Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Dr. X skrev:Kan ikke forestille mig at det skulle være seriøst. En del af træningen kan jeg godt se fidusen i. Men squats hvor du springer ud og ind med benene hmmm LOL! om det så er en rigtig øvelse!

Carsten2002 skrev:I en af hans andre bænk videoer laver han et ansigts udtryk der brænder sig ind i sjælen på selv den mest hærdede.

s0enice skrev:Carsten2002 skrev:I en af hans andre bænk videoer laver han et ansigts udtryk der brænder sig ind i sjælen på selv den mest hærdede.
Har selv lige søgt lidt, men kunne ikke lige finde den du snakker om, har du et link?

Carsten2002 skrev:I en af hans andre bænk videoer laver han et ansigts udtryk der brænder sig ind i sjælen på selv den mest hærdede.

Thomas Hoffmann skrev:Jacko er trænet af Diddier Poppe, som er manden bag Valeri Vili, som er verdens bedste kvindelige kuglestøder pt.
Hans personlige rekorder er umatchede. i parentes den næstbedste nogensinde for samme alder.
24,45 meter m. 5 kg (23,35)
22,34 meter m. 6 kg (20,37)
20,38 meter m. 7,26 kg (18,76)
Jacko jagter OL-medalje til sommer, og jeg tør ikke afskrive ham. Han har til træning i dag stødt 19,47 meter med 8 Kgs kugle og 20,43 med konkurrence kuglen. Han er et freak of Nature.

Thomas Hoffmann skrev:Hej alle sammen.
New Zealands wonderkid i kuglestød, som 21. december blev 17 år og som har forbedret alt hvad der findes af verdensrekorder for hans alder i kuglestød, lagde tidligere i dag en video op på Facebook.
Han kørte 89 rep med 135 kg i bænk på lige under en time - fordelt på 10 sæt. Jeg tænkte på at lave dette til en BB.dk challenge.
Reglerne:
1. Første løft og sidste løft skal gennemføres indenfor timen. Man må altså ikke starte sidste serie på 59.55 min.
2. Airfuck er forbudt!
3. Max 10 sæt!
4. Vægten hedder 136 kg (300 lbs) i stedet for 135.
Jeg har tænkt mig at forsøge det i den kommende uge og jeg skyder efter 92 reps.
JOIN ME!

t.nielsen skrev:Hvad menes der med airfuck?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster