Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

MakkerMark skrev:Bodybuilding i dag efte ren hel læsedag på arbejdet. Jeg havde Super Collider i ørerne i dag, da mit sociale væsen var på et meget lille sted i dag.
...
Færdig. Bodybuilding i morgen også. Jeg skal træne skuldre, hvad med dig?

APB skrev:MakkerMark skrev:Bodybuilding i dag efte ren hel læsedag på arbejdet. Jeg havde Super Collider i ørerne i dag, da mit sociale væsen var på et meget lille sted i dag.
...
Færdig. Bodybuilding i morgen også. Jeg skal træne skuldre, hvad med dig?
Skal denne tråd nu også til at handle om Mustaine?![]()
Jeg skal også træne skuldre! Det kan være vi skal lave mili sammen?
T-pain skrev:Det er bestemt t-pain approved alligevel - den får du dog - selvom du lavede din exit lige inden jeg kom igang <3
salt skrev:Den voldsomme træning får min træning til at ligne en badeferie.

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:Hej Mark. Det her er til dig.
Hilsener fra Per Nielsen, din ven.
Det betyder at jeg endelig kan fokusere "100%" på træningen og New Commers om to måneder. Derudover har jeg læst mig frem til, at der er gode resultater at hente, hvis fokus også lægges på kosten. Hvis man så samtidig også tror på det, altså at få store muskler, skulle det give ret gode resultater. We'll see. 

Mågens skrev:Tillykke med eksamen.
Kan det passe du lavede syv sæt kropshævninger?

MakkerMark skrev:Barbellz Rows, P80ish

Jobs skrev:Hej Mark. Det her er til dig.
Hilsener fra Per Nielsen, din ven.

Kl 20 tog jeg mod Fitness DK, hvor jeg havde en træningsaftale med en kollega, hvilket sådan set var vældig hyggeligt på grund af hans selskab. Her stopper den positive beretning: Endnu engang overvældede det mig hvor livssugende et center kan være. En anden refleksion jeg gjorde mig var, at alle der trænede der, aldrig havde trænet før. Det så i hvert fald sådan ud; magen til horribel teknik, overvægt og flittigt delt broscience. Sidstnævnte eksemplificeret ved, at jeg knap nok havde siddet 5 sekunder på en motionscykel, før jeg fik fortalt, at jeg skulle have en puls på over 130, hvis jeg ville forbrænde fedt. Min sidemand var i virkeligheden en sand BRO, da han lynhurtigt fik gjort mig opmærksom på, at jeg sad og forbrændte mine hårdt oparbejdede muskler.

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:ps. Jeg var nu mere vild med "incline pullups" MarkyMark, men hvis du absolut vil ændre det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster