Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65664 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049568 indlæg i 100421 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 552
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 550

Følg bodybuilding.dk på

MetteM's log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





@Garik, det er en gave at være kvinde indimellem :)

Jeg nåede tilbage hos min ven bag disken onsdag aften. Sweet. Havde ikke vanvittigt lang tid, så holdt alle pauser på 60 sekunder og snakkede ikke med nogen.

Reverse lunges:
6x10 på hvert ben @ 35 kg

Skulderpres:
6x8 @ 20 kg, T: 30x1
Ville have lavet 8x8, men kunne ikke holde god form.

RDL:
5x8 @ 50 kg, T: 30x1

Lidt chin ups. Blev bare til 5-4-3-3-3. Der var kamp om stativet.

3 superset
Db curls, 20 @ 7,5 kg
Db french press, 10 @ 5 kg

3 superset
One arm db press 6 @ 10 kg
6 push ups.

De kommende træninger bliver nok i nogle CF boxe i Nelson og Wellington. De vil gerne have besøg at tre piger fra verdens største affiliate. Bliver sikkert sjovt :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hun er hjemme fra NZ og Rom og i fuld gang med flot bb-program faciliteret af T-Pain.
Fem træningsdage ugentligt i et upper/lower split. To af dagene er med meget lækre EDT blokke. Derudover CF et par gange eller tre om måneden.

De to seneste dage var været rigtig gode. Jeg har været stærk. Altså relativt, ikke.

Onsdagens træning:
Pulls ups:
6-6-6-5-5-4 (Målet er indtil videre 6x6, og det begynder at nærme sig)

Bænk
6x6 @ 42 kg (yay!)

4 superset
Enarmspres, 10 kg, 10 reps (i et par uger har jeg lavet pushpress, fordi jeg synes, det var svært at komme videre i presset. Det har tilsyneladende virket)
BB rows, 40 kg, 10 reps

3 superset
Db curls, 10 kg, 10 reps
Dips, med rød elastik som støtte, 10 reps

Dagens træning:
DL: 6x6 @ 70 kg (fitnessdk havde ikke mere kridt. Fail. Det gjorde det lidt sværere, end det burde have været)

Front squat:
5x10 @ 40 kg (meget hårdt og meget lækkert)

4 superset
DB reverse lunges ffe, 14 kg, 10 reps
Leg curls, 20 kg, 12 reps

Derudover rointervaller, som jeg skulle have lavet i går men ikke kunne nå på grund af job.

Jeg har i øvrigt meldt mig ind i TG nu. Jeg havde ikke nok i CFC og FDK :)

Og så lige to videoer fra insta. Den ene er fra dagens træning og den anden er fra mellem jul og nytår, hvor jeg maxløftede og satte PR i DL på 95. :D Jeg ville gerne have været på 100, men der var ikke mere at give af. Kommer snart!


Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:Jeg har i øvrigt meldt mig ind i TG nu. Jeg havde ikke nok i CFC og FDK :)

Stærkt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så du skal til at være bodybuilder nu? Jeg troede egentlig du var lidt mere crossfit/VL.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Så du skal til at være bodybuilder nu? Jeg troede egentlig du var lidt mere crossfit/VL.


Well, på et tidspunkt rykker man sig bare ikke rigtig mere i CF. Da jeg begyndte for knap tre år siden, var jeg jo HELT slap og havde kun løbet og været til maveballelår i fitness world, omend ganske ofte og ihærdigt.

Da jeg ikke rigtig kunne komme videre i CF, begyndte jeg at VL'e og fandt ud af, at jeg skulle være stærkere. Så gik jeg i gang med det, men så fik jeg bøvl med anklen og måtte holde squatpause i meeeeget lang tid.

Omkring det tidspunkt fandt jeg ud af, at jeg godt kunne opgive at blive lige så stærk som de stærke piger i CFC. I stedet kunne jeg godt konkurrere på flothed, så jeg begyndte at lave bb med nogle CF-venner og fik helt optur over high rep træninger. Det er jo MEGET federe end at lave 3'ere. Så nu er jeg her. Men altså jeg er hverken cf'er, vl'er, bb'er eller noget andet. Træner bare for sjov og hygge, og laver det jeg lige har lyst til i øjeblikket. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nyt program i dag efter to uger med en masse CF, og hvad jeg lige har haft lyst til. Det har været sjovt!

Det er blandt andet blevet til min allerførste weighted pull up. 10 kg, og det var ret nemt. Hurra!! Da jeg startede loggen, kunne jeg ikke lave en eneste pull up. Det virker, det der træning. Det lykkedes mig i øvrigt også at ende på 6x6 i pull ups i seneste program. I det hele taget har jeg rykket mig ret meget med programmet - især i rows, bænk og push ups.

Og så har jeg sat PR i bænk i den forgangne uge, en 3'er på 47 og en 2'er på 50 kg.

I går blev det til lidt frontsquat - 10x3 @ 50 kg. Men ellers har det som sagt mest være CF, og det har været helt hyggeligt. :D

Nu skal jeg ned og supersette bænk med pull ups - begge i tempo 40X0 (gaaaaaaaah). Og så California pres (som jeg lige skal lære) med enarms rows. Jeg har fem træningsdage - tre med AGTV og to med HDT plus lidt tid til CF og spas. Det ser utrolig hårdt ud. #komsåMetteM

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I morgen fylder jeg 30! =D>

Der var et par mål, der skulle i hus forinden. Den første var 100 kg DL, som jeg trak for godt en uge siden. Helt nemt. Og meget nemmere end mit 95 kg DL for egentlig ikke særlig længe siden. I mellemtiden har kun kun dødløftet én gang, men jeg er åbenbart blevet stærkere :)

Andet mål var kropsvægt i bænk. Den sagde 57,5 i morges, så den blev bygget op med lidt tom stang, 5@20 - 3@30 - 2@42,5 - 1@47,5 - 1 @ 52,5 (PR og mega nem) - 1 @ 57,5 (big fail, unrackede dårligt og var alt for ustabil) 1 @ 57,5 (fail igen. Jeg var for træt på det tidspunkt)
Så jeg pillede af til 35 og lavede tre sæt: 18 reps, 15 reps, 10 reps. Lækkert pump.
Og så gik jeg over og lavede PR i strict pull ups - 10 reps.

Så selvom kropsvægtsbænken ikke var der, så var det en succes. Der er dog ikke langt, og i forhold til hvor pivnem 52,5 var trods en dårlig bane, så er det et spørgsmål om ganske kort tid. [-o<

Jeg supersettede pull ups med seated skulderpres @ 11 kg (til udmattelse - 10/12 - 7/9 - 7/10) og lavede derefter 3 set seated rows (8 reps @ 45) ss med tricep push downs (8 reps @ 30). Og så lidt lat pull downs til sidst og db bench.

Helt lækker overkropstræning! Jeg skal ud at rejse på næste lørdag, så indtil da træner jeg bare, hvad jeg har lyst til. Og når jeg kommer hjem, skal jeg havde nyt program. Denne gang med mindre tempomanipulation - tungere vægte.

Og så lige et før og efter billede. Jeg har jo trænet i nogle år. Men her er fremgang på 30 uger. Billede 1 er taget fem uger efter, jeg begyndte at bodybuilde. Billede 2 er fra i dag. Hurra!
Vedhæftede filer
foto.JPG
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flot ryg! =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 301
Tilmeldt: 8. okt 2013, 16:02
Geografisk sted: Jylland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SofieBusk skrev:Flot ryg! =D>


Ih, tak :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God bedring med skaden! Håber at se dig 100% klar til træning igen inden længe.
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Die Doktorin skrev:God bedring med skaden! Håber at se dig 100% klar til træning igen inden længe.


Du er sød :D
Mine ben har det MEGET bedre i dag, helt uden drugs men med masser af pommes frites. Så i morgen er jeg klar til at prøve benene forsigtigt af!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I morges lavede jeg PR i weighted pull ups. En 1'er på 17,5 kg. Yeeeeah.
Det var det, jeg sigtede efter, og jeg er glad for, den kom op, for jeg var ikke heeeelt oppe at ringe til træning.

Derefter fik jeg lavet en dexa scanning. Med en samlet masse på 58,2 kg er 46,3 kg pure muscle. Min fedtprocent er 17,2. For en 30-årig kvinde som mig, er det helt godt, og når jeg kigger mig i spejlet, ser det også helt fornuftigt ud. God dag :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:I morges lavede jeg PR i weighted pull ups. En 1'er på 17,5 kg. Yeeeeah.
Det var det, jeg sigtede efter, og jeg er glad for, den kom op, for jeg var ikke heeeelt oppe at ringe til træning.

Derefter fik jeg lavet en dexa scanning. Med en samlet masse på 58,2 kg er 46,3 kg pure muscle. Min fedtprocent er 17,2. For en 30-årig kvinde som mig, er det helt godt, og når jeg kigger mig i spejlet, ser det også helt fornuftigt ud. God dag :mrgreen:


Stærkt! :strong:
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster