Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Har ik selv fået hørt det endnu, så ved ikke hvordan det lød udefra haha

Dingo skrev:Tak folkensHar ik selv fået hørt det endnu, så ved ikke hvordan det lød udefra haha

Dingo skrev:Jeg kunne ikke dy mig fra at skrive til en af dem der udtalte sig ret forkert om forbrænding mv over FB. En ret saglig besked vil jeg selv mene, hvor jeg opfordrede hende til ikke at udtale sig om faglige ting som hun ikke vidste noget om. Jeg fortæller heller ikke bygningsarbejdere hvordan de skal bygge en skyskraber, for det ved jeg ikke noget om.
Hun blev meget fornærmet, over hvad jeg dog bildte mig ind. Og den kandidatuddannede pige/dame kom med flotte indspark som "Jeg bider mærke i, at du er studerende..... pøj pøj med at bestå." og den fagligt, velformulerede og saglige kommentar "get a life".
Oh, internet.

Dingo skrev:Jeg kunne ikke dy mig fra at skrive til en af dem der udtalte sig ret forkert om forbrænding mv over FB. En ret saglig besked vil jeg selv mene, hvor jeg opfordrede hende til ikke at udtale sig om faglige ting som hun ikke vidste noget om. Jeg fortæller heller ikke bygningsarbejdere hvordan de skal bygge en skyskraber, for det ved jeg ikke noget om.
Hun blev meget fornærmet, over hvad jeg dog bildte mig ind. Og den kandidatuddannede pige/dame kom med flotte indspark som "Jeg bider mærke i, at du er studerende..... pøj pøj med at bestå." og den fagligt, velformulerede og saglige kommentar "get a life".
Oh, internet.

J.M.H skrev:Det er sku et godt indslag. Har en veninde som har fortalt hun vil prøve 5-2 kuren.
Da hun fortalte om den sagde hun - Det er sådan en kur hvor du 5 dage i træk må spise lige hvad du vil også har du 2 dage hvor du sådan set ikke spiser noget. Men må selvfølgelig godt drikke vand..
I was like .....

Oh, internet.

JohnDoe skrev:Dingo skrev:Jeg kunne ikke dy mig fra at skrive til en af dem der udtalte sig ret forkert om forbrænding mv over FB. En ret saglig besked vil jeg selv mene, hvor jeg opfordrede hende til ikke at udtale sig om faglige ting som hun ikke vidste noget om. Jeg fortæller heller ikke bygningsarbejdere hvordan de skal bygge en skyskraber, for det ved jeg ikke noget om.
Oh, internet.
Link?

Larsjensen skrev:Hvad studerer du dingo?

ØV!
Dingo skrev:Larsjensen skrev:Hvad studerer du dingo?
Jeg påbegynder 2. år af min kandidat i klinisk ernæring på KU her om et par uger

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster