Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1170
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1168

Følg bodybuilding.dk på

D-D's udfoldelser i jernhulen.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Kenny Nickelman=GUNS skrev:Udmærket form DD..
Nu ved jeg hvorfor dobbelt D er et passende navn. Du har da muligheden for at få opbygget nogle ordentlige patkasser.
Hvis de får noget volume på og en god dybde, så bliver de skræmmende! :afraid:
Tilgengæld synes jeg, at skulderen halter en smule. Armene dominerer vist en kende.. :)
Du står da udmærket på 90kg!


Jeg takker for vurderingen :)

Patterne kan vidst blive meget pæne ja. Jeg har dog en del fedtdeponering der, og jeg synes derfor, at det er lidt svært at bedømme. - jeg håber dog selvfølgelig at du har ret, hvem vil ikke gerne have store kasser ;)

Skuldrene er helt sikkert et weak-point for mig, både når det kommer til styrke og udseende, hvilket er ærgeligt, da jeg selvfølgelig gerne vil have nogle store bowlingkugler stikkende ud af siderne :lol: - når jeg er færdig med at cutte bruger jeg lige et par måneder på, at bringe grundstyrken op med noget simpel lineær progression (NU skal jeg være stærk!), og derefter skal jeg helt sikkert have kigget noget mere på skuldrene. Armene synes jeg næsten ikke jeg træner mere, men de bliver fandme ved med, at være dominerende! Åndssvage disko-fortid :lol:
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så fik jeg trænet lidt igen. Jeg lå indtil omkring frokost i sengen med hunden i fodenden, og en kat ved min side og stenede rundt på nettet. Jeg vil gerne snart ud og finde noget arbejde så jeg kan få en hverdag igen, men man skal nu heller ikke undervurdere hvor lækkert det er bare at kunne bruge dagene som man lyster.

Da jeg stod op erfarede jeg, at jeg har grusomme DOMS i glutes i dag, hvilket jeg vidst kan takke de bulg. split squats i går for. - de første 2 sæt gik kun i quads, men ved tredje sæt og frem prøvede jeg med større afstand mellem forreste og bagerste ben, og så var der lige pludselig både rigtig godt stræk på bagbenet, og noget større aktivering af numsen. Det er lidt skægt, da jeg ikke har de vilde DOMS i resten af underkroppen (kun lidt i quads og calves), og derfor bare, stort set, har rendt rundt med øm røv hele dagen :lol:

Til "morgenmad" (omkring kl 1300) åd jeg rootza rester fra i går, og en sådan bliver bestemt ikke dårligere af, at ligge i køleren natten over. For satan det var godt.
Herefter tog jeg til træning. I centret var der fyldt med popdrenge som nåede at høre den samme ice-cube cd igennem 3-4 gange i den tid de var der. Jeg var dog ikke i humør til at være på tværs i dag, og undlod derfor at foreslå dem, at jeg kunne smide noget af mit dejlige musik på i stedet.

Apropos, så er det vidst længe siden jeg har smidt noget musik her i loggen.
https://www.youtube.com/watch?v=yeVJguP_T40
- kan af mystiske årsager ikke vise youtube videoer herinde, så det bliver et link i stedet.

Upper:

Opv:
Cuban presses
50 rep rope-pushdowns

A1: Flat BB press - R: 150
5 x 60
5 x 80
5 x 90
- R: 150 herfra
4 x 100 - tangering af PR
3 x 100
- R: 60, og kørt i par med chin-ups herfra
4 x 90
8 x 80
5 x 80
- så var der godt nok heller ikke mere at presse med. Udmærket topsæt som kørte rigtig fint, der var desværre bare ikke ret meget power tilbage efterfølgende

A2: Chin-ups - R: 60
8
6 x +5
6 x +5
4
- de kørte ikke rigtig i dag :(

Undervejs i ovenstående begyndte jeg at få kvalme, som endte med at være ret gennemtrængende. Jeg tror det har noget at gøre med, at jeg havde spist et så relativt stort måltid op til at skulle træne, men jeg er faktisk ikke sikker. Ligemeget hvad skulle jeg efterfølgende kæmpe mig igennem hver sæt, og jeg valgte derfor bare, at køre det vigtigste og så call it a day.

B1: MIlitary press - R: 45
12 x stang
7 x 40
7 x 40
7 x 40
- med pause på brystet/kravebenet i 1-2 sek ved hvert rep. Styrken var lort, men de var til gengæld rigtig pæne

B2: WHG EO cable rows - R: 45
10 x "50"
10 x "50"
10 x "50"
- de gik lige i bagskuldrene, og kørte generelt ret fornuftigt

C1: Pushdowns - R: x
10 x "40" - OH straight bar
15 x "25" - UH straight bar
15 x "20" - Rope attachment

C2: Simu. DB hammer curls - R: x
8 x 19 - pr hånd
10 x 16
8 x 16

C3: Lateral raises - R: 120
8 x 9 - pr hånd
10 x 6
8 x 6
- blah

Herefter tog jeg en bus ud til der hvor jeg plejer at løbe, men i dag gad jeg ikke løbe intervaller. I stedet gik jeg hen til den 400 mtr løbebane som ligger lige ved siden af. Her løb jeg en enkelt runde, holdte 2-3 minutters pause, og løb så en runde til. Begge dele i stille og roligt løb uden at være ved at dø på noget tidspunkt - ikke at jeg kunne have klaret en runde til altså. Herefter var min domsede numse færdig, og jeg var ikke rigtig motiveret til, at skulle presse mig igennem en omgang til efter lidt pause, så jeg gik de sidste 1-2 km hjem i stedet.

Nu skal jeg hjælpe kæresten med at rydde op, herefter skal jeg have malet lidt, fikset vores seng, og så må jeg se hvad dagen ellers bringer.

Jeg regner med, at skulle træne en omgang ben i morgen.

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





Værs'god.

(Hint: fjern httpS'et) :)
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kenny Nickelman=GUNS skrev:[youtube]

Værs'god.

(Hint: fjern httpS'et) :)


Billede

Kenny Gutterman ;)
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I nat drømte jeg, at jeg tæskede en eller anden til døde fordi han ville stikke mig ned med en kniv. Det er nok noget af det mest realistiske, og mest skræmmende jeg har drømt siden jeg var en bette purk, hvor jeg altid havde voldsomme mareridt. Hele dagen i dag har jeg derfor gået og overvejet om der mon er en psykopat inden i mig, og om jeg burde søge hjælp. Min konklusion er, at jeg er blevet rablende sindssyg hen over natten, så ved i det.

Jeg har utroligt nok fået trænet igen i dag, og det skal selvfølgelig deles med jer andre. Jeg ville tage bussen hjemme fra mig af 14:06, men bussen kom først 14:31. Rablende vanvittig som jeg er skældte jeg derfor buschaufføren ud, da det jo trods alt gav mig en halv time mindre at træne i, hvorefter han pænt fortalte mig, at det i dag er helligdag. Så groede jeg til halv størrelse, og da jeg forlod bussen igen undskyldte jeg ham for at have været en idiot, og ønskede ham en fortsat god dag. Nu leder jeg efter hans adresse så jeg ka æde ham levende mens han sover...



I dag var jeg helt alene i centret indtil jeg kun manglede ti minutter af min træning eller sådan. Jeg fik derfor både hørt masser af høj metal, og filmet lidt dødløft, som dog ikke blev nogen rigtig succes i dag, hvilket jeg egentlig godt vidste, men jeg følte bare virkelig for at dødløfte tungt i dag.

Lower:

Opv:
Rulning af lænd, øvre ryg, glutes (av av av), hams og quads
Udstræk

A: Dødløft
12 x stang - RDL
6 x 60
5 x 100
3 x 120
Bælte herfra
1 x 140
1 x 150
0,5 x 160 - grebet sagde fra. Video!
Straps herfra
1 x 160 - Video!
- Jeg mistede opspændet nogenlunde samme sted som jeg plejer når det begynder at blive tungt, omkring knæhøjde. Det må jeg have arbejdet på, selvom jeg desværre ikke helt ved hvordan pt.

Jeg fik også kørt lidt ankelmobilitets øvelser i pauserne. Det tror jeg de var glade for :)

B1: PL Legpress - R: x
10 x 100 + slæde
10 x 150
10 x 175
10 x 175
- topsættene rev og flåede godt nok noget i de domsede quads, men de sad glimrende, omend styrken godt kunne have været lidt bedre

B2: Legcurls (1 bens excentrisk) - R: 90
10 x "30"
10/5 x "35"
10/5 x "35"
10/5 x "35"
- det fungerede egentlig ok. De sidste reps af sidste sæt var i hvert fald ikke for kønne :lol:

C: Lunges
28 x BW (skridt i alt)

D1: BB holds - R: 45
X x 110

D2: Calf-raises - T: 22x2
20 x "90"

Ville godt have haft større volumen over hele linjen, men da jeg havde ganske domset understel (det var blevet værre siden i går), og jeg sandsynligvis træner ben igen søndag, valgte jeg at holde det lavt i dag. Det var dog planen at snuppe 3 sæt i d-øvelserne, men jeg troede at jeg havde travlt, så jeg skyndte mig op på stationen for så at finde ud af, at bussen først kørte tyve minutter efter. Desværre var det ikke lang nok tid til, at smutte tilbage til centret og træne lidt mere. Sådan er det :)

Nå, det var de dødløft videoer der. Egentlig havde jeg ikke regnet med at uploade mit først forsøg på 160 uden straps, men det skal heller ikke være lutter succeshistorier det hele, så i får den alligevel:
Fail på 160

2. forsøg på 160 blev som sagt ikke så pænt, da jeg taber opspændet ret kraftigt ca halvt igennem løftet, men der var heldigvis ingen smerter hverken umiddelbart efter, eller nu, så det har vidst ikke været så slemt.
1 x 160

Jeg beklager forresten, at min mobil er så elendig til at optage den ellers dejlige musik der banker ud af højtalerne i baggrunden :twisted:

Det var ellers det for i dag. Egentlig burde jeg dyrke noget cardio, men hvis jeg skal være ærlig gider jeg simpelthen ikke. I stedet går jeg en laaaang tur med hunden når jeg er færdig her.
Som det ses har jeg også droppet Wendler. Det fungerede ikke rigtig for mig under cut, og jeg tror heller ikke et program med så lav frekvens og så lille volumen på hovedøvelserne er optimalt for min ringe styrke pt. Umiddelbart kører jeg bare lidt på dagsform cuttet ud, og så har jeg allerede næste 2 blokkes program klar til når jeg er færdig med at cutte.

Slutteligt får i lidt billeder af den rootza jeg lavede i forgårs, og som jeg åd rester af igår. Den var helt uhyggeligt frådern, og der går nok ikke lang tid før end, at jeg laver en omgang til. Sund pizza - hvad mere kan man bede om.
Billede

Billede

Ellers regner jeg med en omgang overkrop i morgen :)
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yo.

Jeg trænede i forgårs, men har ikke lige fået taget mig sammen til, at logge før nu. Jeg skulle også have haft kørt en omgang lower body i går, men en kammerat som jeg havde en aftale med kom en time tidligere end forventet, og tog derfor tiden til træning. I morgen får den gas med en omgang upper body, da jeg har en aftale med stærkmanden onsdag om en omgang ben - jeg forudser ubehageligheder.

Lørdag trænede jeg dog som sagt. Jeg stod sent op, spiste en stor omgang morgenmad, og tog så til træning dopet på sødmælk og friskkværnet stempelkaffe! - det burde være opskriften til gode sager.


- gør lige jer selv den tjeneste at se det hele. Det er good stuff.

Upper:

Opv:
Det sædvanlige

A1: Flat BB press - R: 75
12 x stang
5 x 60
3 x 90
4 x 100
3 x 100
5 x 90
4 x 90
8 x 80
- var lige ved, at hoppe på en 5'er på første topsæt. Next time hopefully. Overordnet fin omgang

A2: Chin-ups - R: 75
3 x BW - lavet med lang tids stræk af lats i bunden mellem hver rep
5 x BW
3 x BW+5
5 x BW+10
5 x BW+10
5 x BW+10
5 x BW+5
- rigtig god omgang

B1: Incl. mach. presses - R: 45
20 x "65"
15 x "65"
15 x "65"
- påååmp

B2: Kroc rows - R: 45
8 x 41
7 x 41
8 x 37
- blah. Kørte ikke rigtig


Under B-øvelserne fik jeg opbygget mig en solid kvalme. Endnu engang nok grundet for stor morgenmad, og denne gang forstærket af koffeinen. Jeg skyndte mig derfor at blive færdig.


C: Seat. DB press - R: 90
8 x 19 - pr hånd
6,5 x 19 - venstre skulder gav op
8 x 16
- med "dead-stop" på skuldrene før hver rep. Det var delts rigtig glade for!

D1: Rope-pushdowns - R: x
10 x "40"
10 x "35"
10 x "30"
15 x "25"

D2: Rope cable-curls - R: x
10 x "40"
10 x "35"
10 x "30"
15 x "25"

- guns på 2 minutter.

Det endte alt i alt med at blive en ok omgang, selvom volumen endnu engang blev lidt lav. Jeg må snart lære ikke at spise så stor morgenmad lige før jeg tager til træning, men jeg er sgu sulten når jeg vågner! :´)

Vægt-update kommer i morgen når jeg skriver træning ind.
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flutebox rattled me.
But beardyman blew my mind! :o
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kenny Nickelman=GUNS skrev:Flutebox rattled me.
But beardyman blew my mind! :o


Beardyman er hjernedød. Jeg havde den ære at se ham på roskilde for nogle år tilbage, bare ham og hans sampler, hvor han bl.a. både fik lavet etmands munkekor og tung tung dubstep. Jeg tror faktisk aldrig jeg har hørt en anden beat-boxer der ka smide så dybe toner ud af svælget - og så er manden bare genial på en scene. Den fødte performer og bindegal :mrgreen:
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Han er bestemt tiden værd.
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej alle.

Jeg har på det seneste haft en frygtelig tandpine som har gjort at jeg ikke har kunne overskue noget, herunder at logge mine træninger. I går (d. 8.) var jeg dog til tandlægen, for første gang i fire år, og fik trukket min venstre visdomstand i overmunden ud. Det var klaret på små ti minutter, og den kvindelige tandlæge virkede faktisk som om, at hun havde styr på hvad hun lavede. I dag (d. 9.) har jeg været på besøg hos mine forældre og spist lækker frokost, og snakket en masse. Bl.a. om det bilkøb jeg overvejer at gøre mig i den nærmeste fremtid.

Jeg har fået trænet tre gange siden sidste logning, og dem tænker jeg, at jeg vil smide op nu. Jeg regner med, at køre en lang omgang fullbody i morgen, eller i dag som det jo egentlig er. Puha det er sent...

Træning fra på et tidspunkt siden sidste logning 1:

Upper:

Opv: ja

A1: Military press - R: 60
12 x stang
5 x 40
Pushpress herfra
3 x 60
5 x 60
5 x 60
Military press herfra
8 x 40
8 x 40
- det var ikke en særlig god omgang

A2: Chin-ups - R: 60
5
8
8
8
7
5
- de kørte til gengæld bare lækkert som altid

B: UH Pulldowns - R: 90
15 x "65"
10 x "75"
10 x "75"

C: CG Incl. press - R: 90
12 x stang
5 x 40
6 x 60
6 x 60
6 x 60 -> Machine flies 13 x "40"
4 x 60 - > Machine flies 13 x "40"
- fint

D1: Flat CS reat laterals - R: x
12 x 6
12 x 6

D2: Lateral raises - R: 120
10 x 6
10 x 6

Egentlig en ret fin omgang alt i alt. Jeg gik væk fra, at køre øvelserne i par efter de førse øvelser i et forsøg på, at modvirke kvalmen. Dette fungerede heldigvis, og jeg klarede mig igennem uden nogen former for ubehag - hvor er det altså lækkert når man på vejen hjem bare kan føle komplet velvære, og være tilfreds med den indsats man har gjort.

Træning fra på et tidspunkt siden sidste logning 2:

Fullbody:

Opv: jep

A: Squat - R: 120
12 x stang
5 x 70
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
- kørt uden bælte på noget af det. De flåede dejligt i quads til sidst

B1: Bænk med pause - R: 90
12 x stang
5 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80
3 x 85
2 x 90
14 x 70 - uden pause
- det er alt for længe siden jeg har kørt bænk med pause sidst. Teknikken haltede nogle steder, men overordnet set var det en ok omgang. Finisheren var især dejlig

B2: Incl. CS DB rows - R: 90
10 x ?
12 x 21
12 x 21
Low incline herfra
10 x 21
10 x 21
15 x 16
13 x 16
- så er der fandme bodybuilding i loggen! De sad fremragende, og blev faktisk kun bedre af lavere hældning. Dem skal jeg til, at køre noget oftere

C1: St. DB press - R: x
10 x 13
5 x 21
8 x 16
6 x 16

C2: DB Hammer curls - R: 90
10 x 13
2 x 21 - > 5 x 16
8 x 16 -> 10 x 9
6 x 16 -> 10 x 9
- elendig styrke, godt pump

D1: V-pushdowns - R: x
25 x "30"
6 x "40" -> 10 x "30"
8 x "35" -> 10 x "25"

D2: Incl. CS Rear laterals - R: 90
15 x 6
12 x 6
8 x 6 -> 4 x 6 (ca. 10 sek. pause)

Endnu en udmærket træning og for en gangs skyld med en rimelig pæn volumen på det meste. Jeg er nu en sucker for høj volumen, men behersker mig under cuttet da jeg simpelthen ikke har energien eller lysten til det de fleste dage. Jeg glæder mig til at kunne bulke igen!

Træning fra i Onsdags d. 8.

I onsdags var tandpinen på sit højeste, og jeg havde et spinkelt håb om, at en gang endorfiner fra træning ville lindre smerten en smule. Jeg hoppede derfor op på jernhesten og cyklede ned til centret, i håb om at lidt blod i omløb også kunne hjælpe lidt på min situation, og nåede sikkert frem til centret. Desværre måtte jeg erfare, at min tandpine desværre ikke var blevet lindret det mindste. Da jeg dog var nået ned i centret tænkte jeg, at den forbandede tand dog ikke skulle tage en træning fra mig, og jeg bevægede mig derfor op i centret!
Deroppe fik jeg hilst på de tilstedeværende, skiftet tøj, og fyldt min vandflaske på tyve minutter eller sådan, da hver en bevægelse var som at overkomme en livsbyrde. Jeg slæbte mig ud af omklædningsrummet og måtte erfare, at jeg slet ikke kunne finde hverken hoved eller hale i centret, og vandrede derfor i trancelignende tilstand hen mod det eneste der fremstod klart i tågen - som ophøjet over alle andre vægte og træningsmekanisker - squat-racket. Jeg fik lagt mig på gulvet over PVC-røret og uden helt at vide hvorfor rullede jeg min underkrop adskillige gange, og brugte også tid på at strække mine hofter og baglår, før end jeg begik mig ud i den eneste bevægelse jeg kunne præstere flydende i øjeblikket. Jeg fik, så vidt jeg husker, kørt op til en 4'er på 110, uden bælte eller andet, og selvom det ikke var prangende var jeg rimelig tilfreds og gik derfor ikke højere.
Efterfølgende fik jeg slæbt mig væk fra ben-området - thi squats er det eneste din underkrop har brug for hvis træningen skal overståes i en fart, og satte mig på nærmeste bænk. Min smerte var på sit højeste, og var ganske enkelt uudholdelig. På daværende tidspunkt tænkte jeg på, om jeg med noget udstyr oppe i centret selv var i stand til, at trække tanden ud, men måtte opgive ideen da det virkede håbløst - hvilket var godt, da jeg indtil jeg kom op til tandlægen var overbevist om, at det var venstre visdomstand i undermunden der var årsag til smerten, og ikke den i overmunden som var den satan der endte med at blive trukket ud. Da det var bænkpres-bænken jeg havde smidt mig på valgte jeg at køre lidt af denne kongeøvelse, da den er alt din pressemuskulatur har brug for hvis træningen skal overståes i en fart. Jeg må dog ærligt indrømme, at jeg intet husker af kilo. Jeg tror dog, at jeg fik kørt omkring 5 worksets.
Efterfølgende gik jeg ind bag ved, og snakkede lidt med nogle af de andre prustende, og fik det en lille smule bedre, da fokus blev flyttet lidt væk fra smerten. Jeg fik derfor kørt lidt chin-ups, noget alla 10, 10, 8, 6, 5 med bodyweight. De kørte som sædvanligt suverænt, og ramte rygstykkerne fortræffeligt. Herefter pakkede jeg sammen uden at klæde om, satte mig ud på cyklen og pedalede hjem af mens jeg sippede til min shake. Med dundrende tandpine, en gennemtrængende lyst til at svinge ud foran en bil for at ende kvalerne, og en ophøjet følelse af, at have fået smedet en nogenlunde acceptabel omgang jern med det laveste motivationsniveau endnu oplevet.

... hold da op for en smøre hva?

Nå, men nu vil jeg slutte for i aften. Eller nat, ka man vidst roligt sige at det er efterhånden. Jeg skylder nogle vægtupdates, men det bliver først når kæresten har fundet det stykke papir jeg holder styr på det på, da hun pt har smidt det væk. I morgen står den som sagt på fullbody.

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys.

Jeg må nok indrømme, at det ikke er lysten der driver værket for tiden. Sådanne perioder kommer jo desværre, og jeg har også bare valgt at gøre det så godt som jeg kan til motivationen kommer tilbage. Derfor er jeg meget tilfreds med, at køre fullbody for tiden. Til gengæld får jeg så ikke logget helt så ofte som jeg gerne ville, men i dag er det da i det mindste kun 2 træninger jeg skal have skrevet ind :´)

Første træning er fra d. 11, i lørdags.

Fullbody:

Opv: En mass

A: Squat - R: 90
12 x stang
5 x 60
5 x 80
5 x 105
5 x 105
5 x 100
5 x 100
- kørte sgu ikke rigtig :(

Squatten køres forresten stadig uden bælte. Mit eget burde faktisk være nede på posthuset, så jeg skal ned og hive dem i ørene i morgen, og spørge hvorfor de dog ikke har prøvet at aflevere det.

B1: Flat BB press - R: 45
12 x stang
6 x 40
5 x 60
5 x 80
5 x 90
5 x 90
6 x 80
6 x 80
8 x 70
- ikke fantastisk heller

B2: Chin-ups - R: 45
3 - med helvedes masse stræk i bunden
5
8
8
5
5
5
5
- smukt

C: Lunges - R: 120
22 x +10 - skridt i alt
22 x +10
16 x +10
- jeg er altså blevet glad for lunges efterhånden. Endnu engang ramte de forrygende, selvom balancen stadig failer ind i mellem. Mine glutes var forresten ømme et par dage efterfølgende :lol:

D: Seat. DB press - R: 90
6 x 11
6 x 19
6 x 24
8 x 21
9 x 19
- pause på skuldrene mellem hvert rep. Kørte fint

E: Incl. CS DB rows - R: 90
5 x 16
12 x 24
12 x 24
10 x 24

F1: Flat CS rear laterals - R: x
12 x 6
12 x 6

F2: Lateral raises - R: 60
10 x 6
10 x 6

G1: Rope-pushdowns - R: x
16 x "40"
16 x "35"
? x "30"

G2: Rope-cable curls - R: x
12 x "40"
12 x "35"
? x "30"

Og det var ellers det. Hold da helt op for en marathon-træning, den endte med at vare over 2 timer.
Efterfølgende var jeg lige hjemme og i bad, og derefter tog jeg til Odense og besøgte en kammerat og drak en masse øl. Jeg har derfor været stiv hele 2 gange i år indtil videre! Voldsomme sager.

I dag fik jeg så trænet igen!

Fullbody:

Opv:
Rulning og stræk af understel
Cuban presses

A: Front Squat - R: 120
10 x stang
5 x 60
5 x 80
3 x 90 - her frygtede jeg lidt, at stangen skulle brase igennem mine kraveben. Stangen var satme tung lige pludselig!
Back-squat herfra
6 x 100
5 x 100
5 x 100
- ok omgang. FSQ'en endte vidst endda med, at køre nogenlunde fornuftigt.

B: Flat BB press - R: 90
12 x stang
5 x 60
5 x 80
5 x 90
5 x 90
6 x 85
5 x 85
8 x 75

C1: Seat. DB press - R: 45
5 x 16
7 x 24
5 x 24
6 x 21

C2: Legcurls - R: 45
5 x "25"
10 x "50"
10 x "50"
10 x "50"

D: Chin-ups - R: 90
5
5 x +10
5 x +15
4 x +10
5
5

Til slut 2 sæt bagskulder supersettet med 2 sæt lateral raises.

Det var dagens omgang. Ud over at have fået trænet lidt har jeg også spist ret lækkert siden jeg kom hjem fra Odense igen. I går stod den på fyldte auberginer, og et par timer forinden havde jeg spist kogte majs med smør og salt. I dag stod den så på kalkun i ovnen med rodfrugter, hytteost og syltede agurker. MmmhhH.

I morgen regner jeg med, at få fyret en omgang fullbody af igen. Nu vil jeg sove

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går trænede jeg en hurtig omgang. I dag har jeg kørt bil med min syge mor hele dagen, til og fra hospitalet i Ringsted. Det var sgu meget hyggeligt, omstændighederne taget i betragtning, hun var sgu ikke ret frisk. Nå, men da jeg er ret træt i hovedet nu, og har besluttet mig for at droppe den omgang træning jeg ellers havde planlagt til i dag, logger jeg lige træningen fra i går. Jeg har ellers masser af ting at fortælle, men jeg gider ikke, og det er virkelig heller ikke særlig vigtigt. Måske skriver jeg noget i morgen.

Fullbody:

Opv:
Rulning, stræk, cuban presses

A: Dødløft
12 x stang - RDL
5 x 60
5 x 100 - bælte herfra
3 x 120
3 x 130
3 x 140 - straps herfra
3 x 150
10 x 100 - touch'n'go, og uden hverken straps eller bælte. Mine hammies er fucking færdige i dag :lol:
- lavet med mit nye bælte som jeg langt om længe har fået! Det er pisse stift, og skal lige have lavet et ekstra sæt huller da de nuværende ikke passer til min livbredde. Jeg tror dog det bliver lækkert når det lige er "trænet til". Nogle der har nogle gode bud til at gøre et helt nyt bælte blødere?

B: Incl. DB press - R: 60
10 x 16 - pr hånd
15 x 21
12 x 21
10 x 21
8 x 21
- pump

C: WG pulldown-rows - R: 60
10 x "50"
15 x "80"
12 x "80"
10 x "80"
8 x "80"

Alt i alt en meget hurtig omgang, pånær den pæne omgang dødløft i starten. Jeg fik dog lavet lidt, og det må være godt nok - jeg regner også med en længere omgang i morgen. Nu vil jeg dog slutte, så jeg kan komme i bad og være sammen med kæresten.

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys!

I dag har jeg endnu engang kørt min mor til og fra Ringsted, og efterfølgende kørte jeg mig selv hjem, hvor min lillebror hentede bilen og kørte den hjem til de gamle (og ham) igen. Den får kørt nogle km den lille Fabia. Nå, men jeg valgte at tage derhjem i går så jeg ikke skulle så tidligt op i dag, så jeg kunne bruge lidt tid sammen med mine forældre og, vigtigst af alt, så jeg lige ku få fyret en træning af inden jeg tog afsted.

Jeg kørte en omgang lower body, da det var meningen at jeg skulle lave nyt program til min lillebror (som hobby-builder den lidt på meget useriøst plan) hvor jeg regnede med at træne lidt overkrop samtidig (der er ikke de store muligheder for bentræning i det lille lokale center han træner i). Det blev dog aldrig til noget, og jeg snuppede derfor en omgang upper body da jeg kom hjem til holbæk i dag. Det har ellers været nogle udmærket træninger. Tangering af PR i går, og en længeventet PR i dag. Jeg logger lige begge træninger med det samme.

Lower fra i går:

Opv: Rulning, mere stræk end normalt.

A: Squat
12 x stang
6 x 60
6 x 80
R: 150, og bælte, herfra
5 x 100
4 x 105
3 x 110
2 x 115
1 x 120
1 x 125
1 x 130 - tangering af PR!
R: 60 herfra
3 x 120
3 x 110
5 x 100
- Allerede de 5 x 100 føltes tunge synes jeg, så jeg ville bare op og køre en enkelt single på 120, og så derefter gå over til noget bodææbuilding. Singlerne var dog rimelig lette, og de 130 var egentlig heller ikke voldssomt presset, og jeg var meget tæt på, at hoppe på 135. Så tænkte jeg, at det ville være retarderet at sætte ny 1RM under cut, og så lavede jeg lidt lorte-back-off. Mine ben var simpelthen for færdige til, at kunne reppe i squat :lol:

B: PL Legpress
5 x 125 + slæde
5 x 150
5 x 175
5 x 200
R: 60 herfra
5 x 200
5 x 200
5 x 200
5 x 200
10 x 175
- det er lige før, at det kunne have været 8'ere på de 200. De kørte sgu meget fint i hvert fald

C1: Legcurls
6 x "30"
8 x "40"
R: 60 herfra
8 x "40"
10 x "40"
10 x "40"

C2: Plank - R: x
3 sæt af max

D: Calf-raises, hold i toppen
12 x "130" -> 12 x "130" -> 12 x "130" -> 12 x "130"
- 10 breathers mellem "sæt"

Det var gårsdagens træning. Før jeg tog afsted ville jeg klippe ekstra huller i træningsbæltet men fandt ud af, at jeg med lidt snilde kunne bruge et par huller længere inde. Det bliver dog noget nemmere når det er blevet lidt mere blødt i det. Jeg har forresten rigtig lækre doms i quads i dag, men det er fandme også længe siden jeg har squattet tungt sidst.

Upper fra i dag:

Opv: Cuban presses, 50 rep rope-pushdowns, chins med stræk i bunden, og en smule stræk af bryst og skuldre med kosteskaft.

A1: Flat BB press
12 x stang
5 x 60
5 x 80
5 x 100 - PR!!
R: 75 herfra
3 x 100
6 x 90
8 x 80
- for helvede hvor har jeg kæmpet for den 5'er længe. I dag forsøgte jeg mig med fødderne længere inde under bænken, og det fungerede umiddelbart ok. Om det var det der gjorde det ved jeg ikke, men PR blev det da til :lol:

A2: Chin-ups
5
5 x +5
5 x +10
5 x +15
R. 75 herfra
5 x +15
6 x +10
6 -> 3 - 10 breathers imellem
- de 5xBW jeg lavede som opvarmning har aldrig været så lette før. Det blev med chest-to-bar uden overhovedet at forsøge på det :mrgreen: Jeg glæder mig til at se hvad endnu et år med fokus på chins kan gøre ved styrken. Der er efterhånden ikke langt op før, end det bliver sjovt :superman:

B: Seat. BB press, pause på/ved kraveben
12 x stang
6 x 40
6 x 50
R: 120 herfra
6 x 50
R: 90 herfra
8 x 40
8 x 40 - uden pause
- det er og bliver altså en fabelagtig øvelse

C: Low-incl. CS DB rows
6 x 19
8 x 26
R: 90, og med pause i toppen, herfra
9 x 26
9 x 26
6,5 x 26 - udsolgt
12 x 21 -> 4 x 21 -> 3,5 x 21 - 5 breathers mellem "sæt", og kørt uden pause i toppen
- jeg ska snart prøve 29'erne tror jeg.

D: Flat CS rear laterals -> Lateral raises -> St. DB press (T: 30x0) - R: 120
10 x 7 -> 9 x 7 -> 10 x 7
9 x 7 -> 9 x 7 -> 10 x 7
10 x 7 -> 8 x 7 -> 8 x 7
- det er sgu et ret lækkert triple-sæt egentlig. Det er også med i næste bloks program.

Det var dagens omgang. I morgen regner jeg med, at holde off. Jeg laver muligvis lidt cardio eller andet bare for, at lave et eller andet, men ellers kommer dagen nok til, at gå med huslige pligter. Egentlig trænger vores græsplæne til at blive slået, og har endda fået plæneklipper i dag, men vejret er ikke ligefrem til plæneklipning de næste par dage :lol:

Nu vil jeg lave mig noget aftensmad, og sige hej til tøsebarnet.
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så sker der lidt igen. I forgårs fik jeg slået græs - det er sgu ellers udmærket cardio. Hold kæft hvor jeg svedte bagefter. Nå, men jeg har generelt brugt ret meget tid i haven de sidste par dage, i går sammen med kæresten. Det har lidt gjort, at jeg har følt mig som et gammelt ægtepar. Det har dog været skide hyggeligt.

Jeg fik også trænet i går:

Opv: Ja

A: Squat
12 x stang
6 x 60
6 x 100 - bælte herfra
6 x 110
R: 60 herfra
5 x 110
4 x 110
5 x 105
4 x 105
5 x 100
4 x 100
- nøj hvor er 1 minuts pause dog en dræber i squat. Det føltes dog vældig bodybuilding, og sveden stod fra mig efterfølgende

B: RDL
5 x 60
5 x 80
6 x 90 - Video!
6 x 90 -> 5 x 80 - grebet gav op, så det blev ikke rigtig til noget :(
- de føltes rigtig fine, og jeg tror også de ser rimelig fornuftige ud

C: Lunges - R: 45
26 x 10 - skridt i alt
24 x 10
24
- så var der pump i understellet!

D1: Military-press med pause - R: x
12 x stang
5 x 40 - bælte herfra
2 x 60 - bah
6 x 50
6 x 50 - UP
8 x 40 - UP
- jeg har da fuldstændig mistet evnen til, at presse ting over hovedet :( Jeg har dog hørt snakken om, at den Eleiko stang jeg brugte skulle være tungere end de andre stænger, men hvor vidt det er rigtigt ved jeg ikke.

D2: Chin-ups - R: 60
3
5
6
6
6
6
- lidt fesen omgang, der var ikke den store energi tilbage.


- jeg synes stangen flagrer lidt i bunden, og så burde jeg virkelig vende mig af med altid at kigge fremad, men ellers føler jeg selv at det ser ok ud?

Nå, men det var egentlig omgangen fra i går. Det blev desværre ikke til ret meget træning af overkroppen (sådan er det egentlig gerne når jeg kører fullbody synes jeg), til gengæld har jeg massive doms i understellet i dag, især i glutes :mrgreen: - min numse blir så stor og fin.

Om et par timer cykler jeg ned i centret og snupper en omgang fullbody igen, med noget større fokus på overkroppen. Apropos cykling, så har jeg slet ikke fået nævnt, at jeg er begyndt at cykle til og fra alting igen, da mit buskort udløb da jeg stoppede på skole. Det vil sige, at der til hver træning siden ca. 1. Maj har ligget 5 km cykling før træning, og 5 km efter. Derfor har jeg også helt droppet yderligere cardio. I starten var det selvfølgelig et helvede, men efterhånden har jeg vænnet mig nogenlunde til det, og det er egentlig rart ikke, at skulle være afhængig af belortede bustider.

Kæresten fandt aldrig mit holde-styr-på-vægt-papir igen efter hun havde smidt det væk, og der er derfor gået en måneds tid i glemmebogen. Jeg mente egentlig kun at det kunne være et par uger, men når jeg kigger tilbage i loggen ka jeg se, at jeg ikke har opdateret vægt siden d. 24/4 :/
Jeg havde dog nogle rimelig useriøse uger, hvor jeg vitterligt trængte til et mentalt spark i røven for, at få cuttet. Det fik jeg heldigvis givet mig selv, og jeg tror kun, at der er en uges cut endnu før end jeg så småt begynder, at stige i kalorier.

Here goes:
7/4/13 - 91 (startvægt for cuttet)
14/4/13 - 90,5 - -0,5
21/4/13 - 89,4 - -1,1
19/5/13 - 87,7 - -1,7

Så det bliver alt i alt ikke til de store vægttab over en måneds tid. Dog er det gået stærkt siden sidste søndag, og gennemsnittet for denne uge ligger indtil videre på 86,4, og de sidste par morgener er jeg vejet ind på 85,9, ca. 400 gram fra målet for i år. Jeg venter dog lige til i morgen, eller hvornår jeg næste gang får logget, med at komme med den "officielle" vægtupdate for denne uge.

Nu vil jeg slutte, for det er sgu blevet noget af en smøre.

God weekend
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super træninger du for fyret af. Jeg skammer mig helt, når jeg ser hvordan du går til den.
100x5 i bænken er dæleme, Nice. Håber snart det bliver en realitet for mig.
Din stigning i squat kunne nok godt forsimples, når du går efter tunge singles/PR.
(100x3 - 110x2 - 120x1 - 130x1 - 135-140x1 F.eks.) spar på krudtet og lav lidt lækre PR's!
Nå men... Keep it up. :D
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kenny Nickelman=GUNS skrev:Super træninger du for fyret af. Jeg skammer mig helt, når jeg ser hvordan du går til den.
100x5 i bænken er dæleme, Nice. Håber snart det bliver en realitet for mig.
Din stigning i squat kunne nok godt forsimples, når du går efter tunge singles/PR.
(100x3 - 110x2 - 120x1 - 130x1 - 135-140x1 F.eks.) spar på krudtet og lav lidt lækre PR's!
Nå men... Keep it up. :D


... og så døde loggen :P

Jeg takker mange gange for de pæne ord. Jeg føler selv, at det går af helvedes til for tiden, så det er rart at have lidt øjne ude fra til at kommentere på det - jeg ville dog ønske det kom fra en der selv får trænet en gang imellem, dovne dreng ;)

Hvis jeg gik efter noget tungt/pr ville jeg også have gjort det anderledes, faktisk nok ret tæt på den "plan" du har postet. Som skrevet følte jeg dog ikke, at der var ret meget at skyde med, og så ville jeg hellere køre nogle ok 3'ere. Jeg har masser af tid til, at smadre mit CNS med tunge singles og PR, så jeg venter lige til jeg har cuttet færdigt ;)

Jeg er forresten sikker på, at din bænk nok ska komme op af når der bliver tid til træningen igen :)


Tid til logning igen. Jeg fik sidst trænet i lørdags. Det blev en omgang upper body da jeg havde lidt travlt, og ud over det var helt færdig i benene efter fredagens udfoldelser. Under pvc-rulningen i dag følte jeg faktisk stadig doms i baglår - det var ok. Det blev egentlig en ok omgang; Jeg følte for, at dippe "tungt", og valgte derfor for en gangs skyld at køre dips som a-øvelse, sammen med chins selvfølgelig.

Upper body d. 25/5:

5 km cykling

Opv: Ja

A1: Dips
5
5 x +10
5 x +15
5 x +20
5 x +25
5 x +20
5 x +20
- jeg kunne godt mærke, at teknikken var noget off. Det er satme også længe siden jeg har kørt dips sidst. Utroligt nok, tror jeg stadig, at 5'eren på +25 er noget af det tungeste jeg har kørt i dips. Jeg tror dog, at der er en del kilo at hente hvis jeg lige får den kørt ind igen.

A2: Chin-ups
5
5 x +5
5 x +10
5 x +15
5 x +15
8 x +5
- fine

B: Incl. BB press
12 x 60
9 x 60
8 x 60
- patterne var i hvert fald færdige fra dips'ne. Havde dog efterfølgende massivt pump i delts

C: Low-incl. CS DB rows - T: 20x1
5 x 16 - pr hånd
10 x 24
10 x 24
10 x 24
- pååmp

D: Flat CS rear laterals -> lateral raises
10 x 7 -> 10 x 7
- kørte muligvis et sæt til, men kan sgu ikke huske det, og har ikke skrevet noget ned.

5 km cykling

Kørte ikke med timede pauser - jeg gad simpelthen ikke, men sørgede dog for, at holde pauserne på et minimum hele vejen igennem. Det var hårdt. Egentlig en udmærket omgang upper-body set i lyset af, at jeg kun var i centret i omkring en time.

Fullbody fra i dag:

5 km cykling

Opv: Rulning, cuban presses

A: Dødløft
12 x stang - RDL
5 x 60
5 x 100
R: 150 herfra
3 x 120
3 x 140
R: 180, og bælte+straps herfra
3 x 150
3 x 160 - tangering af PR
- De 150 fløj op, de har vitterligt aldrig været lettere. Derfor tænkte jeg, at 160 ville være piece of cake... det var de ikke. Hold kæft der blev kæmpet og råbt og skreget. På sådan et tidspunkt er man glad for, at man er alene i centret.

B: Front squat
5 x 60
5 x 80 - Video!
+ bælte herfra
5 x 90 - PR!
5 x 80
- jeg tror, at de kørte ret fornuftigt. De gik i hvert fald lige i quads. De 90 var stadig tunge at stå med, men stadig væsentligt lettere end sidst. Hvis ikke jeg var så glad for back squat, ville jeg køre front i et stykke tid.

C1: Flat BB press
12 x stang
5 x 60
5 x 80
R: 75 herfra
5 x 100
5 x 90
5 x 90
5 x 70 - med pause
5 x 70 - med pause
- kørte slet ikke i dag. Burde have nøjedes med 3 x 100, de sidste to var der lige lovlig meget grind på. Mine skuldre føltes heller ikke fantastiske bagefter, men det forsvandt heldigvis nærmest med det samme igen. De kørte generelt ikke særlig godt i dag, så derfor skiftede jeg over og kørte med lette kilo, pause i bunden, og så tog jeg det som lidt teknik/dynamisk træning.

C2: Chin-ups
3 - med stræk
5
R: 75 herfra
10
10
6
6
6
- de 5x10xBW er efterhånden inden for rækkevidde. Det ville nu være en meget lækker pr.

D1: Seat. DB press - R: 60
5 x 11 - pr hånd
15 x 16
12 x 16
12 x 16
- Bodææbylding!

D2: Lunges - R: 60
16 - skridt i alt
18 x +10
18 x +10
18 x +10
- der var ikke meget at skyde med tilbage. For satan mine ben var færdige, og min krop som helhed var godt træt.

5 km cykling

Jeg lavede forresten FW tribute i dag :mrgreen: - eller det vil sige, jeg trænede i en af de t-shirts jeg har tilbage fra den tid jeg arbejdede i et FW. Det var nu ellers meget skægt. Desværre var der ingen nede og træne til, at grine med mig. Jeg har heldigvis flere FW t-shirts liggende - en har jeg revet ærmerne af, så der ska nok komme en tribute i ny og næ :lol:
Billede

I starten af videoen her gør jeg også smukt opmærksom på det store logo. Jeg overvejede at danse lidt for kameraet, men til det er jeg nu for genert... ud over det, er det vidst ikke noget folk ville ha lyst til, at se.

- jeg synes teknikken virker ok? Jeg føler, at jeg taber opspændet i bunden af løftet, muligvis fordi jeg får kørt overkroppen for langt frem? Jeg synes i hvert fald, at stangen ser ud til, at ligge lidt langt fremme i bundpos, men jeg er ikke helt klar over, om det er FOR langt fremme?

Ud over det kan jeg informere om, at jeg tager til Samsø i morgen med kæresten, og hjælper svigermor med at flytte. Det skulle være i 4 dages tid, og så vidt jeg husker er jeg hjemme igen i løbet af weekenden. Hvis der er tid træner jeg en hurtig omgang i morgen, men nu må vi se.

Ellers må i have det dejligt, og smide nogle PR's afsted mens jeg er væk.
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Trænger forresten til noget nyt musik at lytte til, gerne nogle lettere ukendte metal bands, og gerne noget der er godt at træne til, så hvis nogen ligger inde med noget (jeg ved i hvert fald der er en god sjat heavy-hoveder herinde, så håber i læser med), så skriv da lige


Godt nok mange måneder siden det indlæg blev skrevet, men hvis du stadig mangler noget nyt at høre så har jeg et par bands, og skriver også sange-navn med på det sang jeg synes er beskrivende for bandets stil:

Behemoth-Ov fire and the void
Bloodbath-Outnumbering the day
Job for a cowboy-unfurling a darkened gospel
Lamb Of God(går dog udfra at du kender dem)-Hourglass

Og, et shameless plug: Bastard Convoy-Slept with my boots on(mig på trommer;))

Bare sig til hvis du vil have flere :)
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 11. apr 2011, 16:47
Geografisk sted: Forskelligt
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev en længere tur til Samsø end hvad jeg huskede, og jeg kom hjem igen i tirsdags, ikke en dag for tidlligt. Kæresten min og hendes mor er typerne der ikke kan få smidt nok komplimenter efter hinanden når de snakker i telefon, og ikke kan få skændtes nok over lort når de er sammen. Det har derfor, mildt sagt, været nogle lange dage.

Jeg fik trænet en omgang fullbody i torsdags, som blev ok, og så har jeg ikke trænet siden. Tidligere den dag var jeg til jobsamtale, hvilket førte til en opringning igår om, at jeg nu er ansat hos en online tøjbutik hvis navn bliver slettet når jeg skriver det. Jeg starter på mandag, hvilket jeg ser meget frem til. Det bliver fantastisk at få sig en hverdag igen, ku få passet træningen og ikke mindst, at få lavet nogle penge. Arbejdet er dog i Jyderup, så der ska bruges en del penge på transport, og meget tid på en cykel, men der går forhåbentlig heller ikke meget mere end et halvt år før end jeg har råd til bil. Det bliver en glædens dag.

Da jeg hoppede på vægten i onsdags sagde den 85 kg. I morges sagde den 87,6 :mrgreen: - jeg satser og håber dog på, at den falder lidt igen da jeg har fået en del tarvelige carbs de sidste par dage. Kunne vægten stabilisere sig på 86 kilo før end jeg begynder at tage på igen ville jeg være rigtig tilfreds.
Cuttet er dog umiddelbart slut, og jeg har fået smidt omkring 7 kilo i det hele. Jeg er på ingen måde cut, men nu kan jeg forhåbentlig bulke frem til marts/april uden at blive alt for fed undervejs. Der kommer officiel update på cuttet inden for den næste uges tid.

Nu vil jeg logge træningen fra i torsdags:

Fullbody:

Fordi det er så længe siden jeg har logget, og samtidig så længe siden jeg har smidt musik i loggen, får I i dag to numre.





... så er der jizz

Opv: Noget forskelligt som var både dejligt og smertefuldt.

A: Front Squat
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 80
3 x 95 - PR!
R: ca. 180
3 x 95
3 x 90
5 x 80 -> back squat 5 x 80
5 x 80 -> back squat 5 x 80
- lækre topsets, og godt pump hen mod slutningen. Jeg har virkelig savnet fsq, men det er godt nok også længe siden jeg har kørt den bare nogenlunde frekvent.

B1: RDL - R: x
5 x 60 - bælte og straps herfra
8 x 85
8 x 85

B2: Legcurls - R: 90, T: 30x0
8 x "35"
8 x "35"

C: Chin-ups - R: 120
3 deadhangs
5
5 x +10
5 x +10
5 x +10
5 x +10
- lækkert

D: Seat. BB press m. pause
10 x stang
5 x 40
5 x 55 - PR?
R: 120 herfra
4 x 50 - blev ved med at ramme racket, det tog koncentrationen pænt meget
5 x 50
6 x 40 -> 6 x 30 (UP)

E: Seat. calf-raises - R: 30, T: 20x1
12 x 25
12 x 25
12 x 25
11 x 25
- Påmp!

F1: Db preach. curls - R: 30, T: 30x1
5 x 16
10 x 11
8 x 11

F2: Rope pushdowns - R: 30
10 x "35" -> 8 x "25"
15 x "25"
15 x "25"

Og det var det. Jeg tager denne uge som en gang dekonditionering, ikke at min krop har brug for det. De sidste par måneder har godt nok været med alt for lidt træning, men min verden bryder altid sammen når jeg ikke har en hverdag at stå op til. Det nye program ser jeg lige om jeg ikke ka få taget mig sammen til at poste i morgen. Indtil da kan jeg røbe, at det bliver fullbody 4 gange pr uge, og at jeg tror, at det bliver rimelig djævelsk.

Jeg håber i alle har en dejlig weekend
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BloodJunkie skrev:
Trænger forresten til noget nyt musik at lytte til, gerne nogle lettere ukendte metal bands, og gerne noget der er godt at træne til, så hvis nogen ligger inde med noget (jeg ved i hvert fald der er en god sjat heavy-hoveder herinde, så håber i læser med), så skriv da lige


Godt nok mange måneder siden det indlæg blev skrevet, men hvis du stadig mangler noget nyt at høre så har jeg et par bands, og skriver også sange-navn med på det sang jeg synes er beskrivende for bandets stil:

Behemoth-Ov fire and the void
Bloodbath-Outnumbering the day
Job for a cowboy-unfurling a darkened gospel
Lamb Of God(går dog udfra at du kender dem)-Hourglass

Og, et shameless plug: Bastard Convoy-Slept with my boots on(mig på trommer;))

Bare sig til hvis du vil have flere :)


Jeg takker mange gange :) - lige der er det dog kun bloodbath jeg ikke har hørt om, selvom jeg dog ikke har hørt ret meget af noget af det. Det må jeg lave om på ;) Bastard convoy ska jeg nok også kigge på, det er altid fedt at høre hva folk går og arbejder på :)

Jeg får fortsat inspiration fra din log af, selvom min forkærlighed nok mest ligger på gammel 80'er metal :mrgreen:
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys. I går havde jeg første arbejdsdag på det nye job. Det er nok cirka det nemmeste arbejde jeg nogensinde har haft! Det går ud på, at jeg tøffer rundt på lageret sammen med en pda og en vogn, og så fylder jeg de varer på vognen som pda'en siger der ska være - kort fortalt. Min oplæring tog indtil frokost, derefter var jeg for mig selv, og var overhovedet ikke sat ind i noget andet end, hvordan jeg skulle gøre selve arbejdet. Nå, men arbejdet har jeg egentlig fint styr på nu, og jeg har gået for mig selv hele dagen hvilket er gået fint. Bliver dog sindssyg af, at jeg har så travlt til og fra arbejde; når jeg kommer ind med toget om morgenen har jeg 13 minutter til, at cykle de 3,5 kilometer ud på arbejdet. Det er rigtig meget lort når man er i så dårlig form som mig, og samtidig har en cykel fra før krigen som er produceret i massivt bly eller sådan noget. Når jeg har fri har jeg så 17 minutter til at nå mit tog hjem, turen tilbage til jyderup er så bare op ad bakke hele vejen, så der har jeg kun endnu mere travlt.
Hvis ikke jeg når det, ka jeg sidde og vente på Jyderup st. i en time. Til dem af jer der ikke har været der kan jeg fortælle, at det ikke er det mest spændende sted at tilbringe en time. Det var også det der skete i går, og da jeg først nåede til Holbæk igen orkede jeg vitterligt ikke at træne.

I dag fik jeg fri kl 14 i stedet for 16 som jeg ellers skulle, og smuttede ca. 13:55 så jeg var sikker på at nå mit tog. Jeg er så smart! Det gjorde jeg også, og derfor har jeg fået trænet første træning af det nye program, som jeg poster bagefter denne update :)

Grundet det ovenstående stod jeg i centret ca. 14:50 og klar til noget "tung" dødløft, og high-rep squat (og noget "tungt" og high-rep upper body). Der går lige et par uger endnu før det bliver tungt i A-øvelserne, og samtidig også et par uger før, end jeg ikke overvejer at begå selvmord mit i de "lette" øvelser. Jeg er bare slet ikke konditioneret til relativt høje gentagelser i store basisøvelser.
Hele træningen foregik med (skiftende) popdrenge der hørte ga-dunke-dunk, hvilket jeg var ked af da jeg lige har opladet min mp3'er. Nu til det i alle har ventet på.

Fullbody A:



Opv:
Tæsk med pvc-rør
Dynamisk stræk
Cuban presses

A1: Dødløft - R: 75
12 x stang (RDL)
5 x 60
5 x 100 - bælte herfra
8 x 127,5 - straps herfra
7 x 127,5
7 x 127,5
6 x 127,5
6 x 127,5
- fy for satan for en brændt bagkæde! Jeg havde faktisk regnet med, at skulle lave 5x8 med den vægt, men det kunne jeg sgu godt glemme alt om :lol: De sad dog fremragende, og undervejs blev sættene bedre og bedre. Jeg tror, at jeg har fået fikset mit problem med, at komme for langt frem ifht stangen, hvilket er lækkert da det har været ret problematisk når jeg har løftet tungt. Samtidig har jeg også i lang tid arbejdet på at aktivere benene mere i den negative fase af løftet, hvor jeg tidligere har været slem til bare at "smide"/sætte vægten ned med ryggen, og først bøjet i benene for sent. Dette virker også til, at give pote efterhånden. Nu ska jeg altså snart trække de 180!

A2: Military press - R: 75, T: 21x1-3
12 x stang
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
4 x 50
- lækre! Der er fandme ikke meget styrke i delts når der køres oh-press med pause i bunden, men for satan hvor rammer de bare rent til gengæld. Ud over det føles det som om, at det kan gå hen og forbedre min bundstyrke ret betragteligt, ikke kun grundet det åbenlyse men også at jeg føler, at jeg meget nemmere aktivere patterne i løftet og har bedre opspænd i resten af kroppen.
Ville nu gerne ha haft 5x5 dog :P

B1: Squat - R: 45
5 x 60
10 x 85 - PR!
10 x 85
10 x 85
- fuck underkroppen var død efter dødløft (hø-hø). Både i første og andet set tænkte jeg, at jeg bare ville køre 8'ere i de to andre. Alligevel fik jeg smidt 10 afsted da først jeg var igang :lol:
Dog frygteligt ynkelig vægt :( - og jeg har virkelig ingen anelse om, hvad min tidligere 10RM har ligget på, men den er i hvert fald gaaaaaaammel.

B2: Chin-ups - R: 45
5
8
8
8
- bare for at have noget at starte progression fra. De var dog hårde nok efter dødløft

C1: Low-incl. CS DB rows - R: x, T: 20x1
12 x 21
12 x 21
10 x 21
- overraskende tunge. Der er sgu plads til forbedring

C2: Incl. DB press - R: x
12 x 21
12 x 21
12 x 21
- de var til gengæld overraskende nemme. Tempo-manipulation (og mangel på samme) gør sgu alligevel en del.

C3: Lunges - R: 60
20 x 10 - skridt ialt
20 x 10
20 x 10
- død

D1: DB preach. curls - R: x, T: 30x0
8 x 13
8 x 11
- styrken var vitterligt til, at tude over

D2: OH HG extensions - R: 60, T: 30x0
10 x 25
10 x 25

Herefter gad jeg simpelthen ikke mere, og jeg cyklede hjem. Det er fandme længe siden jeg har svedt så meget under en træning. For satan det var ulækkert. I morgen står den enten på semi-tung fsq eller noget ol-squat teknik-træning. Det kommer lidt an på hvordan quads har det i morgen efter 10'erne :lol:

Nu vil jeg skynde mig at smide program ind, så jeg ikke skal ligge her resten af den smule aften jeg har tilbage.
Sidst rettet af D-D 11. jun 2013, 18:49, rettet i alt 1 gang.
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var det program der. I korte træk er det 4 fullbody-dage fordelt på mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Der vil derfor komme en dag med overlap efter hver træning, efterfulgt af enten 1 eller 2 hviledage. Det er bygget op omkring et A og B pas, men med forskellig rotation hver gang. Jeg har derfor tilladt mig, at kalde dem a,b,c og d. Det ser således ud:

Fullbody A:

A1: Dødløft - R: 75
Progression A

A2: Military press - R: 75, T: 21x1-3
Progression A

B1: Squat - R: 45
3 x progression B

B2: Chin-ups - R: 45
3 x max

C1: Low-incl. CS DB rows - R: x, T: 20x1
3 x 12-15

C2: Incl. DB press - R: x
3 x 12-15

C3: Lunges - R: 60
3 x 20-30

D1: DB preach. curls - R: x, T: 30x0
4 x 10-12

D2: OH HG extensions - R: 60, T: 30x0
4 x 10-12

Fullbody B:

A1: Squat variant (fsq, teknik til ol squat, dynamisk squat) - R: 75
3-5 sæt

A2: Low-incl. CS DB rows - R: 75, T: 20x1
Progression A

B1: Legcurls - R: 45, T: 30x0
3 x progression B

B2: Flat BB press - R: 45
3 x progression B

C1: Lunges - R: x
3 x 20-30

C2: Chin-ups - R: x, T: 30x0
3 x max

C3: Calf-raises - R: 60, T: 21x0
3 x 20 rep cluster

D1: Flat CS rear laterals - R: x
4 x 10-12

D2: Lateral raises - R: x
4 x max

D3: Cuban presses - R: 60
4 x max

- noter til dagen: Squatten, ligemeget hvilket form det bliver på dagen, må ikke blive for takserende. Det vil sige ingen alt for tunge løft, og ingen "bodybuilding". Tror, at jeg oftest kommer til, at veksle mellem fsq og noget indkøring af OL squat.

Fullbody C:

A1: Squat - R: 75
Progression A

A2: Chin-ups - R: 75
Progression C

B1: Dødløft - R: 45
3 x progression B

B2: Military press - R: 45, T: 21x1-3
3 x progression B

Resten af dagen er som A-passet; CS DB rows, Incl. DB press, lunges, guns

- noter til dagen: Fuck high-rep dødløft bliver en killer!

Fullbody D:

A1: Legcurls - R: 75, T: 30x0
Progression A

A2: Flat BB press - R: 75
Progression A

B1: Squat - R: 45
3 x progression B

B2: Low-incl. CS DB rows - R: 45, T: 20x1
3 x progression B

Resten af dagen er som B-passet: lunges, chins, calves, og skulder tripleset.

A-øvelser sæt:
Uge
1-3: 5 sæt, R: 75
4-5: 4 sæt, R: 100
6: 3 sæt, R: 150

Progression A:
Uge
1: 5 x max @ 75%
2: 5 x max @ 80%
3: 5 x max @ 85%
4: 4 x max @ 90%
5: 4 x max @ 95%
6: 3 x max @ 100%

Progression B:
Uge
1: 3 x max @ 60%
2+3: 3 x max @ 65%
4+5: 3 x max @ 70%
6: 3 x max @ 75%

Progression C:
Uge
1: 5 x max @ +5
2: 5 x max @ +10
3: 5 x max @ +15
4+5: 4 x max @ +20
6: 3 x max @ +25

Øvelser som legcurls, CS rows o.lign. bliver ikke kørt efter procenter, men bare efter hvad jeg lige synes er passende. Planen er heller ikke, at der skal køres decideret lowrep i noget af det.

Mine 1RM's er i programmet sat til 110 i bænk, 140 i squat, 65 i ohp og 170 i død. Det er derfor kun i squatten at der vil blive sat decideret PR i slutningen af blokken, men hvis jeg f.eks. laver 3x2x110 i bænken ligger det jo også lidt op til, at jeg er blevet stærkere :)

Jeg burde skrive noget mere, men jeg har allerede brugt mere tid på det her end planlagt, så jeg vil slutte nu. Jeg træner igen i morgen, hvor jeg som sådan ikke rigtig kommer til at lave noget spændende :lol:
- kig lige forbi alligevel

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Endnu en lang dag, og jeg vil bare gerne i seng. Derfor en hurtig logning af dagens udskejelser.

Fullbody B:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning (for satan min bagkæde er øm i dag. Numsen især)

A1: Front squat - R: 75
12 x stang
5 x 60
3 x 80
3 x 80
3 x 80
5 x 70
- det hele var pisse tungt. Underkroppen var som sagt pænt færdig.

A2: Low-incl. CS DB rows - R: 75, T: 20x1
10 x 16
9 x 24
9 x 24
9 x 24
9 x 24
9 x 24
- awesome! Der var lige akkurat saft til en halvgrim 9'er på sidste set også. Så bliver det da ikke meget bedre :)

B1: Legcurls - R: 45, T: 30x0
5 x "20"
10 x "25"
12 x "25"
12 x "25"
- så overvejede jeg at græde lidt. Mine stakkels domsede hams var bestemt ikke glade for behandlingen

B2: Flat BB press - R: 45
12 x stang
13 x 65
13 x 65
13 x 65
- dafuq de var nemme. Blev nødt til at tjekke efter om jeg vitterligt havde smidt 60% af maks på. Det havde jeg altså. Ligesom med rows'ene passede det perfekt med, at der lige var saft til en 13'er i sidste set.

C1: Lunges - R: x
22 x 10
20 x 10
20 x 10
- micro-progression og smertehelvede.. MMmmhh

C2: Chin-ups - R: x, T: 30x0
6
6
6
- fine

C3: Calf-raises - R: 60, T: 21x0
20+10+10 x "110"
20+8+8 x "110"
20+5+5 x "110"
- jeg græd muligvis lidt

D1: Flat CS rear laterals - R: x
10 x 7
8 x 7
10 x 5
10 x 5

D2: Lateral raises - R: x
10 x 7
10 x 7
10 x 5
10 x 5

D3: Cuban presses - R: 60
5 x 7 - st. DB press herfra
10 x 7
10 x 5
10 x 5
- cuban presses fungerer ikke rigtig i slutningen af det triple-set. Der er simpelthen ikke nok power tilbage i skuldrene. De blev derfor byttet ud, og det vil de også blive efterfølgende.

Endnu en træning fyldt med sved og smerte. Det er jo perfekt. I dag var jeg inde og ude af centret på lige under halvanden time - altså inklusiv omklædninger, opvarmning og det hele. Det passer ret godt ind i min nye travle hverdag :)

I morgen er det off, og det bliver det desværre også fredag, da jeg skal til min farmors fødselsdag. Jeg håber, at få trænet de to andre træninger i weekenden.

Nu vil jeg sove, da jeg skal op igen kl 06.

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej Pumpere.

Det blev ikke til træning i weekenden. Jeg var som sagt til min farmors 83 års fødselsdag i fredags, hvilket var rigtig hyggeligt. Tog afsted hjemmefra kl. 6:30 om morgenen og trådte ind af døren igen ved 23-tiden. Så var jeg sgu træt. Resten af weekenden valgte jeg at bruge sammen med damen - det er ikke meget vi har fået set til hinanden på det sidste til trods for, at vi bor sammen, og jeg havde derfor brug for bare at koble hjernen fra og hygge mig med hende i weekenden - en idé hun heldigvis var med på.
Det var ikke en særlig anabolsk beslutning, men jeg er stadig utrolig glad for, at jeg tog den.

I fredags skete der noget rigtig fedt - jeg fik skaffet kørelejlighed fra holbæk til jobbet hver dag, og det er fandme luksus. Det vil sige, at jeg for eftertiden kun skal cykle 8-10 km om dagen i stedet for de næsten 20 jeg cyklede pr dag i sidste uge. Ud over det er det også bare skide lækkert ikke at skulle tænke på at nå toge og alt sådan noget, og så sparer jeg også ca. 1000 kr om måneden på transport. Alt i alt er det bare lækkert.

I dag da jeg nåede til holbæk efter arbejde smuttede jeg ud og handle. Dette endte med, at tage noget længere tid end beregnet, og bagefter var jeg ikke lige i hopla til at træne. Jeg trillede dog derned alligevel, og bestemte mig for bare, at køre hovedøvelserne. Meget Wendler'ish. Det endte sådan set med, at blive en rigtig fin omgang.

Fullbody C:



Opv:
Hurtig rulning og stræk + deadhangs til ryggen.

A1: Squat - R: 75
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 80
8 x 105
8 x 105
7 x 105
7 x 105
6 x 105
- med fokus på, at få luften helt ned i maven under opspændet, og at spænde op i glutes igennem løftet. Angående det sidste er der laaang vej endnu. Jeg er dog forundret over hvor meget min squat har rykket sig det sidste års tid. Der er stadig lang vej til, at det bliver imponerende, men jeg føler samtidig også at jeg efterhånden er nået forbi der, hvor det er decideret pinligt.

A2: Chin-ups - R: 75
5
5
7 x +5
7 x +5
7 x +5
7 x +5
6 x +5
- voldssomt tilfredsstillende omgang. Især med tanke på hvor relativt tungt første sæt egentlig var. Havde regnet med, at jeg ville falde i gentagelser allerede efter andet sæt eller sådan.

B1: Dødløft - R: 45
5 x 60
10 x 102,5
10 x 102,5
8 x 102,5
- uden straps og bælte. Styrkemæssigt burde der være til noget mere, men mine hams brænder helt af, af så mange gentagelser selv med så lav vægt. Sidste sæt blev jeg nødt til at stoppe før de ti - jeg kunne simpelthen ikke presse mig selv igennem det. Efterfølgende var jeg dog også forfærdeligt tæt på at udskille indholdet af min mavesæk, så det er nok meget godt at jeg trods alt stoppede der. Min teknik bliver forresten fortsat pænere :)

B2: Military press - R: 45, T: 21x1-3
12 x stang
10 x 40
10 x 40
6-7 x 40 - mener jeg
- jeg kan ærlig talt ikke huske sidste sæt mp. Det var også lige efter dødløften, stadig med massiv kvalme da jeg ikke nåede at komme mig på de små 45 sek. pause, og jeg skulle derfor bare igennem det.

Det var det, herefter smuttede jeg hjemad. Nu sidder jeg, og spiser kyllingeoverlår, indisk tomatsauce og feta, og så snart jeg kan komme til det hopper jeg i seng.
Apropos mad, så får i lige en cirka på, hvad jeg har med på arbejde denne uge. "Hoveddelen" er en pastasalat jeg fik strikket sammen i går så jeg havde noget nemt til hele ugen. Den består bl.a. af 500g fuldkornspasta, 900g kyllingefileter, 240g røde kidney bønner, 2 pakker BACON, en helvedes masse friske krydderurter samt bl.a. soltørrede tomater. Specs pr portion (delt op i 5 portioner) = 360g, Kcal: 705, Prot: 63g, Kulh: 75g, Fedt: 6g.
Ud over det har jeg en sandwich af helt almindeligt fuldkornstoast spækket med varierende pålæg og ost (I morgen er det ca. 50g skinke, 2 skiver ost og dijonaise), en lille bøtte med mandler/paranødder/peanuts, en lille bøtte med rosiner, og ca. 400g frugt og grønt (i morgen en rød peber, et stort æble og gulerødder for resten).
Gulerødder og nødder går jeg og æder lidt af hele tiden (og det bliver faktisk til nogenlunde hele tiden), hvor de "større" ting er til pauserne. Rosinerne er til på vejen hjem, så jeg er boosted på kulhydrater og ANTIoxidanter til træningen.

Jeg ligger forresten på nogenlunde ligevægtsindtag for tiden, men skruer langsomt op for indtaget hen af vejen. Nu skal jeg dog lige se hva vægten siger til det mindre cykling.

Det må være update nok for i dag. I morgen står den på "tung" bænk. Min progression i bænk starter på voldsomme 82,5kg, så det blir vilde sager!

Sov godt
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys.

To dage i træk med både træning og logning - hvad skal det dog ikke blive til.

I nat fik jeg ca. 5,5 timers søvn. Dette gjorde, at jeg har været absurd træt i dag. Heldigvis fik jeg stadig kæmpet mig ned i centret, og kørt en ganske tilfredsstillende omgang, især med tanke på energien. Min ryg og hele min underkrop er ret godt ramt i dag, så jeg var lidt spændt på hvordan det skulle gå. Ellers har jeg ikke så meget at fortælle i dag, så vil hellere bare få logget.

Fullbody D:



Opv:
Cuban presses
Chin-ups
Hurtig rulning af quads

A1: Legcurls - R: 75, T: 30x0
5 x "20"
8 x "35"
8 x "35"
8 x "35"
8 x "35"
8 x "35"
- stakkels domsede hams. På en normal dag havde der dog nok været til 10 i de fleste sæt, så det var ikke så slemt igen.

A2: Flat BB press - R: 75
12 x stang
5 x 60
8 x 85
8 x 85
8 x 85
5 x 85
5 x 85
- skægt som trætheden melder sig så pludseligt i bænk, og ikke kommer efterhånden som i f.eks. squat. Alt i alt en udmærket omgang dog.

B1: Squat - R: 45
5 x 60 - bælte herfra
10 x 85
12 x 85
10 x 85
- puha. Jeg har ALDRIG været over 10 reps i squat før. For ind i helvede hvor var det hårdt, trods de ganske pinagtige kilo. Mine quads brokkede sig dog også fra da jeg gik igang til jeg var færdig, og endnu engang var det nok lige så meget mentaliteten der sagde stop, som kroppen.

B2: Low-incl. CS DB rows - R: 45, T: 20x1
5 x 16
12 x 19
12 x 19
12 x 19
- helt hjernedødt pump i ryggen, i en sådan grad at det var pisse smertefuldt til sidst. Jeg var dog også meget konservativ med tempoet, og kørte nok nærmere 30x2 i mange reps.

C1: Lunges - R: x
22 x 10
22 x 10
22 x 10

C2: Chin-ups - R: x, T: 30x0
6
6
5
- ingen energi tilbage her

C3: Calf-raises - R: 60, T: 21x0
20+10+10 x "110"
20+8+8 x "110"
- gad ikke tage sidste sæt

D1: Flat CS rear laterals - R: x
10 x 7
10 x 7
10 x 7

D2: Lateral raises - R: x
10 x 7
10 x 7
10 x 7

D3: St. DB press - R: 60
10 x 7
10 x 7
10 x 7
- pump much yes

Og det var ellers omgangen for i dag. Herved er jeg færdig med 1. uge af programmet, og hidtil har jeg været voldssomt begejstret over for det. Det er modbydeligt hårdt, og jeg har aldrig svedt så meget til træning som til de sidste fire. Til gengæld elsker jeg træningsformen, og det med at jeg nærmest kan vælge og vrage i støtteøvelserne grundet den høje frekvens, så jeg ikke er "tvunget" til, at køre så og så meget hver gang. Bare ind, løft tunge ting og lave så meget supplerende som jeg nu engang gider. What's not to like.

I morgen er jeg off - både fra træning og arbejde. Jeg tager derfor ned på EUC og besøger nogle af dem jeg kender som stadig går dernede, og så skal der nok bruges en del tid på havearbejde og tøjvask.

Vi ses torsdag hvor den står på "tung" dødløft - i denne uge sniger den sig helt op på 135 kg
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev hverken til besøg på skolen eller en masse fornuftige ting i går. Til gengæld så jeg en anden kammerat i stedet og kom alt for sent i seng. Great succes. Han havde strippet sin BMW E30'er så der intet andet var tilbage i kabinen end førersædet. Den larmede lidt mere end vanligt da vi kørte i den :lol: - til gengæld ka han få lavet rust.

I morges var jeg trættere end jeg har været rigtig længe, og der gik godt nok længe før end jeg kom af med det. Havde dog en meget hyggelig dag på jobbet, og derefter var det tid til, at få trænet.

Fullbody A:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning
Cuban presses
Deadhangs
- jeg havde overskud til, at bruge lidt mere tid på det i dag. Så er det bare om at gøre det :)

A1: Dødløft - R: 75
5 x 60
5 x 100 - bælte herfra
3 x 120
6 x 135 - straps herfra
6 x 135
5 x 135
5 x 135
5 x 135
- fuck og død det var hårdt. Til gengæld var min lænd ikke nær så smadret bagefter som den plejer. Jeg må snart få filmet det så jeg ka få nogle kommentarer på, om formen faktisk er blevet så fin som den føles.

A2: Military press - R: 75, T: 21x1-3
12 x stang
5 x 30
5 x 40 - bælte herfra
5 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
4 x 52,5
- det er sgu hurtigt at jeg ryger ned i de lave gentagelser i OH press. På nuværende tidspunkt er jeg lidt nervøs om, om jeg overhovedet kan klare alle 6 uger ud :/ - til gengæld føles de rigtig fint

B1: Squat - R: 45
5 x 60
10 x 90 - PR!
10 x 90
10 x 90
- så slog jeg sgu ellers lige sidste uges PR med 5 kg for tre sæt. De var helt igennem modbydelige! Så næste gang prøver jeg mig selvfølgelig med 12 reps i det ene sæt

B2: Chin-ups - R: 45
5
9
9
7
- lort med sidste sæt. Til gengæld holdt jeg kortere pause efter dødløft end sidst, så jeg er alligevel ok tilfreds med en gentagelse mere ifht sidst :)

C1: Low-incl. CS DB rows - R: x, T: 20x1
12 x 21
12 x 21
12 x 21
- sidste sæt var en dræber, men fik da taget et par gentagelser mere end sidst :)

C2: Incl. DB press - R: x
13 x 21
13 x 21
13 x 21
- de forbudte reps!

C3: Lunges - R: 60
24 x 10
22 x 10
22 x 10
- de trækker godt nok tænder ud. Min kondi er vitterligt pinagtig :lol:

D1: DB preach. curls - R: x, T: 30x0
11 x 11
10 x 11
8 x 11
- fuck mine biceps blir slappe når jeg ikke træner dem :lol:

D2: OH HG extensions - R: 60, T: 30x0
11 x 25
10 x 25
10 x 25

Endnu engang var det en træning med sved fra start til slut, og jeg var også rimelig stakåndet op til flere gange. Et par hvil efter parrene, og en tur eller to ud i vinden og sidde, gjorde dog at jeg klarede mig igennem. Jeg elsker vitterligt det her program. Aldrig har jeg været så brugt efter en træning som med dette program. Det er sgu lækkert :)
Da der er blevet rykket godt rundt i programmet står den på noget random squat i morgen, jeg regner med at prøve på noget OL squat, og nogle tungere CS DB rows.

Nu vil jeg lave mad, smøre madpakke og så vil jeg sove. I morgen ka jeg sove helt til 6:30!
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys.

Der er ikke meget aktivitet fra mig for tiden, det ved jeg, men jeg skal lige vende mig til den noget pressede hverdag. Faktisk er nu første gang jeg sætter mig ned foran computeren (og tv'et, og hvad der ellers findes af "underholdning") siden weekenden, så jeg har ikke rigtig haft mulighed, eller tid, til at logge før nu. Dog har jeg passet min træning som jeg skulle, og jeg har derfor intet mindre end tre træninger at logge i dag.

Første træning er fra i fredags, hvor jeg var virkelig smadret efter for lidt søvn og en lang dag på arbejdet. Jeg valgte derfor bare at køre støtteøvelserne for efterfølgende at holde weekend. Det var lækkert.

Træning fra fredag d. 21.

Fullbody B:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning

A1: Front squat - R: 75
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 80
1 x 85
1 x 90
1 x 95
1 x 100 - PR!
- egentlig skulle jeg have kørt OL squat, men jeg følte virkelig for, at frontsquatte lidt kilo. De 100 var tunge, men bestemt ikke all-out.

A2: Low-incl. CS DB rows - R: 75, T: 20x1
10 x 16
9 x 26
9 x 26
8 x 26
8 x 26
8 x 26
- 3 gentagelser ialt mindre end jeg lavede med 24'erne gangen før. Jeg ender sgu med at blive stærk.

B1: Legcurls - R: 45, T: 30x0
5 x "20"
11 x "30"
11 x "30"
12 x "30"
- ganske overkommelige faktisk. Denne gang havde jeg heller ikke dødsdoms i hams som sidst.

B2: Flat BB press - R: 45
12 x stang
6 x 60
11 x 72,5
11 x 72,5
8 x 72,5
- det er stadig underligt som mine patter bare lige pludselig siger stop. Styrken var dog ok.

Efterfølgende cyklede jeg hjem, og holdte en lang og velfortjent weekend hvor jeg bl.a. havde en buddy sovende fra fredag til lørdag. Vældig hygsomt.

---

Næste træning er fra i mandags, hvor den stod på tung squat. Der er også så småt begyndt at komme lidt kilo på stangen nu, og det er satme lækkert.

Fullbody C:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning
Deadhangs

A1: Squat - R: 75
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 100
7 x 112,5
7 x 112,5
7 x 112,5
6 x 112,5
6 x 112,5
- puha den omgang trak tænder ud. Styrken var dog pæn, og tog kun tre reps mindre i det hele end med 105 i sidste uge. Det er vidst udmærket.

A2: Chin-ups - R: 75
5
7 x +10
7 x +10
7 x +10
6 x +10
6 x +10
- endnu mere tilfredsstillende end sidste uge, og kun én sølle gentagelse mindre end med 5 kg i bæltet.

B1: Dødløft - R: 90
5 x 60 - bælte herfra
8 x 110
8 x 110
8 x 110
- uden straps på noget af det. Ud over at mit greb var pænt presset i sidste set (og at jeg var et milisekund fra at tabe stangen i lock-out fordi grebet gav op) var det en ret tam omgang. Der var ikke energi til det store efter squatten.

B2: ST OA DB press - R: 90
8 x 19
8 x 19
8 x 19
- racket blev optaget, så jeg valgte at køre noget andet til skuldrene end military. De kørte egentlig ok.

C1: Low-incl. CS DB rows - R: x, T: 20x1
13 x 21
13 x 21
12 x 21
- av min ryg

C2: Incl. DB press - R: x
14 x 21
14 x 21
13 x 21
- av mine patter

C3: Lunges - R: 60
24 x 10
24 x 10
24 x 10
- av min underkrop

D1: Seat. incl. DB curls - R: x
9 x 13
9 x 13

D2: Straight-bar pushdowns - R: 60
15 x "25"
15 x "25"
- undervejs her kom jeg for tæt på wiren og fik revet min pande i stykker, så jeg nu har et fint aflangt sår i panden. Så følte jeg mig meget smart bagefter.

---

Sidste træning er så fra i går tirsdag, hvor jeg ikke har det store at berette fra.

Fullbody D:

Opv:
Cuban presses
Chin-ups
Dynamisk stræk

A1: Legcurls - R: 75, T: 30x0
5 x "20"
8 x "40"
8 x "40"
8 x "40"
8 x "40"
8 x "40"
- samme antal gentagelser som i sidste uge med 35. Føles stadig åndssvagt at have legcurls som hovedøvelse dog :lol:

A2: Flat BB press - R: 75
12 x stang
5 x 60
7 x 87,5
7 x 87,5
7 x 87,5
7 x 87,5
5 x 87,5
- Igen en enkelt gentagelse mindre i det hele i forhold til med 85 i sidste uge. Er efterhånden blevet ret habil til at spænde op og "presse med benene", imens min røv selvfølgelig blir på bænken. Jeg glæder mig til, at det bliver tungt.

B1: Squat - R: 45
5 x 60 - bælte herfra
12 x 90
12 x 90
10 x 90
- fy for satan i helvede hvor var det dog hårdt. Hvis jeg skal gå efter fornemmelsen, vokser mine quads ca 1 cm efter sådan en omgang. I morgen ser jeg om jeg ka lave 3x12x90 efter dødløft.

B2: Low-incl. CS DB rows - R: 45, T: 20x1
5 x 16
12 x 21
12 x 21
10 x 21
- fine. Godt pump.

D1: Flat CS rear laterals - R: x
11 x 7
11 x 7

D2: Lateral raises - R: x
11 x 7
11 x 7

D3: St. DB press - R: 60
11 x 7
11 x 7

Og det var ellers hvad det blev til før end jeg skulle skynde mig for at komme med en bus, thi bagdækket på min cykel er eksploderet, og jeg først kan få det fikset i dag.

Ellers kan jeg sige, at jeg nu er færdig med anden uge af programmet, og at den i morgen derfor står på 5xmax@85% i dødløft og pres over hovedet, eller bare henholdsvist 145, og 55 kg. Det er samtidig sidste uges træning før end jeg rykker ned på 4 sæt og 100 sek. pauser.

Nu vil jeg komme videre med livet.

Til i morgen
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey guys, long time no see.

Kæresten har haft 4 dage fri, og den tid havde hun besluttet at bruge på endelig at få lavet gæsteværelse i huset - det sidste rum som indtil nu bare har været opbevarings, og vaskerum, og sidst men ikke mindst en værre rodebutik. Jeg besluttede mig for at hjælpe til, så vi også kunne få malet og gjort det færdigt. Derfor trænede jeg ikke i fredags, og af samme årsager har jeg ikke logget træningen fra i torsdags. Nu ligger jeg dog alligevel foran den bærbare med en kande kaffe og en liter sødmælk og er lige blevet færdig med, at bestille nye høretelefoner, og så ka jeg lige så godt få logget før end at vi skal op og købe maling om et par timer.

Jeg kan ikke huske ret meget fra i torsdags, så i får bare hvad jeg har logget i papiret.

Fullbody A:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning
Cuban presses

A1: Dødløft - R: 75
5 x 60
5 x 100 - bælte herfra
3 x 120 - straps herfra
5 x 145
5 x 145
4 x 145
3 x 145
3 x 145
- de er fandme blevet tunge! - der var dog heller ikke den store energi på dagen.

A2: Military press - R: 75, T: 21x1-3
12 x stang
5 x 40 - bælte herfra
4 x 55
4 x 55
4 x 55
4 x 55
4 x 55
- en enkelt gentagelse mindre end med 52,5 ugen før.

B1: Squat - R: 45
5 x 60
12 x 90
12 x 90
12 x 90 - volumen PR
- føj hvor havde jeg det dog elendigt efterfølgende. Mange breathers på de to sidste set. Jeg var helt færdig efter dødløften, men nu havde jeg jo sat mig for, at lave 3x12, og så er der jo ingen vej udenom :lol:

B2: Chin-ups - R: 45
5
9
9
8

C1: Low-incl. CS DB rows - R: x, T: 20x1
13 x 21
13 x 21
- de forbudte reps!

C2: Incl. DB press - R: x
14 x 21
14 x 21

C3: Lunges - R: 60
26 x 10
26 x 10
- de forbudte reps x 2!

Jeg kørte muligvis også lidt guns, men husker det ikke.

Nå men jeg er jo færdig med at cutte for denne omgang, og arbejder lige nu på at finde frem til et nogenlunde ligevægtsindtag at arbejde ud fra. Jeg tæller stadig ikke kalorier, men har efterhånden et ret godt begreb om hvor jeg ca ligger indtagsmæssigt. Min kost er ikke hundrede procent clean, men med et relativt højt indtag af protein (dog uden det bliver 3xbw dagligt dog), nogenlunde low-carb, middel fedt og et ret højt indtag af grove grøntsager samt et par æbler og nogle rosiner dagligt. Det fungerer glimrende indtil videre, og min vægt ligger stabilt på omkring de 86-86,5kg, hvilket faktisk er præcist der jeg gerne ville ende efter endt cut. Jeg er stadig 5-6 kilo fra at stå bare nogenlunde skarpt, men jeg synes at jeg har en fin grundform at bygge videre på nu, uden at skulle blive decideret tyk før end jeg cutter helt ned til næste sommer. Jeg begynder så småt at smide lidt kalorier på om dagen fra i næste uge af, eller i slutningen af denne.

Her er lidt billeder af formen pt. De er som sædvanligt umådeligt ringe. Jeg vil dog se, om jeg ikke kan få fundet kameraet frem inden længe så jeg kan komme med lidt flere billeder.

Billede

Billede

Billede

Fyr løs, og ellers kommer der update i morgen med tung front-squat og cs rows :)
D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



smid da lige en video op af frontsquat!! :D
håber jeg kan stå ligeså godt på de 86kg :P
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kenny Nickelman=GUNS skrev:smid da lige en video op af frontsquat!! :D
håber jeg kan stå ligeså godt på de 86kg :P


Nickelmayn: Så først din comment efter jeg havde front-squattet 102,5. I morgen står den dog på 105 (og 5x85), så hvis jeg husker det og der ikke er for mange mennesker (as if) ska jeg da nok filme lidt :) - ellers mener jeg, at der er video på sidste side.

- og tak for de pæne ord :mrgreen: Jeg er sikker på, at der nok skal gemme sig nogle gode kilo under det yderste lag. Med stærk ryg og stærke ben ka det ikke gå helt galt, selvom din front jo nok kommer til at halte lidt. Dog ikke dine sideskuldre! - er sikker på, at nickelstrict laterals er vejen frem :drink:
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hundrede-milliarder år siden sidste logning. Så må det også være tid til, at få skrevet lidt igen! - hundrede-milliarder år er trods alt en rum tid.

Jeg har travlt for tiden. Sommeren er over os, og når man har fuldtidsjob, træning og et gammelt hus der skal sættes i stand ud over alle de andre diverse daglige pligter er der ikke meget tid til logning. - det er dog også den del jeg bedst føler, at jeg kan undvære.
Mit hoved er af mystiske årsager helt blankt for ting at skrive lige nu - jeg har nok gemt så mange hændelser og sjove episoder jeg skulle have skrevet herind, at det hele er blevet smeltet sammen nu til ingenting. Derfor får i bare 4(!) stks træning, og så vil jeg varme rester fra igår, og gå i seng når jeg har fortæret dem.

Fullbody B:

Opv:
Ja

A1: Front squat - R: 75
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 82,5
1 x 87,5
1 x 92,5
1 x 97,5
1 x 102,5 - PR!
- jeg kommer aldrig til, at få kørt teknik i OL squat :lol:

A2: Low-incl. CS DB rows - R: 75, T: 20x1
10 x 16
8 x 29
8 x 29
8 x 29
8 x 29
8 x 29
- 2 gentagelser i det hele mindre end med 26'erne gangen før.

B1: Legcurls - R: 45, T: 30x0
5 x "20"
12 x "30"
12 x "30"
12 x "30"

B2: Flat BB press - R: 45
12 x stang
6 x 60
11 x 72,5
11 x 72,5
11 x 72,5

+ evt assistance (husker det ikke)

Fullbody C:

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning
Deadhangs

A1: Squat - R: 75
12 x stang
5 x 60 - bælte herfra
5 x 100
6 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120
- hvordan jeg holdte 5'ere hele vejen har jeg ingen anelse om. For satan i helvede hvor var det hårdt. Det er helt sikkert også noget samlet PR af en art, da min hidtidige bedste 5'er(6'er?) er på 125, det værende for et enkelt sæt.

A2: Chin-ups - R: 75
5
6 x +15
6 x +15
6 x +15
5 x +15
5 x +15
- 5 gentagelser mindre i det hele end med 10kg i bæltet, men det er også acceptabelt. De 6x+15 er forresten nok noget PR.

Andet har jeg ikke stående i papiret. Kan ikke forestille mig, at jeg ikke har kørt mere, men kan på ingen måde huske det. Jeg blir nødt til at logge mere frekvent!

Fullbody D: (Fra i går!)

Opv:
Cuban presses
Chin-ups
Dynamisk stræk

A1: Legcurls - R: 75, T: 30x0
5 x "20"
8 x "45"
8 x "45"
8 x "45"
8 x "45"
8 x "45"
- samme antal gentagelser som med både 35 og 40. Denne gang troede jeg dog ikke, at der var til 8'ere hele vejen. De rev lidt tænder til sidst

A2: Flat BB press - R: 75
12 x stang
5 x 60
6 x 92,5
6 x 92,5
6 x 92,5
5 x 92,5
5 x 92,5
- det var sgu ellers en ret fin omgang!

B1: Squat - R: 45
5 x 60 - bælte herfra
12 x 90
12 x 90
12 x 90
- ville ikke lave yderligere progression da jeg stadig huskede hvor hårde de 3x12x90 var sidst. Det havde ikke ændret sig!

B2: Low-incl. CS DB rows - R: 45, T: 20x1
5 x 16
12 x 21
12 x 21
12 x 21

Herefter brugte jeg lidt tid på, at rode rundt med noget set-up til rope-att. pulldowns. Jeg er sikker på, at det bliver det sidste nye inden længe, men indtil videre har jeg ikke fundet noget som fungerer :( - herefter to sæt chin-ups, men ryggen kunne ingenting efter de high-rep rows, som forresten efterlod hele min upper-back i krampe. Er du dum for et pump! - jeg gik derfor videre, og nøjedes med, at køre lidt triceps:

C: 1-sided pushdowns - R: x
15 x "15"
8 x "25"
6 x "25"
8 x "20"
8 x "15"
- (2-handed) rope-pushdowns herfra
12 x "30"
12 x "30"
12 x "30"

Done.

Fullbody A: - fra idag!

Opv:
Dynamisk stræk
PVC-rulning
Cuban presses

A1: Dødløft - R: 100
5 x 60
5 x 100 - bælte herfra
3 x 120
3 x 140 - straps herfra
4 x 152,5
4 x 152,5
3 x 152,5
3 x 152,5
- første træning med 4 sæt, længere pauser og 90% af 1RM. Det var ubehageligt, og styrken var lort. Dog ok taget i betragtning af, at jeg også trænede samtlige implikerede muskelgrupper i går. De 3x140 uden straps gik forresten fint, så mit greb er da om ikke andet lidt bedre end jeg selv tror :lol:

A2: Military press - R: 100, T: 21x1-3
12 x stang
5 x 40 - bælte herfra
3 x 50
3 x 50
4 x 57,5
4 x 57,5
2 x 57,5
3 x 57,5
- I sidste sæt droppede jeg tempo på den excentriske, og nøjedes med, at køre dem med pause i bunden. Det gav lige lidt ekstra styrke, men jeg tror altså aldrig at jeg bliver gode venner med pres over hovedet :(

Da den står på front-squat i morgen droppede jeg yderligere bentræning i dag, og snuppede i stedet en rigtig gang disko + lidt chins.

B1: Seat. 90* DB press - R: x
5 x 13
5 x 19
5 x 19
5 x 19
5 x 19
5 x 19
- med pause i bunden. Det kunne nok godt have været 21'erne i mange af sættene. Sad dog fortrinligt.

B2: Chins-ups - R: 50
5
5 x +10
5 x +10
5 x +10
5 x +10
5 x +10
- den omgang er jeg ret tilfreds med efter en tung omgang dødløft.

C1: Seat. Incl. Hammer curls - R: x
5 x 11
5 x 19
5 x 16
8 x 13
- så var bisserne glade

C2: Seat. laterals - R: 60
5 x 4
5 x 9
6 x 6
6 x 6
- for helvede jeg har savnet den øvelse. De sad rigtig fint.

Det var ellers alt fra mig for denne gang. I morgen står den som sagt på en single på 105 i fsq, og så ska jeg hygge mig med 31 kgs db'sne i CS rows. Det kan kun blive godt :)

D-D
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster