PumpToAchieve skrev:Eltelemundo skrev:railer60 skrev:Der ser ud til at være flere i tråden, der omtaler bandemedlemmerne i de forskellige bander som "almindelige mennesker".
Det er muligt, at de også er mennesker som os, men derudover er de medlemmer af organisationer som står for kriminalitet. Både almindelig kriminalitet men også personfarlig-kriminalitet som organiseret vold og drab.
Når man ved, hvad det er ens organisation foretager sig. Så er man enten enig i, at det er i orden at udøve kriminalitet, der går ud over andre, eller også samtykker man stiltiende via sit fortsatte medlemskab.
Kort sagt så er man sgu ikke et "almindeligt menneske".
Det samme gør politibetjente. De udøver dagligt vold mod civile. De overtræder dagligt vores rettigheder ved at tilsidesætte enhver form for rettigheder som det passer dem. Der findes ikke så få korrupte betjente, som er direkte kriminelle, og deres kolleger dækker over dem. Til hver en tid hellere ven med en rocker, end med en betjent.
Og jeg er godt klar over, at nu kommer der et svar om at jeg er "ACAB" råbende tosse, men fred være med detHvis i som støtter den største og mest organiserede gruppe kriminelle i Danmark, er normale, så er jeg glad for at være rablende gal
Ej, men tænk dig nu om.....
Pudsigt at lige netop den sætning skulle komme fra et af samfundets hjernevaskede får

Hvis i som støtter den største og mest organiserede gruppe kriminelle i Danmark, er normale, så er jeg glad for at være rablende gal