, var ellers nem
1x1 370kg straps og belt, små tung, men dog uden de store problemer
1x1 380kg straps og belt, tung idag!
3x1 300kg følte mig fuldstændig suget for power og energi nu!

Rumænsk dødløft ss. hase curls

3x15 180kg ss. 3x15 hase curls 45-50kg (efter maskinen??)

- FÆRDIG! som i totalt færdig! - :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Din store beefcake! jeg hyggetrænede ellers godt i lørdags :wink: Funker din mobil ik?
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Med den dødløft håber jeg fandme du bliver verdens bedste!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 608
Tilmeldt: 8. okt 2011, 18:01
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



S.K - Det skulle den gerne? fik du ikke min sms da? godt nok først i sidste øjeblik jeg fandt ud af jeg ikke skulle træne, men mine lægge var lige i lørdage fuldstændig hamrede..

Prtozx?? :D - Det håber jeg sku også :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 290 gæster