Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65724 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049583 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1538
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1536

Følg bodybuilding.dk på

katoulers eventyr

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





TEAM KAGE - ÅBBER BÅDI

Billede

A1) MILITARY PRESS:
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg

A2) NEUTRAL CG PULLEY ROWS: R:120
8 x 87 kg
8 x 87 kg
8 x 87 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg

B1) SLIGHTLY DECLINE DB PRESS:
12 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg

B2) PULLUPS: m. deadhang R:90
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw

[b]+ GUNS[/b]

Forfærdelig træning i dag, jeg var til julefrokost i går og vågnede derfor kl 8:15 fuldstændig sønderblæst, og de første mange timer lå jeg og nærmest græd i min seng, jeg skrev da også til MadPanda som jeg havde en aftale at jeg ikke kom til træning alligevel. Så sov jeg lige en time, og så var hovedpinen forsvunden og min appetit kommet tilbage, så tog jeg til træning alligevel, her var der heldigvis stadig massere af goodguys selvom klokken var ved at være mange, Thomas-BB var i dag iført skovmandsskjorte, god damn det var et kønt syn, BIG THOR var der også han sagde at jeg lugtede "Sådan endnu mere end du plejer"<3 Derudover var MadPanda, Sture Thomas, Pikke, Jødedrengen, Th0mas, Ratz, Garik m.fl. der også. Ja ja. Efterfølgende var jeg i Føtex, hvor alle de retarderede åbenbart havde valgt selvbetjeningskasser i dag, jeeeesus.. Så tog jeg hjem og spiste et kilo kødsovs og 200 gram spaghetti, delish.

Når men i går var jeg til julefrokost i børnehaven, hvilket gik langt bedre en forventet. Vi holdte det sammen med nabobørnehaven hvilket betød at vi var ca. 25 mennesker, herunder en vanvittig lækkert Færing - altså sådan helt out of the world - ved navn Gunnvør, lige noget for mig, fregner, langt glat hår, flotte glutes og pecs. Når nok om hende. En fra min egen børnehaven - som arbejde i vuggestuen - ved navn J viste sig at være fucking ON! åbenbart, til at starte med sagde hun at jeg så godt ud i dag, og senere blev hun ved med at komplimentere og røre ved mine bodybuildermuskler som hun mente var store og flotte. Hun spurgte også om jeg kunne hoppe med mine pecs, hvilket jeg svarede nej til, alligevel sagde hun "jo før det lige". lolsovs. Jeg fyrede desuden vanvittig mange små blå ned i min hals, og så sørgede jeg selvfølgelig for også at fylde de andre glas op, jeg er en goodguy. Så endte det med at J pludseligt flyttede plads og satte sig ved siden af mig, så fodrede vi hinanden med risalamande, og sad med vores ben flettet sammen, nurh. De andre pædagoger råbte også noget med at J, jeg og en anden pige ved navn M skulle lade være med at pille ved hinanden. Der blev desuden af flere omgange sunget spontan fødselsdagssang for mig, jeg aner ikke hvorfor, men det gjorde mig glad - mest fordi jeg ikke engang har fødselsdag. Jeg viste også numse til nogle af de unge fordi de ville se min fuldemadstatovering :´) Til sidst ville jeg videre enten i byen eller bare hjem, folk var dog ikke helt ON! på byen så jeg gik hjem, jeg havde alligevel også glemt min pung. Alt i alt var det en meget fin affyring taget omstændighederne i betragtning.

I morgen skal jeg sørme træne lower, det kommer til at foregå i PERFORMANCE GYM AARHUS kl. 11 gik endelig forbi, der kommer massere af flotte mennesker.

Jmt skrev:
MadPanda skrev:Det eneste vi diskuterede var, om hvem som havde den mest idiotiske log.


Hvem kom I frem til? Hvis det er mig vil jeg ikke høre det.

:(

Diskussionen var egentlige hvem af mig og MadPanda' der var mest idiotisk, han vandt naturligvis. Vi læser slet ikke din log :whistle:
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du gav vel J en omgang?!
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 4652
Tilmeldt: 8. apr 2007, 16:29
 
Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Koppel skrev:Du gav vel J en omgang?!

Ellers får du sgu tæv.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan




Strong as fck!
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - BUILDING THAT FAT BOOTY

Billede

A1) SAFETY-BAR SQUAT: T:30X0
opv.
5 x 95 kg PR*
8 x 65 kg
8 x 65 kg
8 x 65 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg

*Tung. BIG RSH har smidt video op, og jeg skal være den første til at sige at tempoet ikke helt stemmer, det er nok nærmere 2-3 sekunder. Derudover har jeg lyst til at gentage mig selv fra i tirsdags: min 1RM fra som blev testet for ca. 1½ måned siden var 1 x 97,5 ligeledes med T:30X0, så alles gut.

A2) LYING LEG CURL: T:30X0 R:120
8 x 55 kg
8 x 55 kg
8 x 55 kg
8 x 55 kg
8 x 55 kg

B1) R.F.E. SPLIT SQUAT: T:30X0
5 x 21 kg PR
5 x 21 kg
5 x 21 kg

B2) GLUTE HAM RAISE: T:30X0 R:90
10 x bw
10 x bw
10 x bw

C1) LEG PRESS: T:3-40X0
15 x 40 kg
12 x 40 kg
12 x 40 kg
+ slæde

C2) LYING LEG CURL: R:90
20 x 27 kg
20 x 27 kg
20 x 27 kg

+ CALVES

Fin træning i godt selvskab Ida, Pikken, Jewboi, BIG RSH, Thomas-BB, Quadmus m.fl. Hyggeligt. Efter træning havde jeg desværre ikke tid til at blive og hygge da jeg skulle ned til min far og aflevere hans bil som jeg har haft en måneds tid. Nu er det tilbage på gåfødder :( Inden træning købte jeg desuden ny Iphone, jaja. Og så har jeg fået adventsgave, hvilket jeg ellers frygtede at jeg var for gammel til :weeeeeeh:

I morgen UPPER corporate. BOOOOOOOO, YEAH BUDDY!

Endnu et billede af mine kolde ben den anden dag, og nej det er hverken mine sko eller hårtørre, det er derimod MadPandas :mrgreen:
Billede

Garik skrev:
Koppel skrev:Du gav vel J en omgang?!

Ellers får du sgu tæv.

Nej :( Jeg har hørt at man kan få børn og alt muligt andet klamt af det, er det noget du kender til Koppel?

Come at me bro!
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du var en sand inspiration idag med dit pandebånd, legend <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fin gang SBS Mads! :strong:
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar
 
Reputation point: 303
 
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 13. sep 2010, 18:02
Geografisk sted: Genitalien
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flot føntørre og flotte sko. Stor squat og store ben. Lækkert med en ny telefon, så kan det være du gider at tage den når jeg ringer til dig. iLike til det hele <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor er jeg umådelig vild med, at du er på vej ind for at racke, men fucker det og tager én mere :D
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 31. jul 2008, 17:27
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Log nu din træning, dit heteroseksuelle og flotte menneske.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - UPPER BODY

Billede
En lille lækker surferbabe ikke dårligt.

A1) FLAT DB. PRESS:
15 x 21 kg
15 x 23,5 kg
15 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg
12 x 23,5 kg
BIG THOR pointerede at jeg havde væsentlig større ROM i højre siden i forhold til venstre :(

A2) NEUTRAL CG PULLDOWN: R:120
15 x 77 kg
15 x 77 kg
12 x 77 kg
12 x 77 kg
12 x 77 kg
Irriterede min venstre underarm..

B1) DECLINE BENCH PRESS: T:30X0
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

B2) NEUTRAL CG PULLEY ROWS: R:90
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg

C) LATERAL RAISE:
Dropsets: 4 x 8-15 reps x 7 kg -> 5 -> 2 kg

D1) DECLINE CG BENCHPRESS: T:30X0
3 SÆT

D2) EZ-BAR SKULLCRUNCHES: T:30X0
3 SÆT

D2) ROPE PUSHDOWNS: R:120
3 SÆT

E) BARBELL CURLS:
En del sæt nogle tunge med tempo, andre lettere med dropsets. JA JA.

JA MAN I DAG TRÆNEDE JEG. Der var en del flotte og stærke mennesker, Thomas-BB opfylder intet mindre en begge at disse to kriterier, han lavede nemlig fucking tung military og samtidig havde han skovmandsskjorte på, havde jeg vidst dette havde jeg naturligvis taget en af mine egne på.. Min straps lugtede desuden helt utrolig mærkeligt i dag.

Nu til det i alle kommer for at læse, i dag var jeg nemlig på arbejde, hvor J startede med at sige at hun var glad for at se mig igen, tak for sidst, det var hyggeligt og alt det der.. Kort efter blev jeg kapret til at tage på tur med goodguy Lars og syv drenge, vi skulle med bussen til Bilka hvor vi skulle købe en juletræ til institutionen, det var sgu hyggeligt. Da vi kom ind i bussen og satte os satte jeg mig ved siden af en meget overvægtig og meget lidt charmerende dame med to af ungerne overfor, og en af unger sagde således som det første til mig at jeg altså havde sat mig ved siden af en rigtig tyk ulækker dame, tja hvad skulle jeg dog sige til det? Egenligt kunne jeg ikke rigtig sige noget da jeg lollede højlydt. Den fede klamme dame viste sig dog at være rimelig retarderet og fulgte mere eller mindre efter os ind i Bilka hvor hun flere gange fik fremstammet hvordan hun selv havde kæmpe mod pædagogerne da hun i sin til at blevet tvunget til at tage gummistøvler på.. Hyggeligt. Senere da vi skulle spise frokost var sagde hende barnet der er temmelig forelsket i mig, at hun altså skulle skide helt vild og derfor gerne ville på toilet. Sikke et ordforråd. Hun fik dog ikke lov at komme på toilet.

Har i forresten hørt om kunstneren Kaka, det betyder lort på Somalisk og er noget de somaliske børn tit siger når de skal på toilet. hihi. I morgen skal jeg sørme træne min BOOTY, dette komemr det til at ske rimelig sent da jeg istedet for at åbne - som jeg eller plejer - har byttet og i stedet skal være fra 9-17 (luk).



RSH87 skrev:Du var en sand inspiration idag med dit pandebånd, legend <3

Jeg har flere i tasken, og kan alternativt lave nogle hvis det har interesse. Tak for video mod mit ønske<3

ThomasNielsen skrev:Fin gang SBS Mads! :strong:

MadPanda skrev:Flot føntørre og flotte sko. Stor squat og store ben. Lækkert med en ny telefon, så kan det være du gider at tage den når jeg ringer til dig. iLike til det hele <3

You guys<3

Jussefar skrev:Hvor er jeg umådelig vild med, at du er på vej ind for at racke, men fucker det og tager én mere :D

Havde på forhånd called en femmer, så der var ikke andet for. De ser desuden lettere ud en de føltes.

MadPanda skrev:Log nu din træning, dit heteroseksuelle og flotte menneske.

Jeg skulle sgu da lige spise min spaghetti og kødsovs, ikkås do? Derudover skulle jeg jo lige skrive en spændende historie.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOWER BODY

Billede

A1) R.F.E SPLIT SQUAT: T:30X0
10 x bw
5 x 11 kg
5 x 11 kg
5 x 16 kg
5 x 16 kg
5 x 21 kg
5 x 21 kg

A2) GLUTE HAM RAISE: T:30X0 R:90
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw

B1) LEG PRESS: T:3-40X0
20 x 40 kg + slæde
15 x 40 kg
15 x 40 kg

B2) LYING LEG CURL:
20 x 34 kg
20 x 34 kg
20 x 34 kg

+ CALVES 'N ABS

Kort og rimelig ligegyldig træning, jeg da ankom i PG lavede MadPanda "repout" i 180 kg deadliftzorz, dygtig dreng. Efter min opvarmning overvejede jeg at gå hjem, safety-baren blev nemlig snuppet og samtidig var alle racks optaget, og klokken var tilpas mange til at jeg ikke gad bruge oceaner af tid på at vente, derfor ser dagens træning ud som den gør. Der var desuden ikke rigtig nogle goodguys som der plejer MadPanda, Quadsmus og Henning var tilstede. Til sidst kom BIG TUNA han prøvede at forklarer MadPanda at man bliver stærkere hvis man bliver tykkere, den fes hvis ikke rigtig ind.. MadPanda og Quadmus roste desuden mine quads, de snakkede om at de var vokset og sagde endda at man kunne se lidt streger, ej drenge :oops:

Dagens arbejde var rimelig kedelig, faktisk kan jeg ikke rigtig huske hvad jeg lavede udover at kaste med papirsfly og så lukke. I morgen bliver derimod en spændende dag, og så har jeg endda tidligt fri. Træning corporate i morgen i ført skovmandsskjorte og pandebånd, inden da skal jeg på posthuset og hente en kæmpe pakke og så har jeg lige lovet min mor at lave aftensmad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det har Th0mas og jeg forsøgt at forklare Panda en milliard gange.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Det har Th0mas og jeg forsøgt at forklare Panda en milliard gange.


Lol. Så har jeg sgu glemt at høre efter.

Jeg vil gerne høre, fra din mund, hvorfor man bliver stærk af at gaine noget fat. Måske, måske ikke stemmer det overens, med hvad det shreddede Tun fortalte i dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:og så har jeg lige lovet min mor at lave aftensmad.


Så håber jeg mor kan lide hjemmelavede burgere :wink:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



MadPanda skrev:
Garik skrev:Det har Th0mas og jeg forsøgt at forklare Panda en milliard gange.


Lol. Så har jeg sgu glemt at høre efter.

Jeg vil gerne høre, fra din mund, hvorfor man bliver stærk af at gaine noget fat. Måske, måske ikke stemmer det overens, med hvad det shreddede Tun fortalte i dag.

Ud over det faktum, at de fleste gainer bedre og bliver stærkere på en lidt højere end 'shred' fedtprocent, så har jeg aldrig sagt, du skal gaine fat. Det er din anoreksi, der taler :D Du skal faktisk bare gaine, Panda. Ikke fedt. Bare gaine. Lige nu står du jo stille :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
MadPanda skrev:
Garik skrev:Det har Th0mas og jeg forsøgt at forklare Panda en milliard gange.


Lol. Så har jeg sgu glemt at høre efter.

Jeg vil gerne høre, fra din mund, hvorfor man bliver stærk af at gaine noget fat. Måske, måske ikke stemmer det overens, med hvad det shreddede Tun fortalte i dag.

Ud over det faktum, at de fleste gainer bedre og bliver stærkere på en lidt højere end 'shred' fedtprocent, så har jeg aldrig sagt, du skal gaine fat. Det er din anoreksi, der taler :D Du skal faktisk bare gaine, Panda. Ikke fedt. Bare gaine. Lige nu står du jo stille :)


Mit spørgsmål var faktisk lidt forkert. Det beklager jeg. Jeg undrede mig over hvorfor lagrede fedt gør en stærkere. Det synes jeg helt ærligt stadig er mærkeligt. Man har da max noget mere at stå i mod med, hvorfor man så helt sikkert kan løfte noget mere. Men det gør jo ikke musklerne der reelt løfter stærkere :)

Problemet er jeg ikke bare kan gaine hvis jeg gerne vil stille op i -59. Jeg bliver jo stadig stærkere nu, så har meget svært ved at se hvorfor jeg skulle spise mere. Eller jo. Én god grund kunne være, at jeg så måske vil blive skadesfri en anelse nemmere. Men det er vidst også et teknisk problem jf. Th0mas. Derfor er det måske også på tide, at få revurderet min teknik. Hold da op hvor fejler jeg meget :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - UPPER BODY

Billede

A1) MILITARY PRESS:
5 x 47,5 kg
5 x 47,5 kg
5 x 47,5 kg
5 x 47,5 kg
5 x 47,5 kg
Det er da vist PR.

A2) NEUTRAL CG PULLEY ROWS: R:120
10 x 77 kg
8 x 87 kg
8 x 87 kg
8 x 87 kg
10 x 77 kg

B1) DECLINE BENCHPRESS: T:30X0
10 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 45 kg
10 x 45 kg

B2) PULLUPS: m. deadhang R:90
6 x katouler
6 x katouler
6 x katouler
6 x katouler
6 x katouler
6 x katouler

C1) LATERAL RAISE:
15 x 5 kg
15 x 5 kg
15 x 5 kg
15 x 5 kg
15 x 5 kg

C2) ½ LATERAL RAISE: R:60
10 x 13,5 kg
10 x 13,5 kg
10 x 13,5 kg
10 x 13,5 kg
10 x 13,5 kg

+ ET GUN SHOW

Ok træning, med flere ironbrows, BIG RSH gik hjem lige da jeg kom til vores begges skuffelse, straks kom dog ThomasNielsen, Thomas-BB og JUSSEfar. Og Heste-Kristian sgu da, men lagde knap mærke til ham da han numsede rundt med sin soul-mate. Jeg var i dag i ført min sleveless skovmandsskjorte og pandebånd. Mine straps trænger virkelig til at blive vasket.

I dag var vi på tur med børnehaven, eller rettere kun pigerne på min stue, vi skulle til Storcenter Nord for at se julemanden!Hold nu kæft det var hyggeligt og alle børnene - inklusivt de selv mest retarderede - var vilde af begejstring og de fleste skraldgrinede, åhh jeg blev helt hjertevarm, godt var det. Så lige hurtigt hjem i børnehaven og så havde jeg fri, dejlig dag.

I går vejede jeg desuden ind på ny rekordhøj BW, sikke noget. Og så sagde jeg desuden til de tilstedeværende til træning at jeg ville komme og træne min numse i morgen, jeg er dog kommet frygtelig i tvivl om hvor vidt jeg bør gøre dette, jeg har nemlig ikke haft off siden fredag og vil under alle omstændigheder træne i weekenden, dilemmaet er så hvor vidt jeg bare skal træne og dermed komme op på ni træninger i træk, eller om jeg skal holde en off dag i morgen, umiddelbart hælder jeg til off.

Den her sang er jeg blevet helt vild med, det må betegnes som BIG RSH tribute.
Sidst rettet af katouler 4. dec 2013, 20:09, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hold din kæft og kom til træning i morgen. I morgen skal jeg lære dig at bøje ben <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En tribute <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:Hold din kæft og kom til træning i morgen. I morgen skal jeg lære dig at bøje ben <3


Enig. 9 træninger i træk er ingenting. Jeg har haft 14 i træk dengang jeg var arbejdsløs :D

Edit: Stærk presset, det køre bare i military, inden du for set dig om er der +60 på stangen!
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 685
Tilmeldt: 22. okt 2010, 17:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - LOWER BODY

Billede

A1) SAFETY-BAR SQUAT: T:30X0
4(5) x 97,5 kg PR
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
Opvarmningen virkede tung og kørte ikke optimalt, topsættet var dog fint omend det selvfølgelig var tung. På femte rep var der i en eller anden grad spot af Thomas-BB, jeg er dog alligevel tilfreds, da dette var min 1RM for ca. 2 måneder siden. Derudover skal der selvfølgelig lyde en tak for spots og tilråd til de tilstedeværende.

Thomas-BB lavede desuden tunge military press ind i mellem flere af sættene - med safety-baren vel at mærke!

A2) LYING LEG CURL: T:3-40X0 R:120
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
Det er vist PR med tempo.

Så ville jeg have supersettet R.F.E split squat med GHR, men alle bænke var optaget.

B1) PAUSED BSQ: T:33X0
5 x 40 kg
5 x 40 kg
5 x 60 kg
5 x 60 kg
5 x 60 kg
Lette..

B2) GLUTE HAM RAISE: T:30X0 R:90
10 x katouler
10 x katouler
10 x katouler
10 x katouler
10 x katouler

C1) FRONT SQUAT:
5 x 40 kg
5 x 60 kg

C2) LYING LEG CURL:
20 x 34 kg
20 x 34 kg
Det blev kun til to sæt da jeg forbarmede med over MadPanda som manglede et sted af køre bænkpres.

+ CALVES 'N ABS

Rigtig hyggelig træning, men hold nu kæft der hvor var der mange mennesker i PG, heldigvis også mange goodguys. På vej i PG mødte jeg R.L., Garik og Pikkemand, de var på vej hjem. Til stede var i stedet Thomas-BB, dwellenger, MadPanda, ThomasNielsen, BIG Tuna, Quadmus, 2 x BIG Thor m.fl. Hyggeligt, jeg var desuden en motivator uden lige for mine friends, jeg råbte nemlig mange motiverende ting ind i deres øre, den slags sætter rigtige venner pris på.

I går var en dejlig dag på arbejdet, til frokost var der nemlig tarteletter som endda var godt fuld med hønsekød, og de færeste af børnene brød sig om det så i stedet spiste jeg en helt masse :weeeeeeeh: I dag var der så rugbrødsdag det er der hver fredag, et koncept jeg egenligt godt kan lide, såfremt der bliver gjort lidt ud af pålægget, og det blev der i dag, der var blandt andet hønsesalat som jeg spiste store mængder af, det kunne børnene nemlig desværre heller ikke lide. Derudover har jeg i dag leget gemmeleg i tæt på to timer, det var hyggeligt og sjovt. Senere skulle vi ud i sneen, hvor vi legede sneboldekamp, det var ligeledes hyggeligt og sjovt. Dejlig måde at tjene penge på. En rigtig sød dreng som jeg nyder at bruge tid sammen med, som i dag helt spontant hen til mig og gav mig en kæmpe lussing, det så lederen af institutionen - hun var ikke begejstret, stakkels Ahmed.

I morgen skal jeg sørme træne igen, en gang UPPER BODY, som jeg tænker kommer til at starte 11:30-ish skovmandsskjorte og pandebånd!



Thomas-B skrev:Stærk presset, det køre bare i military, inden du for set dig om er der +60 på stangen!

Ja, det kører udmærket for tide, den får også en del mere opmærksomhed end tidligere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - UPPER BODY

Billede

A) NEUTRAL CG PULLEY ROWS:
10 x 67 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg
8 x 87 kg
8 x 87 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg

B) DECLINE BENCH PRESS: T:30X0
10 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

C1) MILITARY PRESS:
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

C2) PULLUPS: M. DEADHANG OG HOLD I TOPPEN R:90
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw
6 x bw

D1) NEUTRAL CG PULLEY ROWS:
15 x 57 kg
15 x 57 kg
15 x 57 kg

D2) LATERAL RAISE: R:90
15 x 5 kg
15 x 5 kg
15 x 5 kg

+ EN YNKELIG OMGANG GUNS

Ikke nogen videre god træning, desværre. Ekstremt mange mennesker endnu engang, der var dog også nogle flotte og søde af slagsen. Jeg selv var i dag iklædt sorte tights, en rigtig flot skovmandsskjorte (som jeg låner på ubestemt tid af BIG Thor) og pandebånd, MadPanda var også flot klædt i USA-tights og skovmandsskjorte. BIG Thor lavede desuden PR i squatten i dag, JAAAER.

I morgen skal jeg træne min lille numse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - LOWER BOOTY

Billede

A1) SAFETY-BAR SQUAT: T:30X0
3 x 100 kg PR
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
Det var overhovedet ikke meningen jeg skulle have noget topsæt i dag, delvis fordi jeg havde i fredags og delvis fordi opvarmningen føltes tung. Jeg er da også overbevist om at der er til et rep mere en anden god dag. BIG RSH filmede og Pikken spottede, tak.

A2) LYING LEG CURL: T:30X0 R:120
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg
5 x 61 kg

B1) R.F.E SPLIT SQUATZ: T:30X0
5 x 11 kg
5 x 23,5 kg PR
5 x 23,5 kg
5 x 23,5 kg

B2) GLUTE HAM RAISE: T:30X0 R:90
10 x katouler
10 x katouler
10 x katouler
10 x katouler

C1) PAUSED BACK SQUAT: T:33X0
5 x 40 kg
5 x 60 kg
Skulle have kørt lidt "highrep" leg press, men der var optaget så tog lige disse sæt imens.

C2) LYING LEG CURL: R:90
20 x 34 kg
20 x 34 kg

D1) LEG PRESS: T:3-40X0
12 x 40 kg + slæde
12 x 40 kg
12 x 40 kg

D2) LYING LEG CURL: R:90
20 x 34 kg
20 x 34 kg
15 x 34 kg

+ MAJE LIDT CALVES

Det var det. Dagens træning. Den sidste af slagsen inden dommedag. Ej det passer ikke venner, eller jo det var dagens træning, men næppe den sidste, medmindre dommedag rammer os i morgen. Lagde ud med at blive lidt irriteret (ked af det ifølge Pikken og Jewboi) over at der var optaget i alle racks, til sidst blev bænkpressen dog ledig og der squattede jeg så. Der var desuden en del flotte mennesker tilstede i dag, dejligt. Der var også nogle FW-typer, blandt andet to gutter hvor af den ene tydeligvis ligesom var lederen/den erfarne, de kørte så ca. 30 sæt pecs, efterfulgt af for den ene vedkommen noget tung dødløft med dårlig form og den anden noget tung fyrre kilo squat med med sissypad. Ja ja. Da jeg kom hjem var der kæmpe rugbrødsbord da min mor og hendes kæreste havde gæster, så der spiste jeg mig selvsagt hel ned, efterfulgt af en liter mælk. Og så spillede jeg Ludo med deres børn, det var næsten ligesom at være på arbejde. Hvad sker der forresten for at to børn på hhv. 4 og 7 har hver deres Ipad?

Jeg var også lige smut i føtex, her købt jeg frostgrønt, og så skulle jeg lige kigge på en bog - efter ordre fra min søster - jeg blev dog nød til at ringe hende op, og imens placerede jeg mine frostvarer på et lille bord. Så gik en ældre kvinde, hendes datter og barnebarn forbi og kommenterede højlydt at det var dog frækt bare at efterlade sine frostvarer midt på et bord. Ja sådan er jeg, en fræk lille sag. Nok pladder for i dag.

I morgen har jeg OFFFFFFFFFFFF, i stedet skal jeg arbejde. Den står tilgengæld på upper tirsdag!
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var ganske flot squattet i dag, katolle! Og ang. billedet: Der arsch! :banana:

Billede
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan




The return of the safety bar monster!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor tog du ikke 5? Der var klart til mere end de 3!
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 685
Tilmeldt: 22. okt 2010, 17:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Penis: Tak, og tak for spotZ.

BIG RUNE: Tak for video og opbakning.

Thomas-BB: Glimrende spørgsmål, endnu engang ser det jo forholdsvis let ud på video, de føltes dog djævelsk tunge. Jeg laver min. en fire en anden dag.

Jeg bodybuilder i morgen kl 16:30-ish. Det bliver godt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TEAM KAGE - UPPER BODY

Billede

A1) FLAT DB. PRESS:
opv.
5 x 31 kg
5 x 36 kg
8 x 31 kg
10 x 28,5 kg
8 x 28,5 kg

A2) NEUTRAL CG PULLEY ROWS: R:120
10 x 67 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg
10 x 77 kg

B1) PULLUPS:
5 x bw
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
5 x bw+10 kg
Sikke noget tung lort :(

B2) DECLINE BENCH PRESS: T:30X0 R:90
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

C) DB. ROWS:
15 x 33,5 kg
15 x 33,5 kg
15 x 33,5 kg
15 x 33,5 kg
Kørt i mellem BIGGUNZZ696969666 så derfor lidt blandede pauser.

D) MILITARY PRESS: R:60
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg

+ EN KORT MEN LÆKKERT GANG GUNZ

Det var det. Og det var faktisk en ok lækker omgang. Døren i PG stod åben hvilket betød at ens krop decideret dampede, åhh sejt mand! En træning med en masse søde og flotte mennesker, jeg lollede en del i dag. Det var sjovt. Det er sjovt at lolle. Til sidst skulle jeg lige lave et eller andet lort i gymnastikringene hvilket betød at jeg fik et vrid i albuen, det gik dog heldigvis hurtigt over, så bare rolig venner. Jeg hentede og bragte desuden MadPanda i bil til træning, det er sgu lidt ligesom et lille barn.

I dag skulle jeg åben i børnehaven og det startede forfærdeligt ud med at goodguy Lars var helt ude af den, der var nemlig ikke mere kaffe! Shit. Lars var fanme tæt på at sige op og gå hjem, så havde jeg stået der helt alene, det gjorde han heldigvis ikke. Jeg foreslog nemlig at han skulle gå ned i børnehaven nedenunder og låne noget. Dagen var redet. Resten af dagen gik med at vi lavede bål det var fanme hyggeligt, jeg stank forfærdeligt bagefter. I morgen skal jeg være på arbejde fra 9-16 i stedet for 8-13:30 som planlagt, fordi nogle af de andre skal på tur, dvs. at jeg skal være længere på arbejde og ydermere skal kede mig fordi halvdelen af børnene ikke er der.. I går blev jeg også en halv time ekstra og lukkede, jesuuuuuuuuuuuus.

I MORGEN STÅR DEN PÅ LOWER KL 16:30 I PERFORMANCE GYM AARHUS.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bliver liderlig hver gang jeg kigger i din log og det må du tolke som du lyster
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 13. okt 2009, 22:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 146 gæster



cron