Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65720 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1331
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

Squats N' Scones

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Garik skrev:Lol. Det hedder endda det almene gymnasium. Når det så er sagt, så er filosofi ikke et obligatorisk fag på gymnasiet :D


Cool. Nu kan vi alle kun være enige om, at filosofi ikke er et obligatorisk fag på det almene gymnasium.

Haydarfit skrev:God styrke taget din størrelse I betragtning, keep it up dude!


Tak! Ja, det er ikke størrelsen men styrken :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er seriøst måløs over din sindssyge styrke. Good fucking job:)
Er HMB anbefalelsesværdigt?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 505
Tilmeldt: 29. nov 2010, 21:50
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey Kasper. Man har altså ikke filosofi som obligatorisk fag på STX! :)
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 4652
Tilmeldt: 8. apr 2007, 16:29
 
Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JohnDoe skrev:Jeg er seriøst måløs over din sindssyge styrke. Good fucking job:)
Er HMB anbefalelsesværdigt?


Mange tak, JohnDoe. Det gør mig altid så glad i låget, når folk roser min styrke :)

Aner ikke om HMB har nogen effekt, det er egentlig bare noget vi går og joker med i centeret. Jeg kan dog fortælle at jeg startede på det igen i går, og dagens squat på 126 kg var pisse easy. Altså som i: Lad mig mig gentælle skiverne igen, for det er sgu for godt til at være sandt :dope:


Koppel skrev:Hey Kasper. Man har altså ikke filosofi som obligatorisk fag på STX! :)


Hey Thomas :) Det var da også det et skrev ovenover, omend det er lidt kringlet :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
I dag er det asiaternes dag.

Træning nr. 210 i 2013

Opvarmning: SMR + lidt hofteaktivering
Nedvarmning:
Fokus: SM + Upper

A) SQUAT MANIA W5D2
Op til:
8 x 126 kg
4 x 126 kg - T: 41X1
4 x 126 kg
- FUCK ja hvor var der bare god power i dag. God fart og specielt på 8'eren som jeg har hadet de seneste dage.

B) BENCHPRESS w/ suicidegrip
Roligt op til:
1 x 100 kg
1 x 105 kg
1 x 100 kg

+ HS row, pulley row, pulldown og hs chest press.

Tidlig træning ved en 11 tiden. Centeret var halvtomt, hvilket faktisk var meget hyggeligt. Til gengæld var rare BiggunzZ, Flamingo, Benjamin og CJ's nye atlet Jonas der. Han er en goodguy. Gode friends og vi hyggede bare mega meget.

Hjem cyklede jeg med BiggunzZ. Jeg cyklede meget hurtigere end ham og så belærerede han mig også en masse. Det er jeg glad for, ven :)

Squat med tempo i dag:


Nu skal jeg hygge og i morgen er off. Men måske kigger jeg forbi til en hurtig om foamroll corporate. Det er jo sundt, har jeg hørt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:Nu skal jeg hygge og i morgen er off. Men måske kigger jeg forbi til en hurtig om foamroll corporate. Det er jo sundt, har jeg hørt.


Kom til corporate tid. Kom og fyld, mens der er proppet :D

Vi ses i morgen!
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 31. jul 2008, 17:27
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Benjamin er en goodguy. Ham kan vi godt lide <3
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Forresten friends, hvad synes i egentlig om min "pause" i bunden? Too much ego? Med andre ord: Skal jeg holde den en smule mere i bunden? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:Forresten friends, hvad synes i egentlig om min "pause" i bunden? Too much ego? Med andre ord: Skal jeg holde den en smule mere i bunden? :)


Pause? På videoen ovenfor?
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 10183
Tilmeldt: 27. jul 2008, 15:40
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PTCJ skrev:
MadPanda skrev:Forresten friends, hvad synes i egentlig om min "pause" i bunden? Too much ego? Med andre ord: Skal jeg holde den en smule mere i bunden? :)


Pause? På videoen ovenfor?


Ja, burde jo at have det der 1 sek i bunden, men Steffen har sagt at man bare lige skal ned og "vise" at man er der og så op. Men ved ikke lige om jeg viser det for hurtigt, hvorfor jeg lige vil høre hvad i andre synes :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:
PTCJ skrev:
MadPanda skrev:Forresten friends, hvad synes i egentlig om min "pause" i bunden? Too much ego? Med andre ord: Skal jeg holde den en smule mere i bunden? :)


Pause? På videoen ovenfor?


Ja, burde jo at have det der 1 sek i bunden, men Steffen har sagt at man bare lige skal ned og "vise" at man er der og så op. Men ved ikke lige om jeg viser det for hurtigt, hvorfor jeg lige vil høre hvad i andre synes :)


I min optik er der ikke nogen pause i din video ovenfor.
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 10183
Tilmeldt: 27. jul 2008, 15:40
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PTCJ skrev:
MadPanda skrev:
PTCJ skrev:
MadPanda skrev:Forresten friends, hvad synes i egentlig om min "pause" i bunden? Too much ego? Med andre ord: Skal jeg holde den en smule mere i bunden? :)


Pause? På videoen ovenfor?


Ja, burde jo at have det der 1 sek i bunden, men Steffen har sagt at man bare lige skal ned og "vise" at man er der og så op. Men ved ikke lige om jeg viser det for hurtigt, hvorfor jeg lige vil høre hvad i andre synes :)


I min optik er der ikke nogen pause i din video ovenfor.

Jeg er enig. Men tempoet er fornuftigt :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Tak begge. Jeg synes nemlig heller ikke der er nogen pause. Den vendes dog langsomt, men det skyldes jo højst sandsynligt bare at stangen er tung.

Jeg skal lige finde ud af med mig selv, om jeg vil tilføje lidt mere pause i bunden og måske resette snart, eller om jeg vil fortsætte denne stil - som jeg i øvrigt finder meget tilfredsstillende qua det velfungerende tempo - og dermed at køre en anelse længere op i kg, og udskyde det reset der nok kommer før eller siden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Dét spiller max. De orange detaljer i blazeren spiller mega godt med slipset. Dobbeltradet blazer i noget a la tweed materiale. Lyseblå sjorte finder jeg ikke videre flot, men til outfittet sidder det lige i det brune øje.

Træning nr. 211 i 2013

Opvarmning: SMR + lidt hofteaktivering
Nedvarmning:
Fokus: SM + lidt baglår

A) SQUAT MANIA W5D3
Op til:
8 x 127 kg
4 x 127 kg - T: 41X1
4 x 127 kg
- Igen pisse god fart på dem alle sammen. Tempo-sættet var en anelse bedre og med en et lille stop i bunden. Quadmus approves. Og så havde jeg neck-veins, hvilket er Jussefar approved. Squat Mania er bare godkendt i dagens anledning. Lækkert, at det kører godt igen efter mine dage med 124kg og 125kg som virkelig var drabelige.

B) GHR
5 á 10 reps

Kort træning i dag. Havde en date med Jussefar, men der var også andre rare mennesker. Quadmus, der bøjede 190kg urimelig nemt, Rune, der åbenbart er lidt sløj (Get well soon, bro), Benjamin, høje Thor, og Regalah. Bag disken sad, altid søde, Pernille og så gik Koppel og Flamingo da jeg kom. Not cool, men de skal åbenbart ud og hamre i awten.

I dag har virkelig været mærkelig. Smed min københavnske friendinde hjem i dag, men kunne selvfølgelig ikke finde min nøgle, så det stressede mig ret meget, for hader, sjovt nok, at gå fra ulåste ejendele. Mit kort til PG var også væk, så det hele sejlede bare. Jusse havde dog set mine nøgler i PG, så der blev jeg lidt glad, omend det jo ikke var sikkert. Kortet stressede egentlig heller ikke, da jeg jo bare kan købe et nyt. I PG fik jeg så mine nøgler, hvilket var fkn skønt og smed så en halv hund for et nyt kort, fint nok. Da jeg så kommer i omklædningen for at tage mine VL-pedaler på, mærker jeg noget mærkeligt i den ene sko. Jeg kigger så derned, og der var mit kort selvfølgelig. Jebus Kristus hvor har jeg bare været en klovn.

I morgen bøjer jeg ben og træner upperbody klokken 11ish, eller hvornår folk nu er der og nu skal jeg lave så sygeligt mange lektier. #vildungdom

Ps: I dag har jeg været en klovn.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:. Mit kort til PG var også væk, så det hele sejlede bare.

og smed så en halv hund for et nyt kort

Da jeg så kommer i omklædningen for at tage mine VL-pedaler på, mærker jeg noget mærkeligt i den ene sko. Jeg kigger så derned, og der var mit kort selvfølgelig. Jebus Kristus hvor har jeg bare været en klovn.



Ahahaha, Kasper det der er facking sjaw! :´)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

Træning nr. 212 i 2013

Opvarmning: SMR + hofteaktivering.
Nedvarmning: Mere SMR af specielt glutes.
Fokus: SM

A) SQUAT MANIA W5D4
Op til:
7 x 128 kg*
4 x 128 kg - T: 41X1
4 x 128 kg

* Ej hvor var det bare lort. Vågnede i dag med en dunkende hovedpine og ondt i ryggen, men troede lidt jeg bare skulle i gang. Jeg fik aldrig rigtig kroppen i gang og det hele sejlede bare for meget. Hver gang jeg gik ned i squat mærkede jeg den mærkeligste fornemmelse ned gennem ryggen og ud i mine glutes, og aner simpelthen ikke hvor det kommer fra. I går var der skide god power og fart, ingen problemer med kroppen og i dag sejler kroppen bare for vildt, hvilket mine sæt også afspejler. Kørte i dag med bælte og stod på et bræt for bedre at kunne stå mere oprejst, hvilket hjalp rimeligt med smerterne i ryggen men jo overhovedet ikke er holdbart i længden. Jeg skulle bare igennem i dag så godt som overhovedet muligt.

Min 8'er var bare mærkelig. Hovedet var slet ikke med, og på første rep glemmer jeg helt at jeg også skal trykke. Så første rep sidder jeg faktisk med pause i bunden. OMFG. Smider den så på 7 rep, da jeg i) ikke var stærk nok og ii) hvis jeg måske var, ville jeg grinde den på grimmeste vis op og risikere forværring. Det her er bare en lorte dag og glæder mig til pause i morgen og måske mandag, hvis det ikke er blevet bedre. Tempoen var udmærket og 4'eren var også okay taget omstændighederne i betragtning.

Kan ikke rigtig se hvor det her med ryggen kommer fra, men går ud fra at jeg bare har sovet på en mærkelig måde kombineret med tung, tung ben. Da det ikke spillede med squatten blev jeg sur og gad derfor ikke at lave andet, end at snakke med alt det godt folk der var til stede.

Ida var mega awesome og sød i dag, Katouler ditto og så var Horsey, som i dag havde medbragt sin kæreste, også bare mega rar og afsindig sjov. Løvs kæreste var faktisk også flink, og vi blev enige om, at mine VL-sko var All fashion. Og så er hun god til at bøje ben - faktisk bedre end Løv. #approved.

Og venner, jeg resetter ikke vægten. Der er til meget, meget mere, hvis systemet bare gider at opføre sig ordentligt.

I morgen skal jeg jobbe og så holder jeg måske også off på mandag afhængigt af, hvad min krop siger.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Løw. DU skal huske at skrive mit navn med W!
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BiggunzZ666 skrev:Løw. DU skal huske at skrive mit navn med W!


Løwefar ser bare mærkeligt ud, Løv.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Friendz, min lowerback + glutes er ødelagt. Jeg stopper med Squat Mania fra d.d., da jeg ikke vil risikere at invalidere mig selv.

Ps: Min ryg har det okay. Jeg har i dag og i går brugt en del tid på SMR af ovenstående og det er meget smertelindrende - faktisk så meget at jeg helt kommer i tvivl om, om der faktisk er noget galt. Problemet er dog, at det sniger sig stille og roligt tilbage efter lidt tid, så det er lidt noget møg. Jeg holder også off-dag i morgen, men kommer nok for at rolle (rulle+lolle) kort, da jeg også har lidt lektier der skal afleveres inden 23:59:59.

"Skaden" er 100 procent den som jeg har døjet med cirka hele det her år, så overvejer lige, om jeg ikke lige skal stikkes af CJ igen, da det havde en virkelig god effekt sidst. Ser dog lige min hjemme-SMR an, det kan jo være at det er nok. Og så starter jeg Squat Mania op igen fra d. 29/10.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Virkelig triste nyheder jeg skal gå i seng på. Håber et stykke kage i morgen kan rede din krop i sidste øjeblik fra al den homoseksualitet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:Virkelig triste nyheder jeg skal gå i seng på. Håber et stykke kage i morgen kan rede din krop i sidste øjeblik fra al den homoseksualitet.


Lad os dø sammen, bro. Altså dø sammen af diabetes.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God bedring, bro!
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



flamingopikken skrev:God bedring, bro!


Thanks, buddeh.

Friendz jeg kommer ikke alligevel. Lektier stresser mig virkelig meget, og et visit i PG varer aldrig under 2 timer uanset hvad ens gøremål er. Det siger min erfaring i hvertfald.

Min krop har det okay, synes dog stadig det shiat kommer snigende. Le glutes får en mega omgang i aften og ditto i morgen tidlig. Og så kommer jeg også laver 129 i benbøjninger corporate. Ses søde friendiez.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God bedring flotte ;( Meget triste nyheder.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Starter du SM fra ny, eller hvor du slap? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BiggunzZ666 skrev:God bedring flotte ;( Meget triste nyheder.


Fanx, flotte fyr.

Har du i øvrigt stjålet min handsker? All leather fra, naturligvis, Tiger of Sweden? :D

toto_G4M3R skrev:Starter du SM fra ny, eller hvor du slap? :)


Overvejer næsten at citere mig selv, men det gider jeg ikke da det i) en del tryk-fejl og ii) en anelse kringlet.

Men jeg hopper på 129kg - altså en fortsættelse fra hvor jeg slap. Og rolig nu, har bare holdt to offdage i stedet for én.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:
BiggunzZ666 skrev:God bedring flotte ;( Meget triste nyheder.


Fanx, flotte fyr.

Har du i øvrigt stjålet min handsker? All leather fra, naturligvis, Tiger of Sweden? :D

toto_G4M3R skrev:Starter du SM fra ny, eller hvor du slap? :)


Overvejer næsten at citere mig selv, men det gider jeg ikke da det i) en del tryk-fejl og ii) en anelse kringlet.

Men jeg hopper på 129kg - altså en fortsættelse fra hvor jeg slap. Og rolig nu, har bare holdt to offdage i stedet for én.

Okay.. Det var bare fordi du skrev at du "stoppede" med SM. Det var sådan set derfor at jeg blev i tvivl :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
Uhmm, velklædt kvinde i min log.

Træning nr. 213 i 2013

Opvarmning: SMR + hofteaktivering + 15-20 min SMR er glutes.
Nedvarmning:
Fokus: SM + lidt arme med katouler<3

A) SQUAT MANIA W5D5
Op til:
8 x 129 kg
4 x 129 kg - T: 41X1
4 x 129 kg

+ cirka 5 sæt incline curls ss m. dips og så lavede jeg lidt ez curls også.

BOOM, the king is back! Eller jeg kan bare squatte igen nu, wee. Dagens Squat Mania var jeg ret bange for, men efter en solid opvarmning og virkelig kærlig behandling af mine glutes gik det meget bedre end forventet. Mærker stadig en lille smule under sættene, men ikke noget hvor jeg tænker: "Min krop går i stykker". SMR er vejen frem, det har hjulpet enormt meget og uden dét var SM et overstået kapitel.

Da jeg stadig kan mærke en smule er jeg begyndt at køre med bælte. Det er jeg virkelig ikke glad for, men det gør at der nærmest intet er, og at der også er en anelse mere mere power. Jeg synes i hvertfald ovenstående var ret nemt og med virkelig god fart. Se le vids nedenfor, som i øvrigt er filmet af upassende og børnesyge-ramte KaBROler.

Humøret var virkelig højt i dag og til stede var Swoleguns, Team Thomas, dog ikke helt samtidigt, og selvfølgelig Quadmus, som fik revet sine shorts af, af stangen efter en 5'er på 180kg i DL. Epic.

Le vidz:







Og så synes jeg mit tempo-sæt sidder meget nær i skabet, hvad synes i? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pisse gode sæt du laver der Kasper. Det sidder lige i skabet. Der er til mange fler, det er helt sikkert. :dance:
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar
 
Reputation point: 303
 
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 13. sep 2010, 18:02
Geografisk sted: Genitalien
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThomasNielsen skrev:Pisse gode sæt du laver der Kasper. Det sidder lige i skabet. Der er til mange fler, det er helt sikkert. :dance:


Tusinde tak, Thomas. jeg er i øvrigt enig, der er til en del flere kg, da farten er rigtig fornuftig. Det eneste der kan stoppe mig, er mine gamle krop.

I morgen, friendz, der laver jeg PR på 130kg med 5 gentagelser. Uh, hvilket pres jeg lægger på mine egne, tynde skuldre.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 292 gæster