11/04-2012 - BrystJeg sidder i skrivende stund med en ispose på venstre arm efter et par oplevelsesrige timer. Jeg har for et øjeblik siden givet en flok unge drenge en skideballe for at sidde på ejendommens private grund og male med noget kædeolie på en af vores bænke. Et minut senere fandt jeg så endnu en knejt rendende inde ved vores kælderrum, så tænkte at det garanteret var derfra. Fik ham til at ringe sine kammerater op igen og fik dem kaldt tilbage igen for så at tage olien fra dem. Fik også lige indskærpet at næste gang blev det politiet, hvilket jeg ikke tror nogen af parterne ønsker. Derefter gik jeg småvred op og snakkede med viceværten om det. Forhåbentlig bliver der ikke behov for at gøre det igen.
Vedr. isposen, så var jeg nede og have første træning i Performance Gym i dag. Jeg fik mødt personalet og et par af de andre trænende, hvilket var rigtig hyggeligt. Alle var rigtig imødekommende, hvilket er en fornøjelse når man er et nyt sted. Efter at have bænket lidt, Eleiko-style, skulle jeg lige prøve kræfter med håndvægte som egentlig var det bryst jeg skulle træne i dag. Deres Ivanko-håndvægte er dog ikke dukket op endnu, så de har lånt nogle forskellige indtil at de bestilte dukker op. Spredningen på dem er dog stor, så da jeg ikke kunne finde noget mellem 30 og 40 kg, valgte jeg bare at springe direkte på 40kg. Desværre fik jeg så ikke taget højde for nye bænke og uhåndtérbarheden af vægte man synes er tunge, så endte med at smide den venstre på en underlig måde under mit setup. Det gav en smule ondt i venstre arm på det sted jeg tidligere har døjet med, som dog først kom på vejen hjem. Så nu kører jeg RICE resten af aftenen så vi er klar til i en ny dag gryer i the iron game. Puh en smøre, nu til vægtene.
Rendyrket pleasurebænk (fede bænke, fede vægte og fede stænger equals pleasure!)
12x60
6x80
5x110
5x110
5x110
5x110
DB Bænkpres0x40 - urutineret. Heldigvis var der en rigtig flink medtrænende som lige gav mig et spot med under starten på de næste par sæt.
12x40
12x40
Military Press12x40
5x50
5x50
5x50
5x45
DB Flyes12x22,5
12x22,5
12x22,5
RC Udadrotation12x3,75
12x3,75
12x3,75
Dragon Flags10xbw
8xbw
8xbw - Herefter tikkede Garik ind. Fik lige snakket et par minutter med ham ovenpå et veloverstået Loaded, hvilket var rigtig fedt. Nu flyver han jo til the states inden længe, så havde lidt håbet vi lige kunne slå hovederne sammen, hvilket heldigvis lykkedes.
Standing Side Bends12x25
12x30
12x30
Alt i alt en dejlig træning i et center som jeg er positivt stemt overfor. Jeg tror at man med tiden vil få det rigtig hyggeligt dernede, når først man lærer andre lidt at kende. Jeg havde lidt en følelse af gerne lige at ville nappe et par øvelser mere hvis man kunne finde nogle relevante, kontra FW hvor man typisk bare vil afsted når først træningen er overstået. Det lover godt. :-)