Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andremanden skrev:Hej alle sammen,
For nogle måneder siden begyndte jeg at få gyno i højre bryst hvilket jeg slet ikk kunne forstå fordi jeg altid har været naturlig (tror jeg i det mindste). Det eneste kosttilskud jeg brugte på det tidspunkt var mutant mass. Så jeg skrev til anti doping danmark for at høre om de kendte noget til det produkt, og det gjorde de så åbenbart. De skrev at det var ulovligt fordi det indeholdt IGF-1. Jeg skrev så til link slettet som jeg havde købt det hos for at høre hva de sagde til det og de skrev det var helt sikkert løgn. Kan det virkelig være rigtigt at der er væksthormon i mutant mass?

MadsMortensen skrev:Du får ikke gyno af vækst anyways..

andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?

ASF skrev:andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?
Fordi ADD er idioter.

andremanden skrev:ASF skrev:andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?
Fordi ADD er idioter.
Haha fair nok tak for hjælpen alle sammen forstår dog stadig ikk hva jeg har fået gyno af.

andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?

Labze skrev:andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?
Du var både til lægen OG hospitalet for at bekræfte du har gyno?

Labze skrev:andremanden skrev:Jo det var helt sikkert gyno, var både til lægen og på hospitalet de sagde alle gyno, de kan vel ikk alle tage fejl. Men hvorfor siger ADD så at det indeholder IGF-1?
Du var både til lægen OG hospitalet for at bekræfte du har gyno?

Benjamin Reilly skrev:Så gerne den herre

Stenalt skrev:Såfremt der faktisk var betydelige mængder af IGF-1 i det omtalte produkt, ville det være smadret til ukendelighed af intestinale enzymer, da hele proteiner ikke kan optages i tarmen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster