Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

men det er faktisk 1 år siden jeg har sidst styrketrænet. Måske det er problemet at jeg skal finde grundtræningen først. Jeg vil træne til fodbolden så jeg kan komme op og spille JS igen

Fassos skrev:Jeg har været ved FYS. og han sagde de var ret små og at jeg gerne måtte fortsætte fodbold.
Jeg har ikke været til scanning da det ikke har været nødvendigt mente han og han gav mig et program.
Både et hofte program og et styrke..
de kommer her
http://peecee.dk/upload/view/440212
Styrke :
http://peecee.dk/upload/view/440213
God idé at træne 5x5 stronglift med opvarmning og pause i hvert sæt ?

Fassos skrev:Han sagde også at jeg skulle løfte mine knæ i mine afsæt, så vil jeg være hurtigere for at få løbeteknikken på plads

Fassos skrev:Du vil have at jeg skal stoppe fodbold
Fassos skrev:Jeg har været ved lægen med det og jeg har været ved fys med det. Hvad mener du med kronisk
Fassos skrev:Er det sådan noget vippebræt.
Min fys sagde faktisk at jeg må gerne spille bold men skulle stoppe hvis det gjorde ondt
Kan de hønseæg trænes væk ?
Dippe skrev:Jeg havde de vildeste springerknæ får et år siden. Så stoppede jeg til spring gymnastik og begyndte at squatte, low bar da det føltes bedre for mine knæ. Nu et år efter squatter jeg 110 kg (startede på 20) og nu har mine knæ det fantastisk. JEG kune i hvert fald godt træne dem væk, og mit var virkelig slemt. Jeg kunne slet ikke strække benene efter en gymnastiktræning

Fassos skrev:Så du synes det er ikke et godt program

Fassos skrev:Så du synes det er ikke et godt program
Pind skrev:du have en tid ved en fys, som ved hvad det drejer sig om, og ved hvordan man genoptræner det korrekt. Det skal ikke tage tre år at komme sig over springerknæ.
fyforenskefuld skrev:Wat squat i smithstativet med springerknæ haha det gør jo bare knæet endnu værre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster